Po pierwsze porządne klucze płaskie oczkowe 8mm. Imbus 8mm.
Problemem będzie odkręcenie 3 śrub piasty.
Kluczyk na zapłon ręczny odblokować, i przekaźnik od ręcznego wyjąć lub w coneccie ustawić nie zaciągaj ręcznego.
Zapłon OFF
Odkręcamy koło Następnie ściągamy zacisk i jarzmo.
Klucz 12 lub 13 oraz ... 17? I teraz zaczną się schody

Czujnik abs nie ruszamy.
Musimy poluzować 4 imbusy 8.
Do jednej śruby nie ma problemu z dojściem MAŁĄ GRZECHOTKĄ ! lub krótki imbus + klucz płaski oczkowy.
I teraz trzeba się bawić, jak w załączonych zdjęciach.
Dolna śruba przy amorku poluzować grzechotką i wykręcać imbus+oczkowy ( braknie miejsca dla małej grzechotki)
Odkręcamy osłonę i penetrant na śrubki + delikatne podgrzanie ( klej)
W celu dostępu do dwóch górnych śrub robimy myk.
Odkręcamy dolną śrubę od łącznika i reszta na fotkach.
W tej sytuacji odkręcenie powinno zając max 30min.
Ja kombinując łamiąc klucze męczyłem się prawie 2h. Bo praca bez pasa to strata.