Strona 8 z 31
Re: Nowa Lancia Y - pierwsza wizualizacja+jazdy testowe
: 22 sty 2011, 22:47
autor: Tomzik
Jak widać na załączonych obrazkach deski rozdzielczej- Lancia jednak też może
Dobra, bo możemy tak w nieskończoność..
Re: Nowa Lancia Y - pierwsza wizualizacja+jazdy testowe
: 23 sty 2011, 12:13
autor: NIKI
Tomzik pisze:Jak widać na załączonych obrazkach deski rozdzielczej- Lancia jednak też może
Dobra, bo możemy tak w nieskończoność..
Oki, widzę że nie ma co dyskutować bo poziom dyskusji jest żaden... (niestety)
Re: Nowa Lancia Y - pierwsza wizualizacja+jazdy testowe
: 23 sty 2011, 18:13
autor: Boorek
Tomzik pisze:No właśnie- dobre pytanie
Nie przekonacie mnie- dla mnie to po pierwsze ohydnie wygląda a po drugie nadal obstaję przy tym, że zegary są dla kierowcy i to on powinien sobie wygodnie i z jak najmniejszą utratą koncentracji na drodze w nie patrzeć.
mniejsza utrata koncentracji jest gdy zegary są na środku... zrób sobie mały test... jadąc Kappciem rzuć okiem na górną część konsoli centralnej, a później zrób to samo patrząc np na swój prędkościomierz...
Re: Nowa Lancia Y - pierwsza wizualizacja+jazdy testowe
: 23 sty 2011, 22:54
autor: Tomzik
NIKI pisze:Oki, widzę że nie ma co dyskutować bo poziom dyskusji jest żaden... (niestety)
Hm.. Wymieniamy poglądy i swoje stanowiska w tej sprawie, krótko i na temat, nie wiem w czym tu mamy trzymać jakiś wysoki poziom..
Boorek pisze:mniejsza utrata koncentracji jest gdy zegary są na środku... zrób sobie mały test... jadąc Kappciem rzuć okiem na górną część konsoli centralnej, a później zrób to samo patrząc np na swój prędkościomierz...
Chcesz mi powiedzieć, że póki co zdecydowana większość aut jest nieergonomiczna?
Eksperyment można zrobić, jednak w teorii, prznajmniej moim zdaniem, łatwiej, szybciej i z mniejszą utratą koncentracji jest zerknąć lekko poniżej niż kręcąc całą głową w bok..
Re: Nowa Lancia Y - pierwsza wizualizacja+jazdy testowe
: 24 sty 2011, 7:36
autor: Boorek
Tomzik pisze:NIKI pisze:Oki, widzę że nie ma co dyskutować bo poziom dyskusji jest żaden... (niestety)
Hm.. Wymieniamy poglądy i swoje stanowiska w tej sprawie, krótko i na temat, nie wiem w czym tu mamy trzymać jakiś wysoki poziom..
Boorek pisze:mniejsza utrata koncentracji jest gdy zegary są na środku... zrób sobie mały test... jadąc Kappciem rzuć okiem na górną część konsoli centralnej, a później zrób to samo patrząc np na swój prędkościomierz...
Chcesz mi powiedzieć, że póki co zdecydowana większość aut jest nieergonomiczna?
Eksperyment można zrobić, jednak w teorii, prznajmniej moim zdaniem, łatwiej, szybciej i z mniejszą utratą koncentracji jest zerknąć lekko poniżej niż kręcąc całą głową w bok..
tylko że patrząc przez przednią szybę wcale nie musisz odwracać głowy w bok, bo zagary są tuż poniżej szyby, którą widzisz przecież całą, wystarczy lekko odwrócić wzrok... wiesz co jak kiedyś będziesz miał okazję to wsiądź do takiego auta np. do Ygreka na jakimś zlocie, zobaczysz o czym mówię, ja to sprawdziłem (i przekonałem się do takiego rozwiązania) na przykładzie Nissana Primery. Pozdrawiam
Re: Nowa Lancia Y - pierwsza wizualizacja+jazdy testowe
: 26 sty 2011, 19:50
autor: miwis
Do centralnych zegarów można przywyknąć nie jest tak żle i bardzo łatwo to przychodzi. Temat znam z autopsji ponieważ posiadam ygreka. Boli mnie jedno, cały czas porównujecie to autko z Mito, ale nie zauważacie że jest od niego mniejsze,taki mały kurdupelek zbudowany na bazie Pandy. Dla mnie to największa porażka. Brzydal Mito dalej nie ma sensownej alternatywy.
Re: Nowa Lancia Y - pierwsza wizualizacja+jazdy testowe
: 26 sty 2011, 19:56
autor: NIKI
Wątpię żeby był mniejszy od obecnej generacji

