Kappa - jakie auto następne?
Moderator: stabraf
- brygadzista1
- Klubowicz
- Posty: 2675
- Rejestracja: 23 lis 2009, 21:48
- Imię: Hubert
- Lokalizacja: Solec/Wolsztyn/Reklinek
Re: Jakie auto po Kappie
W tych autach to jest tragedia. Wiem bo sam mam Seata... szkoda gadac. Ale w Audi A6 juz tak najgorzej nie jest, sporo egzemplarzy ma skore navi i jakos to wszystko ladnie wyglada i to przez dlugie lata. Nie wiadomo tylko jak to jest z tymi V6 z konca produkcji bo znalezc 1.9TDI ponizej 400tys km graniczy z cudem.
Była:Piękna Lybra 1.9 JTD 115
Tysiące części do modeli: THESIS/LYBRA/PHEDRA/KAPPA oraz inne włoskie marki
SZUKASZ WŁOSKIEGO AUTA? POMOGĘ CI W ZNALEZIENIU ZADBANEGO EGZEMPLARZA
SPROWADZANIE SAMOCHODÓW NA ZAMÓWIENIE - 781952180
WYBIERZ MAILA ZAMIAST PW - it.carczesci@gmail.com
Tysiące części do modeli: THESIS/LYBRA/PHEDRA/KAPPA oraz inne włoskie marki
SZUKASZ WŁOSKIEGO AUTA? POMOGĘ CI W ZNALEZIENIU ZADBANEGO EGZEMPLARZA
SPROWADZANIE SAMOCHODÓW NA ZAMÓWIENIE - 781952180
WYBIERZ MAILA ZAMIAST PW - it.carczesci@gmail.com
- Tomzik
- Klubowicz
- Posty: 5431
- Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
- Imię: Tomczysław ;)
- Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Re: Jakie auto po Kappie
Kiedyś, dawien dawno temu przewieźli mnie na tylnej kanapie 9-5 kombi 2,3 Aero i wnętrze zrobiło na mnie bardzo pozytywne wrażenie. Ale to była wersja wypasiona.
Moim zdaniem było lepiej niż w Kappie.
A Pastuch nie jest taki zły, uważam, że same plastiki ma nie gorsze niż Kappa.
Moim zdaniem było lepiej niż w Kappie.
A Pastuch nie jest taki zły, uważam, że same plastiki ma nie gorsze niż Kappa.
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Re: Jakie auto po Kappie
brygadzista1 pisze:Kamil masz jakis przyklad na 2.5TDi? Bo jest fajne A6 do wziecia za dobra kase w wersji 163KM z 2003 roku. Jakos obrzydza mnie ten silnik. Znajomy mial przez rok 179KM w A6 z czego pol roku auto spedzilo w warsztacie.
Można napewno brać tego 163 km ale za żadne skarby z Multitronickiem, mój ojciec przejeździł nim już jakieś 100 tys, od 145 do 256 tys i zupełnie nic się z nim nie dzieje, rozrząd, olej i jazda, gaz do dechy i ani dymka nie puści tylko że pali średnio 9,5 w mieszanym, gdy 3/4 miasta; Avant Multitronic na kołach 18'' 2002/3
Re: Jakie auto po Kappie
no toś teraz poleciał....aż mnie wór zaswędział...Sorki ale jakość plastiku w passacie jest daremna.Rączki drzwi może nie można tak powyrywać jak w kapiszonie ale zdzierające się zeń powłoki przyprawiają o odrazę i sprawiają wrażenie oblepionych syfem..taki pot i bród. Mówię o B5Tomzik pisze:
A Pastuch nie jest taki zły, uważam, że same plastiki ma nie gorsze niż Kappa.
Za to B6 ma tak jak Leon mielone butelki PET i kubki po jogurtach...w składzie tapicerki

- Tomzik
- Klubowicz
- Posty: 5431
- Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
- Imię: Tomczysław ;)
- Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Re: Jakie auto po Kappie
Ludzie, spójrzcie czasem trochę obiektywnie.
