Cześć.
Zmieniłem koledze kolumnę kierownicy na sterowaną elektrycznie (miał dotychczas regulowaną ręcznie, ale łożysko się wysypało). Kostki (4 szt) do podłączenia silników w instalacji znalazłem, ale zastanawiam się jak zmusić auto żeby można było korzystać z dobrodziejstwa elektrycznego ustawiania kolumny kierownicy. Aktualnie sterowanie nie działa mimo poprawnego podłączenia silniczków i joysticka do instalacji samochodu. Brakuje jakiejś centralki? Czytam właśnie eLearna i wraz z regulacją koła kierownicy występuje Centralka siedzeń / lusterek z pamięcią - zaś samochód nie posiada pamięci ustawienia siedzeń. Trzeba więc dołożyć siedzenie z centralką?
Proszę Was o poradę.
Thesis - zmiana kolumny kierownicy na sterowaną elektrycznie
- LUKIThesis
- Forumowicz/ka
- Posty: 2132
- Rejestracja: 15 lip 2013, 14:27
- Lokalizacja: Stolica
Re: Thesis - Zmiana kolumny kierownicy na sterowaną elektrycznie
W thesis z elektrycznym sterowaniem kiery działa razem z fotelem w funkcji easy entry, nie jestem pewny ale wydaje mi się, że od tego wszystkiego jest centralka pod fotelem, nie wiem jak z body.
Easy entry to funkcja odsuwania i dosuwania fotela oraz podnoszenia i opuszczania kiery by łatwiej zasiąść za sterami
Easy entry to funkcja odsuwania i dosuwania fotela oraz podnoszenia i opuszczania kiery by łatwiej zasiąść za sterami

- belial666
- Forumowicz/ka
- Posty: 3404
- Rejestracja: 11 maja 2014, 14:24
- Lokalizacja: Stargard Szczeciński/Złotów
Re: Thesis - Zmiana kolumny kierownicy na sterowaną elektrycznie
Węzeł fotela kierowcy (NAG) - dołożyć. Jesli bedzie konieczne, to zrobic osiowanie.
Nr. telef. 501259455
Re: Thesis - Zmiana kolumny kierownicy na sterowaną elektrycznie
Obawiam się,że nie obędzie się bez wymiany fotela i lusterek na te z pamięcią
Były:Prisma 1600;Ypsilon m-jet 70KM; Kappa 2.0 20v Power Drive,Ypsilon FL m-jet 75 KM bi-colore,Lybra 1,8 sedan;Delta III Bi-colore 1,6 M-jet,Ypsilon FL m-jet 90 KM bi-colore DFN;[/b] Thesis 3,0 V6 24v z polskiego salonu, rodzinny democar na święta kościelne, państwowe i rodzinne, na zlot i do teściów - pod warunkiem, że nie padał deszcz ( przebieg 98698km);
Alfa :75 2.0 T.S. ; 145 1.6 T.S.; 155 Super 2.0 T.S.16v, Sport 1.8 T.S.16v LPG; 156 1.6 T.S. LPG, 2.0 T.S., 2.5 V6 24v;156 SW 1.8 T.S., 2.0 JTS; 166 3,0 Super ; 159 1,9 JTDm 16v
Fiat: Stilo Abarth, Punto II 1,2 8v, Panda 1,1 ; 1,2; 1,3 m-jet, Grande Punto 1,4 8v ;Punto Evo 1,3 m-jet 90 KM, Linea 1,4 T-jet,Sedici 1,6 16v 4x4 Emotion
Jest: Giulietta Sportiva 2,0 jtdm,Fiat Panda III 1,2
Alfa :75 2.0 T.S. ; 145 1.6 T.S.; 155 Super 2.0 T.S.16v, Sport 1.8 T.S.16v LPG; 156 1.6 T.S. LPG, 2.0 T.S., 2.5 V6 24v;156 SW 1.8 T.S., 2.0 JTS; 166 3,0 Super ; 159 1,9 JTDm 16v
Fiat: Stilo Abarth, Punto II 1,2 8v, Panda 1,1 ; 1,2; 1,3 m-jet, Grande Punto 1,4 8v ;Punto Evo 1,3 m-jet 90 KM, Linea 1,4 T-jet,Sedici 1,6 16v 4x4 Emotion
Jest: Giulietta Sportiva 2,0 jtdm,Fiat Panda III 1,2
- belial666
- Forumowicz/ka
- Posty: 3404
- Rejestracja: 11 maja 2014, 14:24
- Lokalizacja: Stargard Szczeciński/Złotów
Re: Thesis - Zmiana kolumny kierownicy na sterowaną elektrycznie
Jesli jest wiazka to podpinamy węzeł. Lusterka nie musa byc podpiete poprostu ich nie bedzie. Jesli zalezy na samej kierownicy to powinna ruszyc. Jesli ma byc tak jak w emblemie to niestety ale trzeba przelozyc fotel( stelaz) lusterka. Czyli tak jak pisze Siwy.
Jesli wuja posiada węzeł to moze przełożyć do kolegi na chwile i bedzie wiedział. Oczywiście jesli jest wiązka.
Jesli wuja posiada węzeł to moze przełożyć do kolegi na chwile i bedzie wiedział. Oczywiście jesli jest wiązka.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Nr. telef. 501259455