Strona 2 z 2
Czy warto zakładac gaz?
: 06 lip 2007, 9:40
autor: marco
"norbiwolow" pisze:jak toczysz się z górki to nie wrzucaj na luz tylko na piątce bez gazu zjerzdzaj - wtedy spalanie bliskie zeru - na luzie wieksze - tak to piszą w poradnikach oszczednej jazdy

...z Zakopianki na piątce = bliskie 0 ? :80:
Gratuluję poczucia humoru 1 :groupjump:
Sprawdż Norbiwolow - zużycie na wstecznym

Czy warto zakładac gaz?
: 06 lip 2007, 9:55
autor: norbiwolow
oco Wam chodzi - napisałem coś nie tak ?????
przeciez zalecają aby do skrzyżowań nie dojerzdzać na luzie tylko hamowac silnikiem - wówczas oszczedniej pod warunkiem obrotów powyżej 1200obr/min
a żadnej Zakopiance nie pisałem
WHATS UP ???

Czy warto zakładac gaz?
: 06 lip 2007, 10:01
autor: Cypis
Hamowanie silnikiem przy układzie wtryskowym powoduje spalanie równe zero. Jeśli hamujemy silnikiem, a obroty silnika są odpowiednio wysokie to wtryskiwacze wcale nie podają paliwa i nie ma w tym nic nadzwyczajnego - łatwo sprawdzić mając wskaźnik spalania chwilowego.
Pozdrawiam
Czy warto zakładac gaz?
: 06 lip 2007, 10:03
autor: norbiwolow
DOKLADNIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
AMEN !!!!!!!!!!!!!!!
a jak w przypadku LPG - chyba tak samo komputer tym sterujący tez ogranicza dopływ gazu do kolektorów ???
Czy warto zakładac gaz?
: 06 lip 2007, 10:24
autor: Juveman
Wiem wiem ze tak sie robi i tak sie powinno jezdzic cchcialem tylko podkreslic absurd zarzutu jazdy na emeryta badz na zlotowe czyli taksowkarza faktycznie na biegu spalanie jest rowne zero w opisanych przypadkach
Czy warto zakładac gaz?
: 06 lip 2007, 10:37
autor: norbiwolow
ale fakt - spalanie masz super małe - może silniczek bardzo zadbany i tak bierze i już - gratuluje i chciałbym aby mój silnik spadł do Twojego poziomu.
Czy warto zakładac gaz?
: 06 lip 2007, 10:53
autor: Nat
"Cypis" pisze:Hamowanie silnikiem przy układzie wtryskowym powoduje spalanie równe zero. Jeśli hamujemy silnikiem, a obroty silnika są odpowiednio wysokie to wtryskiwacze wcale nie podają paliwa i nie ma w tym nic nadzwyczajnego - łatwo sprawdzić mając wskaźnik spalania chwilowego.
Dokładnie. I to chyba nie tylko ma wtryskach.
Pamietam, jak były dwusuwy, które bynajmniej wtrysku nie miały, a za to, jak to dwusuwy, smarowane były paliwem (tzn olejem w paliwie) to bardzo niezalecane był hamowanie silnikiem, gdyż powodowało brak smarowania=zatarcie silnika...