Do dwóch modeli nie, co najwyżej do dwóch odrębnych nazw modeli, czyli Panda i 500.Lord_Juve pisze:Czyli mam rozumieć, że z FIATA zostanie tylko marka samochodów, w dodatku ograniczona do 2 modeli? Ciekawe jaka nazwe ma niby przyjac.
Klasyczna 500, 500L i 500X (będzie za chwilę) to zupełnie różne samochody, tylko mają 500 w nazwie. 500 w segmencie B (następca Punto) też będzie osobnym modelem. Podobnie jak planowana Panda X. Tym samym będzie minimum 6 modeli w Europie. Do tego dojdzie nowa Linea na rynki typu Rosja, Turcja, czy Polska to nie wiem.
Poza Europą będzie jeszcze inaczej, jest Brazylia (Uno, Palio, Siena), są Chiny (Ottimo, Viaggio).
Co do nazwy, tak. Mogą się nazywać Fiat-Chrysler, mogą wymyśleć zupełnie nową nazwę. I zapewnie zobaczymy to drugie rozwiązanie. Nazwa koncernu nie będzie zawierać nazwy żadnej marki.
Dla przykładu, Daimler AG to producent Mercedesa i Smarta (swego czasu nazywali się DaimlerChrysler AG, ale wycofali się z Chrysler'a, pełna porażka, nie udało się rozkręcić Chrysler'a, co o dziwo udało się Fiatowi).
General Motors też nie zawiera nazwy żadnej marki.