

Dudi pisze:Co prawda zdjęcia szpiegowskie sugerują trochę inny wygląd, ale gdyby F70 wyglądało podobnie...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Z tym co wymieniłeś to już konkuruje quattroporte. Ghibli musiałoby by stanąć w szranki z M3, C63AMG, IS-F...broker pisze:Na grafiku prostokąt Ghibli zaczyna sie raczej bliżej poziomu 60 tys a kończy na 80 tys EUR
Ghibli nie będzie konkurować z najtańszymi wersjami MB E klasa, BMW 5 czy Audi A6, ale z ich topowymi wersjami.
Jak najbardziej ten samochód powinien być niezłą konkurencją dla Niemców w tym segmencie (topowym).
Quattroporte konkuruje z szeroko pojętą "klasą S"dawidson pisze:Z tym co wymieniłeś to już konkuruje quattroporte. Ghibli musiałoby by stanąć w szranki z M3, C63AMG, IS-F...broker pisze:Na grafiku prostokąt Ghibli zaczyna sie raczej bliżej poziomu 60 tys a kończy na 80 tys EUR
Ghibli nie będzie konkurować z najtańszymi wersjami MB E klasa, BMW 5 czy Audi A6, ale z ich topowymi wersjami.
Jak najbardziej ten samochód powinien być niezłą konkurencją dla Niemców w tym segmencie (topowym).
"... I guess it's just the way I'm wired."
To chyba jedynie w zamyśle kogoś w zarządzie firmy bo rozmiarami to chyba mu trochę brakuje.Dudi pisze:Quattroporte konkuruje z szeroko pojętą "klasą S"dawidson pisze:Z tym co wymieniłeś to już konkuruje quattroporte. Ghibli musiałoby by stanąć w szranki z M3, C63AMG, IS-F...broker pisze:Na grafiku prostokąt Ghibli zaczyna sie raczej bliżej poziomu 60 tys a kończy na 80 tys EUR
Ghibli nie będzie konkurować z najtańszymi wersjami MB E klasa, BMW 5 czy Audi A6, ale z ich topowymi wersjami.
Jak najbardziej ten samochód powinien być niezłą konkurencją dla Niemców w tym segmencie (topowym).
"... I guess it's just the way I'm wired."
a to poprzedniej generacji czegoś brakowało?Właśnie po to nowe Quattroporte jest większe od poprzednika, by wreszcie dopasować wymiary do konkurencji.