Kappa to naprawdę żaden cud wykonania, tworzywa w jej wnętrzu to jakość na średnim poziomie, kompletnie żadna rewelacja. To, że lepiej niż prawie każde inne włoskmie auto z tamtego okresu jeszcze nie świadczy o tym, że jest super. Jeszcze deska jest faktycznie ok (obudowa zegarów), bo jest miękka, ale np ten plastik co jest na drzwiach nie należy do wysokich lotów.
Jeszcze raz napiszę, i niech Cię wór dalej swędzi albo zdejmij klapki z oczu
B5 ma porównywalne jakościowo materiały we wnętrzu. To, że z przycisków schodzi lakier to nie wina plastiku, zresztą ponoć ten temat dotyczy także Lybry.
W Kappie też cudów nie ma, albo mam (jak się pewnie zaraz okaże) wybrakowaną wersję, bo końcówki dźwigni kierunkowskazów i wycieraczek kiedy jest zimno robią się lepiące i się zniekształcają, można tam "kulać babole" normalnie...
A tekstem o wyrwaniu uchwytu drzwi sam odpowiedziałeś na pytanie jaka jest jakość Kappy. Chyba jednak wolę wytarty guzik niz wyrwany uchwyt niczym w starej Syrence
Wyrwanie jakiegoś elementu we wnętrzu auta przy najzwyklejszym użytku to jest kpina.
Kappa to naprawdę żaden cud wykonania, tworzywa w jej wnętrzu to jakość na średnim poziomie, kompletnie żadna rewelacja. To, że lepiej niż prawie każde inne włoskmie auto z tamtego okresu jeszcze nie świadczy o tym, że jest super. Jeszcze deska jest faktycznie ok (obudowa zegarów), bo jest miękka, ale np ten plastik co jest na drzwiach nie należy do wysokich lotów.
Jeszcze raz napiszę, i niech Cię wór dalej swędzi albo zdejmij klapki z oczu

W Kappie też cudów nie ma, albo mam (jak się pewnie zaraz okaże) wybrakowaną wersję, bo końcówki dźwigni kierunkowskazów i wycieraczek kiedy jest zimno robią się lepiące i się zniekształcają, można tam "kulać babole" normalnie...
A tekstem o wyrwaniu uchwytu drzwi sam odpowiedziałeś na pytanie jaka jest jakość Kappy. Chyba jednak wolę wytarty guzik niz wyrwany uchwyt niczym w starej Syrence

Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
- brygadzista1
- Klubowicz
- Posty: 2675
- Rejestracja: 23 lis 2009, 21:48
- Imię: Hubert
- Lokalizacja: Solec/Wolsztyn/Reklinek
Re: Jakie auto po Kappie
Ale za to VW moze sie pochwalic ze przy produkcji samochodow stawia na recyklingAlan pisze: no toś teraz poleciał....aż mnie wór zaswędział...Sorki ale jakość plastiku w passacie jest daremna.Rączki drzwi może nie można tak powyrywać jak w kapiszonie ale zdzierające się zeń powłoki przyprawiają o odrazę i sprawiają wrażenie oblepionych syfem..taki pot i bród. Mówię o B5
Za to B6 ma tak jak Leon mielone butelki PET i kubki po jogurtach...w składzie tapicerki

Co do jakosci w B5 to jedyne co mi sie podoba we wnetrzu to niebieskie podswietlanie. A jak widze B6 w tanszych wersjach bez climatronica z panelem wentylacji wzietym od Golfa III to mi sie odechciewa. Te pokretla mają juz 15 lat. No chyba ze staly sie tradycją VW.
Była:Piękna Lybra 1.9 JTD 115
Tysiące części do modeli: THESIS/LYBRA/PHEDRA/KAPPA oraz inne włoskie marki
SZUKASZ WŁOSKIEGO AUTA? POMOGĘ CI W ZNALEZIENIU ZADBANEGO EGZEMPLARZA
SPROWADZANIE SAMOCHODÓW NA ZAMÓWIENIE - 781952180
WYBIERZ MAILA ZAMIAST PW - it.carczesci@gmail.com
Tysiące części do modeli: THESIS/LYBRA/PHEDRA/KAPPA oraz inne włoskie marki
SZUKASZ WŁOSKIEGO AUTA? POMOGĘ CI W ZNALEZIENIU ZADBANEGO EGZEMPLARZA
SPROWADZANIE SAMOCHODÓW NA ZAMÓWIENIE - 781952180
WYBIERZ MAILA ZAMIAST PW - it.carczesci@gmail.com
Re: Jakie auto po Kappie
Wersję 180-konną w A6 ma ojciec kumpla. Kupił to jakieś 4-5 lat temu, a i przebiegów małych nie robi. Ostatnio mieliśmy się okazję widzieć i mało co musiał włożyć w ten samochód poza typową eksploatacją, a to co się psuło i tak nie dotyczyło silnika.brygadzista1 pisze:Kamil masz jakis przyklad na 2.5TDi? Bo jest fajne A6 do wziecia za dobra kase w wersji 163KM z 2003 roku. Jakos obrzydza mnie ten silnik. Znajomy mial przez rok 179KM w A6 z czego pol roku auto spedzilo w warsztacie.
