Kappa 16v Turbo - tryb awaryjny
- Murzynek
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 10
- Rejestracja: 12 lut 2009, 0:00
- Lokalizacja: Łuków
Kappa 16v Turbo - tryb awaryjny
Witam. Mam problem z kappą 16v turbo. Od pewnego czasu jeździ w "trybie awaryjnym" odcina paliwo i szarpie dochodząc do 3000 obrotów. Stało się to po wymianie silnika i postoju 5 miesięcznym. Mechanik powiedział, żebym kupił drugi komputer i przeprogramował. Rzekomo tańszym rozwiązaniem jest wymiana komputera, stacyjki i immobilisera jako kompletu. Poradźcie proszę co można by zrobić, nie jest to tragedią, bo znalazłem sprzedawcę na allegro takiego kompletu. Z przeprogramowaniem byłby problem odległość itp, natomiast nie wiem jak wygląda stacja immo i gdzie się znajduje. Będę wdzięczny za wszelkie porady w tym temacie.
Ostatnio zmieniony 02 cze 2012, 20:08 przez Dudi, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Prosimy tytułować posty zgodnie z zasadami!!!
Powód: Prosimy tytułować posty zgodnie z zasadami!!!
- Krissu1980
- Klubowicz
- Posty: 418
- Rejestracja: 13 kwie 2008, 0:00
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Re: Tryb awaryjny
Murzynek pisze:Witam. Mam problem z kappą 16v turbo. Od pewnego czasu jeździ w "trybie awaryjnym" odcina paliwo i szarpie dochodząc do 3000 obrotów. Stało się to po wymianie silnika i postoju 5 miesięcznym. Mechanik powiedział, żebym kupił drugi komputer i przeprogramował. Rzekomo tańszym rozwiązaniem jest wymiana komputera, stacyjki i immobilisera jako kompletu. Poradźcie proszę co można by zrobić, nie jest to tragedią, bo znalazłem sprzedawcę na allegro takiego kompletu. Z przeprogramowaniem byłby problem odległość itp, natomiast nie wiem jak wygląda stacja immo i gdzie się znajduje. Będę wdzięczny za wszelkie porady w tym temacie.
O ile wiem w kappie wystarczy odłączenie źródła prądu na jakiś czas do resetu komputera, obstawiałbym raczej jakiś niepodłączony czujnik
- Murzynek
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 10
- Rejestracja: 12 lut 2009, 0:00
- Lokalizacja: Łuków
Re: Tryb awaryjny
Na kodach błędów wywala za każdym razem czujnik wału i jeszcze jakiś, obydwa wymienione, błąd wyskakuje ponownie. Przy wymianie jednego z czujników, nie chciał opalić w ogóle. Odłączany akumulator na kilka dni, bez skutku. Przy szarpaniu powyżej 3000 obrotów komunikat "motor steueranlage defekt"
Re: Kappa 16v Turbo - tryb awaryjny
Komputer nie jest winien potrzebna dobra diagnostyka.
- Murzynek
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 10
- Rejestracja: 12 lut 2009, 0:00
- Lokalizacja: Łuków
Re: Kappa 16v Turbo - tryb awaryjny
W mojej okolicy z diagnostyką jest problem. Kasują mi kody błędów i mówią o wymianie czujników. Wymiana czujników nic nie dała, pieniądze w błoto, a za badania każdorazowo 100-150 PLN. Ogólnie tylko KTS ma głębszy dostęp i ówże mechanik stwierdził, że komputer do wymiany.
- stabraf
- Administrator
- Posty: 8478
- Rejestracja: 22 lut 2008, 0:00
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Re: Kappa 16v Turbo - tryb awaryjny
Za te 100 - 150 zeta masz dwa interfejsy i się możesz sam łączyć ile razy chcesz



Kappa 2.0 turbo 20v, sedan '99, 220 pajaców;)
Zeta 2.1 TD Epic FREE
Mapa Użytkowników LKP-kliknij
Kliknij tutaj jeśli chcesz umieścić na mapie swoje dane (swoją Lancię, polecany warsztat, miejsce zlotu lub spotu)
Zeta 2.1 TD Epic FREE

