Post
autor: MICHU » 16 kwie 2019, 20:13
Co tu porównywać to dwa odmienne światy, jak thesis wchodziła to w salonie audi była jeszcze stara buda A6, gdyby Thesis wszedł do produkcji w czasie kiedy wchodziła lybra (99r) może odniósł by większy sukces sprzedażowy a tak to część rozwiązań wyprzedzała epokę a cześć po dwóch latach od jej debiutu już była chlebem powszednim w klasie średniej. Proxima masz fioła na punkcie tego auta i bardzo dobrze bo takich ludzi te modele potrzebują, żeby ocalić je całkiem od wyginięcia ale wychwalać go pod niebiosa nie ma sensu.
Dacia Duster 1.2 TCE 4x4 2017, PF 126 ST 1983, Lancia Voyager 3.6 Platinum '14.
w przeszłości z marki: Dedra 91r., lybra 1,9 jtd lx 2002r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, lybra intensa 1,9 jtd 2002, lybra 2,0 comfortronic 2000r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, ypsilon 1,3 multijet automat 2005r., lybra 1,9 jtd ls 2002r, Thesis emblema 2,4 jtd 2005r., THESIS EMBLEMA 3.0 V6 + lpg STAG, Thesis Emblema 2.0T, Lancia Voyager 2,8 CRD GOLD '12.