Ba, mam pod ręką przykład, że nawet początkowe wersje robią spore przebiegi. A4 sprowadzone do Polski z przebiegiem 220tys. km - czy prawdziwy czy nie wie tylko poprzedni właściciel, w każdym razie samochód ma już blisko 350tys., owszem jest po regeneracji pompy wtryskowej, która kosztowała - uwaga 400zł

A co się działo z Twojego znajomego A6? Całe pół roku był problem z silnikiem? Chyba nie bardzo, bo skoro były by problemy z silnikiem to wymiana/remont i spokój, a nie bujanie się non stop.
Z resztą wystarczy wejść na forum Audi/VW i popytać o te silniki po zmianach.
Odnośnie tych przebiegów to jeśli trudno znaleźć coś poniżej 400tys. km. a to co jest jeszcze jeździ to chyba jednoznacznie wskazuje, że nie jest tak źle.
Nie wiem jak jest w Kappie, ale porównując Lybrę z Passatem (czyli nota bene jak najbardziej prawidłowo) to Passat wychodzi blado na tle Lancii. Odchodząca farba, wszędzie twardy plastik o jednakowej powierzchni, pokrętła i przyciski jak z początków lat 90, że już o designie całej deski nie wspomnę. W porównywalnym roczniku mimo również nie porywającej designersko deski, Audi A4 wypada wg mnie lepiej jeśli chodzi o materiały.Tomzik pisze:Ludzie, spójrzcie czasem trochę obiektywnie.
Kappa to naprawdę żaden cud wykonania, tworzywa w jej wnętrzu to jakość na średnim poziomie, kompletnie żadna rewelacja. To, że lepiej niż prawie każde inne włoskmie auto z tamtego okresu jeszcze nie świadczy o tym, że jest super. Jeszcze deska jest faktycznie ok (obudowa zegarów), bo jest miękka, ale np ten plastik co jest na drzwiach nie należy do wysokich lotów.
Jeszcze raz napiszę, i niech Cię wór dalej swędzi albo zdejmij klapki z oczuB5 ma porównywalne jakościowo materiały we wnętrzu. To, że z przycisków schodzi lakier to nie wina plastiku, zresztą ponoć ten temat dotyczy także Lybry.
W Kappie też cudów nie ma, albo mam (jak się pewnie zaraz okaże) wybrakowaną wersję, bo końcówki dźwigni kierunkowskazów i wycieraczek kiedy jest zimno robią się lepiące i się zniekształcają, można tam "kulać babole" normalnie...
A tekstem o wyrwaniu uchwytu drzwi sam odpowiedziałeś na pytanie jaka jest jakość Kappy. Chyba jednak wolę wytarty guzik niz wyrwany uchwyt niczym w starej SyrenceWyrwanie jakiegoś elementu we wnętrzu auta przy najzwyklejszym użytku to jest kpina.
Peugeot 508 II SW 1.6pT
Peugeot 308 II 1.6bHDI
Były:
Volvo S60 R-Design D5
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
Peugeot 308 II 1.6bHDI
Były:
Volvo S60 R-Design D5
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
- brygadzista1
- Klubowicz
- Posty: 2675
- Rejestracja: 23 lis 2009, 21:48
- Imię: Hubert
- Lokalizacja: Solec/Wolsztyn/Reklinek
Re: Jakie auto po Kappie
Pamietam ze dwa razy pompa poszla (choc to moze wina zlej regeneracji) raz wałki wymienial a na koniec automat zaczal sie je**ć. Mozna sie wkurzyc, dlatego je sprzedal. Podejrzewam jednak ze sprzedal zrobione auto z ktorego ktos pozniej sie cieszyl ale nie moje pieniadze nie moj problem. A6 mi sie podoba nie jest tak ponura jak Passaty i oferuje Quatro w manualu - fajne zestawienie.FXX pisze: Wersję 180-konną w A6 ma ojciec kumpla. Kupił to jakieś 4-5 lat temu, a i przebiegów...
