Kappa 2.0 VIS+LPG - szarpanie w zakresie 1500-1800rpm
Re: Kappa 2.0 VIS+LPG - szarpanie w zakresie 1500-1800rpm
A ten wariator od zmiennych faz rozrządu?
warren78 - krzysiek
Lancia Kappa 2.0 V.I.S + LPG sekwencja
Lancia Kappa 2.0 V.I.S + LPG sekwencja
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 7
- Rejestracja: 18 lut 2014, 21:38
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Michałowice
Re: Kappa 2.0 VIS+LPG - szarpanie w zakresie 1500-1800rpm
Na razie nie mam czasu żeby się tym zająć ponieważ z żoną spodziewamy się dziecka termin już niedługo i na razie przygotowania. Zaczynam podejrzewać że to elektryka . Będę informować co zrobiłem i jakie efekty.
Re: Kappa 2.0 VIS+LPG - szarpanie w zakresie 1500-1800rpm
Ok
A u mnie kolejne problemy jak temp spada ponizej 10st to musze go grzac z 5min bo inaczej jak rusze to odrazu zgasnie i jest nie do odpalenia...wyglada tak jak by sie zalewal....juz nie mam pomyslu:/
A u mnie kolejne problemy jak temp spada ponizej 10st to musze go grzac z 5min bo inaczej jak rusze to odrazu zgasnie i jest nie do odpalenia...wyglada tak jak by sie zalewal....juz nie mam pomyslu:/
warren78 - krzysiek
Lancia Kappa 2.0 V.I.S + LPG sekwencja
Lancia Kappa 2.0 V.I.S + LPG sekwencja
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 7
- Rejestracja: 18 lut 2014, 21:38
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Michałowice
Re: Kappa 2.0 VIS+LPG - szarpanie w zakresie 1500-1800rpm
Miałem tak na początku jak kupiłem auto okazało się że to wina reduktora od lpg po jego regeneracji problem zniknął, można to łatwo sprawdzić jak kończysz jazde szczególnie przed nocnym postojem przerzuć na benzynę . Jeśli rano odpali bez problemu to będziesz miał odp coś z gazem najprawdopodobniej sparciałe membrany w reduktorze .
- kond243
- Forumowicz/ka
- Posty: 2597
- Rejestracja: 27 gru 2009, 0:25
- Skype: Kondi243
- Imię: Konrad
- Lokalizacja: Przysieka
Re: Kappa 2.0 VIS+LPG - szarpanie w zakresie 1500-1800rpm
Witam ją miałem podobny problem w Kappie taty i ku mojemu zdziwieniu umierał czujnik położenia wałka rozrządu. Zero błędów , na zimnym odpalała ok i dop?ki nie złapała temperatury było w miarę ok ale po zagrzaniu błędów brak i działy się cuda . Przy wymianie rozrządu okazało się że ktoś skrzywil kryze na kole wydechowym i koło rozłupalo czujnik. Wymiana koła i nowy czujnik i jest jak powinno być. Co do zalewania podejrzewam że wtryski umierają od lpg w moim 20vt był problem zalewania i ciężkiego odpalania. wtryski się nie zamykały kulał silnik na wolnych obrotach tak jakby umierala cewka lub świecą. Nowe wtryski rozwiązały problem. Podłacz kompa od lpg i sprawdź czy po zgaszeniu trzyma ciśnienie w magistrali. Jeśli nie jest problem gdyż ten gaz dostaje się do cylindrów i silnik pracuje jak na dwóch paliwach.
Były:Peugeot 309 1.6, Renault Laguna 1.8 8v, Lancia Kappa 2.0 V.I.S.
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt