Historia jest taka ze na poczatku nie bylo silnika krokowego tylko obejscie powietrza biegu jalowego regulowane bylo recznie zaworkiem.sprawowalo sie to tak sobie bo zimny silnik albo przygasal, albo po nagrzaniu mial za wysokie obroty.
Pozniej byl silnik krokowy od Opla Omegi i bylo juz prawie dobrze na gazie jak i benzynie,chociaz na gazie obroty jalowe byly ciut za wysokie a silnik przygasal czasem zaraz po odpaleniu.
Teraz wymienilem silnik krokowy na orginalny VAE i na benzynie jest idealnie natomiast po przelaczeniu na gaz obroty bardzo wolno spadaja..praktycznie stoja na 2.5 tys i powoli spadaja do 900..

Silnik opla mial inna charakterystyke tych calych przeslon w srodku..
Pokombinuje ze skladem mieszanki gazu..a jak nie..to dodam wylacznik krokowego przy pracy z LPG...chociaz wolalbym tego uniknac.
Prosilbym o rade
instalacja BLOS bez krokowego, reduktor 140hp cometa ogolnie nie ma problemow z ta instalacja
Pozdrawiam