Lancia Thema II (Chrysler 300)
Re: Lancia Thema/Chrysler 300
Pewnie , że lepiej zachować markę , bo zawsze jest szansa , że coś się zmieni i wróci do normy ...
Patrzę tak na te zdjęcia i ...może się jednak kiedyś do tego przyzwyczaimy i zaakceptujemy ...?
Patrzę tak na te zdjęcia i ...może się jednak kiedyś do tego przyzwyczaimy i zaakceptujemy ...?
"Jak pięknie się różnimy..."
DELTA 1.6 MultiJet ORO - EGR & DPF off z nową mapą : 149 KM / 362 Nm - Tramonto / Fiat 500 L PopStar 1.4 95 KM + LPG kolor BLACK / WHITE
Ty nie kupiłeś Lancii . Dostałeś Ją gratis . Zapłaciłeś tylko za udział w przedsięwzięciu ... No i przedsięwzięcie się zes...ło
-----------------------------------------
DELTA 1.6 MultiJet ORO - EGR & DPF off z nową mapą : 149 KM / 362 Nm - Tramonto / Fiat 500 L PopStar 1.4 95 KM + LPG kolor BLACK / WHITE
Ty nie kupiłeś Lancii . Dostałeś Ją gratis . Zapłaciłeś tylko za udział w przedsięwzięciu ... No i przedsięwzięcie się zes...ło

-----------------------------------------
Re: Lancia Thema/Chrysler 300
Mi tam nouva Thema pasi. Tylko to użeberkowanie grilla jest w poprzek jeszcze razi. Jeszcze, ale to pewnie kwestia czasu. Człowiek do wszystkiego przyzwyczaja się.
2x Kappa LS 2.0 20v '95 & '98 + Thema 2.0 ie 8v '89 + Punto Evo 1.4 MyLife '11
tel. 501-122-517
tel. 501-122-517
- NIKI
- Forumowicz/ka
- Posty: 712
- Rejestracja: 01 sie 2009, 12:18
- Imię: Bartosz
- Lokalizacja: Częstochowa
Re: Lancia Thema/Chrysler 300
Mi się też nowy Chrysler 300C podoba.... Stary zresztą też był niczego sobie, dopóki człowiek nie zajrzał do środka.
Ale prawda jest taka że te auto z Lancią nie ma nic wspólnego, już szybciej ze starym Mercedesem z którym dzieli płytę podłogową.
Niestety marka Lancia umiera na naszych oczach.... I prawdopodobnie podzieli los brytyjskiego Vauxhall-a który firmuje swoim znaczkiem Ople na rynek Brytyjski.
Najgorsze jest to że każdy kto choćby trochę orientuje się w motoryzacji z rodem USA, wie że Chrysler na rodzinnym rynku jest marką tanią i pospolitą. U nas sprzedawany pod marką Lancia będzie aspirował do klasy premium...
Ale prawda jest taka że te auto z Lancią nie ma nic wspólnego, już szybciej ze starym Mercedesem z którym dzieli płytę podłogową.
Niestety marka Lancia umiera na naszych oczach.... I prawdopodobnie podzieli los brytyjskiego Vauxhall-a który firmuje swoim znaczkiem Ople na rynek Brytyjski.
Najgorsze jest to że każdy kto choćby trochę orientuje się w motoryzacji z rodem USA, wie że Chrysler na rodzinnym rynku jest marką tanią i pospolitą. U nas sprzedawany pod marką Lancia będzie aspirował do klasy premium...

Moje byłe Włoszki
Re: Lancia Thema/Chrysler 300
Wałkujemy ten temat enty raz. Vauxhall = Opel w UK, ale co to ma wspólnego z sytuacją Lancii ?
Lancia jest oferowana w całej Europie aż po Turcję włącznie.
Lancia ma własne modele (Ypsilon, Delta, Musa).
Nowe modele to nie będą Chrysler'y ze znaczkiem Lancii, ale samochody projektowane od zera pod Lancię i Chrysler'a i bedą to głównie auta na platformach fiatowskich, włącznie z nową Flavią 2013. Równie dobrze można powiedzieć, że Chrysler upadł, bo będą mu przyklejać znaczki na modele Lancii. To oczywiście absurd.
Za jakiś czas w ogóle nie będzie już platform Fiat czy Chrysler, ale wspólne w ramach jednego koncernu.
Równie dobrze fani Opla (są tacy ?
) mogliby być załamani faktem, że ich ukochana marka jest oferowana w USA i Chinach jako Buick a w Australii jako Holden.
Chrysler w USA faktycznie nie jest marką premium (nie jest też jednak marką pospolitą), ale raz, że Thema będzie miała lepsze wykończenie wewnątrz i bogatsze wyposażenie, dwa, że nawet najlepiej wykonany Chrysler nie zdobędzie od razu prestiżu na rynku. Plan Fiata jest jednak taki, że Chrysler stopniowo ma iść w górę a marką popularną ma być Dodge.
Lancia jest oferowana w całej Europie aż po Turcję włącznie.
Lancia ma własne modele (Ypsilon, Delta, Musa).
Nowe modele to nie będą Chrysler'y ze znaczkiem Lancii, ale samochody projektowane od zera pod Lancię i Chrysler'a i bedą to głównie auta na platformach fiatowskich, włącznie z nową Flavią 2013. Równie dobrze można powiedzieć, że Chrysler upadł, bo będą mu przyklejać znaczki na modele Lancii. To oczywiście absurd.
Za jakiś czas w ogóle nie będzie już platform Fiat czy Chrysler, ale wspólne w ramach jednego koncernu.
Równie dobrze fani Opla (są tacy ?