A co się działo z Twojego znajomego A6? Całe pół roku był problem z silnikiem? Chyba nie bardzo, bo skoro były by problemy z silnikiem to wymiana/remont i spokój, a nie bujanie się non stop.
Co do porownania Lybry z Passatem powiem tak. Zastanawiałbym sie tylko i wylącznie przy zestawieniu Passat Highline w beżowej skórze i Lybra Buisnes bez Alcantary. Spoglądając na kokpit chyba i tak wygrałaby Lybra.
Była:Piękna Lybra 1.9 JTD 115
Tysiące części do modeli: THESIS/LYBRA/PHEDRA/KAPPA oraz inne włoskie marki
SZUKASZ WŁOSKIEGO AUTA? POMOGĘ CI W ZNALEZIENIU ZADBANEGO EGZEMPLARZA
SPROWADZANIE SAMOCHODÓW NA ZAMÓWIENIE - 781952180
WYBIERZ MAILA ZAMIAST PW - it.carczesci@gmail.com
Tysiące części do modeli: THESIS/LYBRA/PHEDRA/KAPPA oraz inne włoskie marki
SZUKASZ WŁOSKIEGO AUTA? POMOGĘ CI W ZNALEZIENIU ZADBANEGO EGZEMPLARZA
SPROWADZANIE SAMOCHODÓW NA ZAMÓWIENIE - 781952180
WYBIERZ MAILA ZAMIAST PW - it.carczesci@gmail.com
Re: Jakie auto po Kappie
Jeśli dwa razy poszła pompa to prawdopodobnie ktoś schrzanił regenerację. Jedynie dziwią mnie wałki, w tych rocznikach nie było z tym problemu.brygadzista1 pisze:Pamietam ze dwa razy pompa poszla (choc to moze wina zlej regeneracji) raz wałki wymienial a na koniec automat zaczal sie je**ć. Mozna sie wkurzyc, dlatego je sprzedal. Podejrzewam jednak ze sprzedal zrobione auto z ktorego ktos pozniej sie cieszyl ale nie moje pieniadze nie moj problem. A6 mi sie podoba nie jest tak ponura jak Passaty i oferuje Quatro w manualu - fajne zestawienie.FXX pisze: Wersję 180-konną w A6 ma ojciec kumpla. Kupił to jakieś 4-5 lat temu, a i przebiegów...
A co się działo z Twojego znajomego A6? Całe pół roku był problem z silnikiem? Chyba nie bardzo, bo skoro były by problemy z silnikiem to wymiana/remont i spokój, a nie bujanie się non stop.
Co do porownania Lybry z Passatem powiem tak. Zastanawiałbym sie tylko i wylącznie przy zestawieniu Passat Highline w beżowej skórze i Lybra Buisnes bez Alcantary. Spoglądając na kokpit chyba i tak wygrałaby Lybra.
Peugeot 508 II SW 1.6pT
Peugeot 308 II 1.6bHDI
Były:
Volvo S60 R-Design D5
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
Peugeot 308 II 1.6bHDI
Były:
Volvo S60 R-Design D5
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
- Tomzik
- Klubowicz
- Posty: 5431
- Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
- Imię: Tomczysław ;)
- Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Re: Jakie auto po Kappie
brygadzista1 pisze:Co do jakosci w B5 to jedyne co mi sie podoba we wnetrzu to niebieskie podswietlanie. A jak widze B6 w tanszych wersjach bez climatronica z panelem wentylacji wzietym od Golfa III to mi sie odechciewa. Te pokretla mają juz 15 lat. No chyba ze staly sie tradycją VW.
