Demontaż ramek zegarów i tła zestawu wskaźników okazuje się banalnie prosty. Dla tych, którzy nie siedzą w temacie, i mają problem z demontażem (bo coś może się zniszczyć), poniżej kilka fotek, obrazujących demontaż po uprzednim wymontowani zestawu zegarów z samochodu i odpięciu przeźroczystej osłony.
Zdjęcia ramki prędkościomierza i obrotomierza dokonujemy poprzez lekkie odgięcie ramki w stronę osi wskaźników, w miejscach gdzie znajdują się zatrzaski (godzina 12, 4 i 8 )

kształt zatrzasku ramki wyglada tak:
Zdjęcie ramki paliwomierza i wskaźnika temperatury, wygląda nieco odminnie. Jest tam bowiem jeden zatrzask od strony zewnętrznej oraz łopatka ustalająca od strony wewnętrznej zestawu wskaźników. Demontażu dokonujemy ściskając ramkę od strony zewnętrznej zestawu wskaźników do jego środka
Po zdjęciu ramek zegarów można wyjąć tło zestawu wskaźników:
Jak widać czynność prosta na wskroś, wykazać się jednak należy delikatnością podczas deformowania ramek, aby tworzywo nie pękło.
Pozdrawiam