Strona 8 z 8

Re: Thesis - wahacze przód, regeneracja

: 17 wrz 2020, 15:30
autor: flyshark
To że ono chce update to ja wiem, tylko co się stało że nagle chce update ???
Nigdy czegoś takiego nie chciał, wygląda to tak jakby wyczyścił mi oprogramowanie i teraz chce od początku zainstalowac.
Mam gdzieś tylko płytę navi i czy ona wystarczy ??

Re: Thesis - wahacze przód, regeneracja

: 17 wrz 2020, 15:40
autor: kamilkoza88
Nie mam pojęcia, spróbuj. Z takim błędem thesisy się borykają. Dosyć często na necie takie coś widziałem. W końcu to solidny niemiecki siemens.

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka


Re: Thesis - wahacze przód, regeneracja

: 17 wrz 2020, 15:48
autor: volf
Odłączenie akumulatora nie pomaga?

Re: Thesis - wahacze przód, regeneracja

: 17 wrz 2020, 15:50
autor: flyshark
Niestety nie :-(

Re: Thesis - wahacze przód, regeneracja

: 17 wrz 2020, 17:00
autor: 1608cc
Woła o aktualizację SW (ostatnia wersja 4.23)

:link:

A tu jest opisane dlaczego trzeba aktualizować do 4.23

:link:

Re: Thesis - wahacze przód, regeneracja

: 17 wrz 2020, 17:27
autor: flyshark
Super
Tylko co spowodowało że on nagle chce się uaktualnić skoro do tego momentu wszystko działało a po podpięciu kompa nagle chce.

Re: Thesis - wahacze przód, regeneracja

: 17 wrz 2020, 17:41
autor: kamilkoza88
Tak z ciekawości, co ten niemiecki dokument mówi? Bo z pdf'a nie mogę skopiować tekstu do tłumaczenia, a niemieckiego niestety nie znam.

Re: Thesis - wahacze przód, regeneracja

: 17 wrz 2020, 17:56
autor: 1608cc
flyshark pisze: 17 wrz 2020, 17:27 Super
Tylko co spowodowało że on nagle chce się uaktualnić skoro do tego momentu wszystko działało a po podpięciu kompa nagle chce.
Connect wykrywa, że jest dostępna aktualizacja i żąda jej zainstalowania - a jak wykrywa, to niestety nie wiem... Jakieś niemieckie sztuczki...
Mam jakiegoś Connecta ze starym oprogramowaniem (3.17 czy coś w tym stylu) i jeszcze nie woła o aktualizację do 4.23.
kamilkoza88 pisze: Tak z ciekawości, co ten niemiecki dokument mówi? Bo z pdf'a nie mogę skopiować tekstu do tłumaczenia, a niemieckiego niestety nie znam.
Od numer samochodu 14765 connect'y wychodzą z zainstalowanym oprogramowaniem 4.23. Różnica pomiędzy 4.23 a wcześniejszą wersją 3.99 polega na :
- poprawie wyszukiwania sieci
- ulepszeniu "szarego menu"
- naprawa błędu powodującego nagłe wyłączenie się Connecta
- naprawa problemu dot. aktywacji radia w trybie czuwania

A skopiować się nie da, bo Fiat zabezpieczył pliki na CD ;)

Re: Thesis - wahacze przód, regeneracja

: 17 wrz 2020, 19:00
autor: flyshark
a jest jakiś sposób na ominięcie tego upgradu i zignorowania aby wrócić do poprzedniego wyświetlacza, bo przez to nie mogę korzystać z conecta :-(

Re: Thesis - wahacze przód, regeneracja

: 17 wrz 2020, 20:01
autor: 1608cc
flyshark pisze: 17 wrz 2020, 19:00 a jest jakiś sposób na ominięcie tego upgradu i zignorowania aby wrócić do poprzedniego wyświetlacza, bo przez to nie mogę korzystać z conecta :-(
nie - tylko aktualizacja

Re: Thesis - wahacze przód, regeneracja

: 01 paź 2020, 21:55
autor: przedszkolak
kamilkoza88 pisze: 17 wrz 2020, 17:41 Tak z ciekawości, co ten niemiecki dokument mówi? Bo z pdf'a nie mogę skopiować tekstu do tłumaczenia, a niemieckiego niestety nie znam.
Trzeba skopiować tekst z pdf - najlepiej z Acrobat Reader DC i wrzucić do jakiegoś tłumacza . Musi zadziałać.

Re: Thesis - wahacze przód, regeneracja

: 01 paź 2020, 23:34
autor: 1608cc
przedszkolak pisze: 01 paź 2020, 21:55 Trzeba skopiować tekst z pdf - najlepiej z Acrobat Reader DC i wrzucić do jakiegoś tłumacza . Musi zadziałać.
Właśnie nie da się skopiować - po wklejeniu zamiast tekstu pojawiają się losowe znaczki

Re: Thesis - wahacze przód, regeneracja

: 08 sie 2022, 19:37
autor: pietrek125
Ukry z Polypro.com.ua twierdzą, że ich tuleje są the best.