Re: Nowa Lancia Y - pierwsza wizualizacja+jazdy testowe
: 26 sty 2011, 20:06
autor: Art92
miwis pisze:Do centralnych zegarów można przywyknąć nie jest tak żle i bardzo łatwo to przychodzi. Temat znam z autopsji ponieważ posiadam ygreka. Boli mnie jedno, cały czas porównujecie to autko z Mito, ale nie zauważacie że jest od niego mniejsze,taki mały kurdupelek zbudowany na bazie Pandy. Dla mnie to największa porażka. Brzydal Mito dalej nie ma sensownej alternatywy.
Otwórz link z pierwszego postu na pierwszej stronie, powiększ zdjęcie z włoskiego artykułu i mimo włoskiego języka można przeczytać ze będzie o 25cm dłuższa od obecnej Ypsilon. Obecna ma 3770mm, z tego wynika ze nowa będzie miła 4020mm. Mi To ma 4060. Oba auta mi się podobają, nie można ich tak poprostu porównywać bo to auta przeznaczone dla innej grupy klientów, tak jak i ogólnie obie marki, Lancia i Alfa.
Re: Nowa Lancia Y - pierwsza wizualizacja+jazdy testowe
: 26 sty 2011, 21:32
autor: miwis
Art92 pisze:miwis pisze:Do centralnych zegarów można przywyknąć nie jest tak żle i bardzo łatwo to przychodzi. Temat znam z autopsji ponieważ posiadam ygreka. Boli mnie jedno, cały czas porównujecie to autko z Mito, ale nie zauważacie że jest od niego mniejsze,taki mały kurdupelek zbudowany na bazie Pandy. Dla mnie to największa porażka. Brzydal Mito dalej nie ma sensownej alternatywy.
Otwórz link z pierwszego postu na pierwszej stronie, powiększ zdjęcie z włoskiego artykułu i mimo włoskiego języka można przeczytać ze będzie o 25cm dłuższa od obecnej Ypsilon. Obecna ma 3770mm, z tego wynika ze nowa będzie miła 4020mm. Mi To ma 4060. Oba auta mi się podobają, nie można ich tak poprostu porównywać bo to auta przeznaczone dla innej grupy klientów, tak jak i ogólnie obie marki, Lancia i Alfa.
A dlaczego nie można porównywać obu marek.Dla mnie Lancie sztucznie "marketingowo" wykastrowano z sportowych genów mimo wspaniałych sportowych tradycji. Nie każdy tak jak ty jest miłośnikiem tapczanowych nastaw zawieszenia.Absolutnie nic nie mam do Alfy a wręcz przeciwnie,ale czasami uważam ,że przydałaby się jej zdrowa włoska konkurencja.
Re: Nowa Lancia Y - pierwsza wizualizacja+jazdy testowe
: 26 sty 2011, 22:22
autor: Art92
Lubie i sportowe usposobienie Alfy i ekskluzywne Lancii, te marki się wypełniają, jedna drugiej nie może robić konkurencji bo dla Fiata liczą się zyski. Oczywiste jest ze wszyscy tęsknią za sportowymi modelami Lancii, no ale takie czasy, chcesz sportowe auto, kup Alfę, chcesz ekskluzywne, idziesz do Lancii.
Re: Nowa Lancia Y - pierwsza wizualizacja+jazdy testowe
: 27 sty 2011, 0:15
autor: miwis
Może i dla marketingowców Fiata jest w tym jakaś logika,ale z mojego punktu Lancia strzela sobie w nogę konstrując w ten sposób samochody.Bardzo wpływową grupą opiniotwórcza są dziennikarze motoryzacyjni.Uważają się za super sportowych kierowców, najchętniej całe testy jechali by bokiem ,szybko więc wyłapują takie niedoróbki jak gumowaty układ kierowniczy,nadmierne przechyły nadwozia w zakrętach,kołysanie itp.Te cechy sa dla nich największymi grzechami i nie mają kompletnie zrozumienia dla eksluzywności i luksusu włoskiej marki bo i tak zresztą najlepszy jest golf i audi a ciemny naród to kupuje.Wracając do tematu nowego Ypsilona chciałbym miec po prostu możliwość wyboru.Nie podoba mi się zezowaty look reflektorów Mito więc kupuję nowego Ypsilona wypasażonego w alfowski system DNA pozwalający pogodzić sport z komfortem.Gotowe podzespoły leża na półkach koncernu.Wygląda jednak, że będzie powtórka z Delty III czyli Broń Boże tylko nie za sportowo bo zaszkodzimy alfie.
Re: Nowa Lancia Y - pierwsza wizualizacja+jazdy testowe
: 29 sty 2011, 21:00
autor: Dawid
Re: Nowa Lancia Y - pierwsza wizualizacja+jazdy testowe
: 29 sty 2011, 21:30
autor: NIKI
Dalej zakładają atrapę klamki na tylnych drzwiach

Re: Nowa Lancia Y - pierwsza wizualizacja+jazdy testowe
: 01 lut 2011, 2:10
autor: broker
Nowa Lancia Ypsilon coraz bliżej
Oto bardzo ciekawa wizualizacja, która prezentuje model Lancia Ypsilon nowej generacji. Materiał przygotował jeden z najbardziej cenionych magazynów włoskich, który ma bardzo dobre kontakty w branży motoryzacyjnej.

Re: Nowa Lancia Y - pierwsza wizualizacja+jazdy testowe
: 03 lut 2011, 19:23
autor: broker