Chrysler w USA faktycznie nie jest marką premium (nie jest też jednak marką pospolitą), ale raz, że Thema będzie miała lepsze wykończenie wewnątrz i bogatsze wyposażenie, dwa, że nawet najlepiej wykonany Chrysler nie zdobędzie od razu prestiżu na rynku. Plan Fiata jest jednak taki, że Chrysler stopniowo ma iść w górę a marką popularną ma być Dodge.
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
- NIKI
- Forumowicz/ka
- Posty: 712
- Rejestracja: 01 sie 2009, 12:18
- Imię: Bartosz
- Lokalizacja: Częstochowa
Re: Lancia Thema/Chrysler 300
broker jak Chrysler nie jest w USA marką pospolitą to jaka jest??
Co 2 auto na ulicy w usa to Chrysler albo Ford...
Co 2 auto na ulicy w usa to Chrysler albo Ford...
Moje byłe Włoszki
Re: Lancia Thema/Chrysler 300
Byłem kilka lat temu w USA i wtedy może to była i prawda.
Chrysler jako marka w ostatnich latach był niestety mało popularny bo robił kiepskie samochody. Podobnie zresztą Dodge czy nawet Jeep. Ten rok jest przełomowy, choć w pierwszej kolejności to zasługa Jeep'a.
Grupa Fiat/Chrysler zaczyna doganiać Toyotę i ma szansę znowu, po wielu latach, być nr 3 w USA (po GM i Fordzie).
GM = Chevrolet, Buick, Cadillac, GMC
F = Ford, Lincoln
F/Ch = Chrysler, Dodge, Ram, Jeep, Fiat, Maserati, Ferrari
T = Toyota, Scion, Lexus
Co do ilości wozów na ulicy. W Niemczech Mercedes i BMW przegrywają tylko z VW a Audi jeszcze z tylko Oplem
Chrysler jako marka w ostatnich latach był niestety mało popularny bo robił kiepskie samochody. Podobnie zresztą Dodge czy nawet Jeep. Ten rok jest przełomowy, choć w pierwszej kolejności to zasługa Jeep'a.
Grupa Fiat/Chrysler zaczyna doganiać Toyotę i ma szansę znowu, po wielu latach, być nr 3 w USA (po GM i Fordzie).
GM = Chevrolet, Buick, Cadillac, GMC
F = Ford, Lincoln
F/Ch = Chrysler, Dodge, Ram, Jeep, Fiat, Maserati, Ferrari
T = Toyota, Scion, Lexus
Co do ilości wozów na ulicy. W Niemczech Mercedes i BMW przegrywają tylko z VW a Audi jeszcze z tylko Oplem

Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Lancia Thema/Chrysler 300
mam takie samo zdanieSeth pisze:im dłużej się przyglądam, tym bardziej ją akceptuję... z boku, w środku i z tyłu. z przodu brakuje "lanciowej" atrapy z pionowym użebrowaniem - i nieco lepiej wystylizowanych lamp

Moze uda się, że pojawi się "tuningowy" Lanciowy grill

ponizej link do przypadkowo znalezionego forum z ciekawymi opiniami i zdjeciami 300

Re: Lancia Thema/Chrysler 300
^^^ dobre
Amerykanie zazdroszczą nam Themy, jej detali i wykończenia wnętrza


Amerykanie zazdroszczą nam Themy, jej detali i wykończenia wnętrza


Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Lancia Thema/Chrysler 300
Wnętrze naprawdę wygląda zacnie ...
"Jak pięknie się różnimy..."
DELTA 1.6 MultiJet ORO - EGR & DPF off z nową mapą : 149 KM / 362 Nm - Tramonto / Fiat 500 L PopStar 1.4 95 KM + LPG kolor BLACK / WHITE
Ty nie kupiłeś Lancii . Dostałeś Ją gratis . Zapłaciłeś tylko za udział w przedsięwzięciu ... No i przedsięwzięcie się zes...ło
-----------------------------------------
DELTA 1.6 MultiJet ORO - EGR & DPF off z nową mapą : 149 KM / 362 Nm - Tramonto / Fiat 500 L PopStar 1.4 95 KM + LPG kolor BLACK / WHITE
Ty nie kupiłeś Lancii . Dostałeś Ją gratis . Zapłaciłeś tylko za udział w przedsięwzięciu ... No i przedsięwzięcie się zes...ło

