Tak to właśnie bywa - a pisanina przyda się dla potomnych. Cieszę się, że sprawę udało się popchnąć do przodubichon pisze:Dużo pisania, a roboty na 2 minuty. Skopiowali mi transponder od ręki, koszt to 70zł.

Tak to właśnie bywa - a pisanina przyda się dla potomnych. Cieszę się, że sprawę udało się popchnąć do przodubichon pisze:Dużo pisania, a roboty na 2 minuty. Skopiowali mi transponder od ręki, koszt to 70zł.
Temat stary jak czasy code1 a to aquarius01 troszkę namieszał z tą próbą pomocy, było o tym już pisane i przerabiane, teraz większym problemem jest code2.aquarius01 pisze:Tak to właśnie bywa - a pisanina przyda się dla potomnych. Cieszę się, że sprawę udało się popchnąć do przodubichon pisze:Dużo pisania, a roboty na 2 minuty. Skopiowali mi transponder od ręki, koszt to 70zł.
Nie taki stary jak by się wydawało. Temat powraca jak bumerang, więc należy go kontynuować choćby po to aby było dobrze "rozgryziony". Może i namieszałem, choć nie bardzo wiem co napisałem nie tak, ale mam nadzieję, że jest to choć w części zrozumiałe. Patrząc z perspektywy czasu Code II ma już przeszło dziesięć latek, więc z czym tam jest problem ?argenta67 pisze:Temat stary jak czasy code1 a to aquarius01 troszkę namieszał z tą próbą pomocy, było o tym już pisane i przerabiane, teraz większym problemem jest code2.
Jeśli masz Lancie Libre to masz tylko czarne kluczyki i powinieneś mieć dwa bo tyle jest zapisanych w twoim komputerze, do dorobienia kluczyka z immo(bez pilota do C.Z.) nie potrzeba karty kodowej.krzysio_18 pisze:uświadomcie mnie w końcu, ile kosztuje wydanie karty kodów? mam tylko jeden kluczyk czrny i nic więcej.możecie mi wytłumaczyć jakie powinienem mieć i jaki byłby to koszt?
Zamówienie karty -190złkrzysio_18 pisze:uświadomcie mnie w końcu, ile kosztuje wydanie karty kodów? mam tylko jeden kluczyk czrny i nic więcej.możecie mi wytłumaczyć jakie powinienem mieć i jaki byłby to koszt?
Immo to taki komplecik: kluczyk, czytnik, komputer, czyli jeśli masz takie same silniki to zamień komputer i dla pewności czytnik, pod siedzeniem kierowcy (nie wiem dlaczego czasami nie trzeba) i kluczyk z immo a wtedy powinno być można odpalić. Są magicy co wycinają z komputera immo.Alan pisze:Panowie powiedzcie mi czy Immo w Kappie jest demontowalne? to jakaś puszka z wtykiem czy jak? bo tak sobie dumam mam dwie kappy w tym jedna bez kluczy a chciałbym sprawdzić czy odpala. Jeśli więc przełożyłbym graty immo z jednej kappy do drugiej i włozył kluczyk do stacyjki powinno wszystko zagadać czy tez się mylę?
Oj, lenistwo a wszystko Olek napisał tutajAlan pisze:oki więc tak:mam dwie lancie z takimi samymi silnikami, kluczyk wiadomo,czytnik to ten przy stacyjce czy pod siedzeniem? komputer od silnika czy masz na myśli kompa immo? Patrzyłem pod fotel kierowcy nic tam nie widać jest zasłonięte wykładziną?jedyne co wybadałem to wyłącznik awaryjny i kabel do czujnika pasów, tak na chłopski rozum operacje przeszczepu dokonywać przy wyjętym aku? Argenta jeśli mógłbym prosić na PW numer tel. zadzwoniłbym podpytać o kilka kwestiijakoś przez tel łatwiej
Jak zwal tak zwał, ważny efektAlan pisze:Oj nie lenistwo a po prostu nieumiejętne korzystanie z szukajki.Dzieki za pomoc i poświęcony czas