FXX pisze:Nie wiem jak jest w Kappie, ale porównując Lybrę z Passatem (czyli nota bene jak najbardziej prawidłowo) to Passat wychodzi blado na tle Lancii. Odchodząca farba, wszędzie twardy plastik o jednakowej powierzchni, pokrętła i przyciski jak z początków lat 90, że już o designie całej deski nie wspomnę. W porównywalnym roczniku mimo również nie porywającej designersko deski, Audi A4 wypada wg mnie lepiej jeśli chodzi o materiały.
Panowie, nie róbcie jaj.brygadzista1 pisze:Co do porownania Lybry z Passatem powiem tak. Zastanawiałbym sie tylko i wylącznie przy zestawieniu Passat Highline w beżowej skórze i Lybra Buisnes bez Alcantary. Spoglądając na kokpit chyba i tak wygrałaby Lybra
Od kiedy to wygląd pokręteł czy brak "klimatronika" (tak na tego fałweja plujecie a sami używacie ich terminologii- ja nie znoszę tego słowa) albo tym bardziej niebieskie podświetlanie (mnie ono zwisa, ładniejsze jest stare, lanciowe zielone


To jest jakość zastosowanych materiałów (a nie ich wygląd) oraz spasowanie elementów. Nawet alcantara nie ma tu nic do rzeczy czy skóra, to jest wersja wyposażeniowa a nie żadna jakość wykonania. Chodzi przede wszystkim o tworzywa, ich strukturę, wytrzymałość na ubiegający czas i kilometry (przy okazji, alcantara słabiutko tu wypada). Czy z czasem nic nie klekota i nie trzeszczy w środku.
Akurat odchodząca farba to też problem Lybry (z przycisków się ściera).
Podsumowując panowie nie mówcie, że Lancia ma super jakość, bo ma alcantarę i deska ładnie wygląda, prooooszę...
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Re: Jakie auto po Kappie
Trochę za bardzo się rozpędziłeś, albo ja nie do końca ująłem dobrze to co miałem na myśli. Mówiąc pokrętła miałem na myśli plastik z którego są wykonane - z takiego samego mam pokrętła w Espero, a to trochę inne półki cenowe.Tomzik pisze:brygadzista1 pisze:Co do jakosci w B5 to jedyne co mi sie podoba we wnetrzu to niebieskie podswietlanie. A jak widze B6 w tanszych wersjach bez climatronica z panelem wentylacji wzietym od Golfa III to mi sie odechciewa. Te pokretla mają juz 15 lat. No chyba ze staly sie tradycją VW.FXX pisze:Nie wiem jak jest w Kappie, ale porównując Lybrę z Passatem (czyli nota bene jak najbardziej prawidłowo) to Passat wychodzi blado na tle Lancii. Odchodząca farba, wszędzie twardy plastik o jednakowej powierzchni, pokrętła i przyciski jak z początków lat 90, że już o designie całej deski nie wspomnę. W porównywalnym roczniku mimo również nie porywającej designersko deski, Audi A4 wypada wg mnie lepiej jeśli chodzi o materiały.Panowie, nie róbcie jaj.brygadzista1 pisze:Co do porownania Lybry z Passatem powiem tak. Zastanawiałbym sie tylko i wylącznie przy zestawieniu Passat Highline w beżowej skórze i Lybra Buisnes bez Alcantary. Spoglądając na kokpit chyba i tak wygrałaby Lybra
Od kiedy to wygląd pokręteł czy brak "klimatronika" (tak na tego fałweja plujecie a sami używacie ich terminologii- ja nie znoszę tego słowa) albo tym bardziej niebieskie podświetlanie (mnie ono zwisa, ładniejsze jest stare, lanciowe zielone) to jest jakość wykończenia
![]()
To jest jakość zastosowanych materiałów (a nie ich wygląd) oraz spasowanie elementów. Nawet alcantara nie ma tu nic do rzeczy czy skóra, to jest wersja wyposażeniowa a nie żadna jakość wykonania. Chodzi przede wszystkim o tworzywa, ich strukturę, wytrzymałość na ubiegający czas i kilometry (przy okazji, alcantara słabiutko tu wypada). Czy z czasem nic nie klekota i nie trzeszczy w środku.
Akurat odchodząca farba to też problem Lybry (z przycisków się ściera).