-----------------------------------------
- tomek
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 6852
- Rejestracja: 16 cze 2003, 0:00
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Brodnica
- Kontakt:
Re: Lancia Thema/Chrysler 300
Dodam co napisałem w innym wątku:
Chęć zakupu będzie uzależniona od ceny! W USA 300 to koszt ~30 tys. USD, u nas Lancia to pewnie będzie 40-45
tomek pisze:Wizualnie - cóż nie zmienimy niczego ale patrząc technicznie:
Skrzynia automatyczna w 300 to W5A580 - czyli automat z Mercedesa ale z... 1995 r!
Co to jest za automat "8-Speed Auto Transmission with E-Shifter"? Wiem tylko, że robi to ZF czy to ta?
Zmiana w 200 ms.
Zmiana o 2 lub więcej biegów.
Redukcja z 8 nawet na drugi bieg!
ZF robi takie skrzynie również do Audi i BMW w wersjach USA ale czy te same?
Chęć zakupu będzie uzależniona od ceny! W USA 300 to koszt ~30 tys. USD, u nas Lancia to pewnie będzie 40-45

- Tomzik
- Klubowicz
- Posty: 5431
- Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
- Imię: Tomczysław ;)
- Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Re: Lancia Thema/Chrysler 300
Chocby to miało 10 biegów w jedną strone i 5 w drugą to nigdy nie kupie- to auto jest wg mnie ohydne. Taki niższy Hummer, przystosowany do większych prędkości. Wygląda jak mały, opancerzony pojazd zwiadowczy z otworami strzelniczymi na wszelki wypadek...
Wybaczcie, ale znaczek Lancii sytuacji nie ratuje ani w środku ani tym bardziej na zewnątrz...
Wybaczcie, ale znaczek Lancii sytuacji nie ratuje ani w środku ani tym bardziej na zewnątrz...
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Re: Lancia Thema/Chrysler 300
Lancia straci pewnie niektórych Lancisti a pozyska klientów, którzy nigdy o Lancii nie myśleli...
Taka sytuacja ma miejsce dokładnie przy Fiacie Freemont, większość klientów to nie są tradycyjni nabywcy vanów Fiata.
Byłem wściekły jak się dowiedziałem, że Thema nie będzie się stylistycznie różnić od 300, ale z czasem przyzwyczaiłem się to wyglądu tego auta i wręcz je akceptuję. Jestem pewien, że nigdy nie byłbym w stanie zaakceptować starego 300C, ale nowa 300 jest już innym samochodem, ze znacznie 'wygładzoną' stylistyką. Nie jest jak Thesis czy Kappa, ale już do starej Themy jakoś pasuje.
Taka sytuacja ma miejsce dokładnie przy Fiacie Freemont, większość klientów to nie są tradycyjni nabywcy vanów Fiata.
Byłem wściekły jak się dowiedziałem, że Thema nie będzie się stylistycznie różnić od 300, ale z czasem przyzwyczaiłem się to wyglądu tego auta i wręcz je akceptuję. Jestem pewien, że nigdy nie byłbym w stanie zaakceptować starego 300C, ale nowa 300 jest już innym samochodem, ze znacznie 'wygładzoną' stylistyką. Nie jest jak Thesis czy Kappa, ale już do starej Themy jakoś pasuje.
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
- Tomzik
- Klubowicz
- Posty: 5431
- Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
- Imię: Tomczysław ;)
- Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Re: Lancia Thema/Chrysler 300
Moim zdaniem też nie- Thema przy tym była szczytem elegancji i przede wszystkim proporcjonalnej linii.
W 300C/Themie najbardziej wkurzają mnie te otwory strzelnicze po bokach, zwane szumnie oknami. Za duzo blachy, za mało okien i po prostu wygląda przez to jak lekki pojazd opancerzony do zadań zwiadowczych...
W 300C/Themie najbardziej wkurzają mnie te otwory strzelnicze po bokach, zwane szumnie oknami. Za duzo blachy, za mało okien i po prostu wygląda przez to jak lekki pojazd opancerzony do zadań zwiadowczych...
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Re: Lancia Thema/Chrysler 300

Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Lancia Thema/Chrysler 300
Tomzik pisze:Moim zdaniem też nie- Thema przy tym była szczytem elegancji i przede wszystkim proporcjonalnej linii.
W 300C/Themie najbardziej wkurzają mnie te otwory strzelnicze po bokach, zwane szumnie oknami. Za duzo blachy, za mało okien i po prostu wygląda przez to jak lekki pojazd opancerzony do zadań zwiadowczych...
Mi sie to akurat bardzo podoba

i szczerze to jak bym mial kupic to wolałbym to auto z logo Chryslera niz Lanci - jakos mi lepiej pasuje
