Strona 2 z 2

Lybra vs. Passat

: 10 mar 2007, 18:02
autor: marco
...bardzo ważne !
-kupując Lyberkę - pamiętaj , abyś zrobił wszystko , zeby radio nie bylo z Chin :!: :wink: :bandit:

Lybra vs. Passat

: 10 mar 2007, 21:43
autor: Łukasz
Ostatnio troche sobie posmigalem mojej mamy peugeotem 307 HDI 110ps co pradwa to nie segment D ale dosc wyrosniety seg.C+
Zawieszenie w 307 o wiele twardsze-nie podoba mi sie!!!
Uklad kierowniczy-o wiele mniej precyzyjny niz w lybrze. Przy szybkich lukach mialem wrazenie poslizgu tylnych kol. Dobrze, ze jest tam system ESP bo mialem w pewnych mometach mokro. W lybrze takich zludzen nie mialem. Charakterystyka pracy zawieszenia jest niemal neutralna(jak sie da w pizd... to jest troche podsterowny)
Silnik w 307 ciagnie bardzo ladnie od 1850obr i tego mi bardzo brak w lybrze. Sytuacja sie zmienia przy przyspieszeniach od 160+
Kufer... tu przewaga 307, nie ma progu, podloga jast rowniutka i docenia sie to jak musialem przewiesc pare workow kleju.

Lybra vs. Passat

: 11 mar 2007, 10:42
autor: Miniol
no i SW - "szyba" na pol dachu ;)

Lybra vs. Passat

: 13 mar 2007, 9:03
autor: mike_p
Tak jak juz wczesniej zostało wspomniane, passat jest autem zwyczajnym, bez zbednych gadzetow, taki ot pospolity.
Trwale autko, zawieszenie rowniez nienajlepiej znosi polskie drogi, jednak wymiana wahaczy przednich raz na 30tys zalatwia sprawe.
Silnik PD115 to udana konstrukcja i bez obrazy, wg mnie lepsza niz konstrukja CR. Jest bardziej odoporna na niską jakosc paliwa. Fakt w CR kultura pracy jest na wyzszym poziomie, bo wiekszy nacisk kladli na ekologie i kulture pracy.
Jednak z technologicznego punktu widzenia, pompowtryski dają wyzsze cisnienie paliwa, co wiaze sie z wyzsza wydajnoscia. Dlatego tez moment obrotowy bedzie dostepny od nieco nizszych obrotow.
Poza tym po zainwestowaniu ok 1500zl w lekka modyfikację softu (chiptuning) otrzymamy autko z zupelnie innym sercem, znacznie zwawszym i mocniejszym. A silniki te swietnie nadają sie do modyfikacji,oraz rownie dobrze je znosza. Maja po prostu potencjal.
Lancia jest autem ktorym jazda ma sprawiac przyjemnosc, jej klasa powoduje ze autko mimo iż wolniejsze, to jedzie sie w sposob dostojny.
Oczywiscie mozna podkrecic takze silnik jtd lanci, jednak juz nie w takim stopniu.

Lybra vs. Passat

: 17 mar 2007, 6:21
autor: Anonymous
Wiem, wiem ...prawie wszystko wiem. czeka mnie trudna decyzja