Podsumowując panowie nie mówcie, że Lancia ma super jakość, bo ma alcantarę i deska ładnie wygląda, prooooszę...
Poza tym nie wiem dlaczego się uczepiłeś mojej wypowiedzi skoro nie ma w niej ani słowa o alkantarze, skórze itp. a jedynie dodałem do ogólnego obrazu, że design również kiepski.
Nigdzie nie mówię, że Lancia ma super jakość, ale nikt mi nie powie, że Passat ma lepszą jakość materiałów od Lybry i lepsze spasowanie. Trzasnąłem trochę kilometrów Passatem B5 jak i A4 B5, więc porównanie mam. Passat nie dość, że plastiki są twarde, wszędzie gdzie można o jednakowej fakturze, to ich spasowanie jest na poziomie przeciętnym, po 10 latach i nie małym przebiegu dochodzą do uszu trzaski, skrzypienia i tym podobne odgłosy. W A4 tego nie słychać, a jeżeli już to z reguły są to elementy, które ktoś odkręcał lub demontował. Plastiki w A4 są podobne do tych w Passacie, z tym, że w Audi jest więcej różnych wstawek, jak i sam plastik nie jest wszędzie jednakowy. I farba nie schodzi nawet po 350tys. km.
Peugeot 508 II SW 1.6pT
Peugeot 308 II 1.6bHDI
Były:
Volvo S60 R-Design D5
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
Peugeot 308 II 1.6bHDI
Były:
Volvo S60 R-Design D5
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
Re: Jakie auto po Kappie
Przyczepiłeś się przycisków a ja pisałem o rączkach drzwi z których schodzi jakaś dziwna warstwa co wygląda co najmniej odpychająco.I dotyczy to Golfa IV Passata B5 i Leona. W Lancii takiego badziewia nie znajdziesz.
- Tomzik
- Klubowicz
- Posty: 5431
- Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
- Imię: Tomczysław ;)
- Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Re: Jakie auto po Kappie
Bo w Lancii odchodzi cały uchwyt od drzwi 

Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Re: Jakie auto po Kappie
Mocna ripostaTomzik pisze:Bo w Lancii odchodzi cały uchwyt od drzwi



Niemniej bądź co bądź Kappa ma "plastiki" lepsze

Re: Jakie auto po Kappie
Tomzik pisze:Ludzie, spójrzcie czasem trochę obiektywnie.
Kappa to naprawdę żaden cud wykonania, tworzywa w jej wnętrzu to jakość na średnim poziomie, kompletnie żadna rewelacja. To, że lepiej niż prawie każde inne włoskmie auto z tamtego okresu jeszcze nie świadczy o tym, że jest super. Jeszcze deska jest faktycznie ok (obudowa zegarów), bo jest miękka, ale np ten plastik co jest na drzwiach nie należy do wysokich lotów.
Jeszcze raz napiszę, i niech Cię wór dalej swędzi albo zdejmij klapki z oczuB5 ma porównywalne jakościowo materiały we wnętrzu. To, że z przycisków schodzi lakier to nie wina plastiku, zresztą ponoć ten temat dotyczy także Lybry.




moja kappa ma przejechane 240 000km i nic się tymi końcówkami nie dzieje, pewnie smarowałeś (lub poprzednik) jakimś "błyszczydłem" do deski i stąd ten problem.Tomzik pisze: W Kappie też cudów nie ma, albo mam (jak się pewnie zaraz okaże) wybrakowaną wersję, bo końcówki dźwigni kierunkowskazów i wycieraczek kiedy jest zimno robią się lepiące i się zniekształcają, można tam "kulać babole" normalnie...
Chciałbym, żeby moje kolejne auto też miało takie fajne gumowe końcówki a nie drętwe twarde plastiki ...
To wina tego, że ktoś przy tych drzwiach grzebał i za mocno dokręcił przez co połamał plastik, samo się nie urywaTomzik pisze: A tekstem o wyrwaniu uchwytu drzwi sam odpowiedziałeś na pytanie jaka jest jakość Kappy. Chyba jednak wolę wytarty guzik niz wyrwany uchwyt niczym w starej SyrenceWyrwanie jakiegoś elementu we wnętrzu auta przy najzwyklejszym użytku to jest kpina.
