1. Części są relatywnie tanie i łatwe w dostępności.
2.Każdy silnik jest do zdarcia.Ten jest z tych bardziej trwałych.I niewysilonych.
3.Tyle ile sobie zażyczy kupujący - twoje umiejętności negocjacji. Lybry można kupić już za 1500 zł , jak i 10000 - nie ma reguły.
4.Nie ma takiego przebiegu problemowego , jak się dba to się dojedzie do miliona.Po za tym nie sprecyzowałeś co znaczy problem , remont silnika - czy spadające kółko od napędu ,ew termostat.
5.Podstawowe w eperze - wypadkowość w płatnych portalach.A i tak to będzie naciągane.Najlepiej ,za pomocą organoleptycznych oględzin w chwili kupna.
6. Nie wiem - dla mnie jest to informacja istotna w momencie kupna auta do 3-lat, gdzie sprzedający zarzeka się że autko jest bezwypadkowe.
Co przy Lybrze niewiele ci da(bo już nie ma 3-letnich)
7.Chcesz kupić auto - cirka za 5-7 tysięcy ( sedan 1.9 starszy to max 7-tysi) nie bierz z sobą miernika lakieru, bo się tylko ośmieszysz.
Sprawdź stan techniczny , wycieki etc i czy ma progi - jak ma to kupuj

-znaczy progi ma - wycieki,luzy - nie ma

byłe: Delta II 1.6 16V Hpe,Kappa 2.0 20V "Litwin" ,Kappa 2.0 20V "Przemytnik",Delta II bi-colore 2.0 16V Vice miss Sypniewo,Ypsilon 1.3 JTD bi-colore Miss Topornia,Kappa 3.0 Coupe Aut 2vice Zwierzyń, Kappa 2.0 20 VT. Alfa 166 3.0 sportronic.
Obecne
Kappa 3.0 sportronic,Kappa 3.0 SW sportronic, Gamma 2.5 Aut.Tipo 1.4 T-jet SW.Ford expedition 5.4. Volt,126p.
Tak z grubsza