Mapa Użytkowników LKP-kliknij
Kliknij tutaj jeśli chcesz umieścić na mapie swoje dane (swoją Lancię, polecany warsztat, miejsce zlotu lub spotu)
Re: Kappa 16v Turbo - tryb awaryjny
Andrzeju nie ma Kappy 2.0 16V na FES.stabraf pisze:Za te 100 - 150 zeta masz dwa interfejsy i się możesz sam łączyć ile razy chcesz![]()
Re: Kappa 16v Turbo - tryb awaryjny
Dokładnie. Można użyć zestawu: Euroscan + visa, czyli laptopa z dwoma COMami... Mi się udało skompletować zestaw za jakieś 300-400zł, ale miałem też dużo szczęścia.argenta67 pisze:Andrzeju nie ma Kappy 2.0 16V na FES.stabraf pisze:Za te 100 - 150 zeta masz dwa interfejsy i się możesz sam łączyć ile razy chcesz![]()
Lybra 2.0 comfotronic czarna
Lybra 2.0 comfotronic niebieska
Lybra 2.0 comfotronic kombi błękitna
Lybra 2.0 comfotronic kombi czarna
były:
Lybra 2.0 comfotronic kombi srebrna
Lybra 2.0 comfotronic kombi czerwona
Y10 1.1
3x Delta 1.8 8v, 2x Kappa 16vT, Lybra 2.4 JTD
Lybra 2.0 comfotronic niebieska
Lybra 2.0 comfotronic kombi błękitna
Lybra 2.0 comfotronic kombi czarna
były:
Lybra 2.0 comfotronic kombi srebrna
Lybra 2.0 comfotronic kombi czerwona
Y10 1.1
3x Delta 1.8 8v, 2x Kappa 16vT, Lybra 2.4 JTD
- stabraf
- Administrator
- Posty: 8478
- Rejestracja: 22 lut 2008, 0:00
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Re: Kappa 16v Turbo - tryb awaryjny
A to Ci ...argenta67 pisze:Andrzeju nie ma Kappy 2.0 16V na FES.stabraf pisze:Za te 100 - 150 zeta masz dwa interfejsy i się możesz sam łączyć ile razy chcesz![]()

Przepraszam

Kappa 2.0 turbo 20v, sedan '99, 220 pajaców;)
Zeta 2.1 TD Epic FREE
Mapa Użytkowników LKP-kliknij
Kliknij tutaj jeśli chcesz umieścić na mapie swoje dane (swoją Lancię, polecany warsztat, miejsce zlotu lub spotu)
Zeta 2.1 TD Epic FREE

Mapa Użytkowników LKP-kliknij
Kliknij tutaj jeśli chcesz umieścić na mapie swoje dane (swoją Lancię, polecany warsztat, miejsce zlotu lub spotu)
Odp: Kappa 16v Turbo - tryb awaryjny
A 2,0 16v lub 16vT da się wogóle ruszyć czymś innym niż StarTrek?
Np u mnie w Delcie to jedyne co działa w warunkach domowych.
viva la macchina!
Np u mnie w Delcie to jedyne co działa w warunkach domowych.
viva la macchina!
Re: Kappa 16v Turbo - tryb awaryjny
Napisałem wyżej, że euroscanem (wersja na dwa porty szeregowe). Działa to ze starszymi modelami (z deltą 1.8 8v też się tym łączę). A co to wogóle jest star trek?
Lybra 2.0 comfotronic czarna
Lybra 2.0 comfotronic niebieska
Lybra 2.0 comfotronic kombi błękitna
Lybra 2.0 comfotronic kombi czarna
były:
Lybra 2.0 comfotronic kombi srebrna
Lybra 2.0 comfotronic kombi czerwona
Y10 1.1
3x Delta 1.8 8v, 2x Kappa 16vT, Lybra 2.4 JTD
Lybra 2.0 comfotronic niebieska
Lybra 2.0 comfotronic kombi błękitna
Lybra 2.0 comfotronic kombi czarna
były:
Lybra 2.0 comfotronic kombi srebrna
Lybra 2.0 comfotronic kombi czerwona
Y10 1.1
3x Delta 1.8 8v, 2x Kappa 16vT, Lybra 2.4 JTD