Strona 2 z 2

...

: 12 gru 2007, 8:42
autor: larry123
zamieszczam zdjęcia zaworu przed poprawą



http://www.lpg-wrzosowa-legionowo.com/zawor_przed.jpg[/img]

zdjęcie po poprawce


http://www.lpg-wrzosowa-legionowo.com/zawor_po.jpg[/img]

KME Diego

: 12 gru 2007, 14:56
autor: vinci
No i sprawdzałem wtryski są MAGIC-JET(nie miałem nic pod reką żeby fotke zrobić) a butla jest cylindryczna,za fotelami :roll:

KME Diego

: 14 gru 2007, 22:38
autor: Egon
co za roznica w którą strone butla zamontowana ?? miałem kilkanascie aut na LPG nigdy z tym problemu niebyło

KME Diego

: 14 gru 2007, 22:45
autor: bolek
w położeniu jak na zdjęciu nr 1 rurka wielozaworu sięga dna zbiornika w jego przedniej części.
Przy dużym zapotrzebowaniu na gaz podczas przyspiesznia a zwłaszcza podczas mniejszej ilości gazu, gaz "przelewa sie" do tyłu zbiornika, a rurka zamiast zamiast gazu płynnego pobiera pary gazu, a co za tym idzie auto przestaje przyspieszać, przy sekwencji może wracać na benzynę, co na pewno jest dyskomfortem, a w szczególnych przypadkach może być niebezpieczne

KME Diego

: 15 gru 2007, 9:10
autor: Egon
a jeśli odwrócimy zaworem do tyłu to chyba wtedy takie samo zjawisko będzie podczas mocniejszego hamowania (tylko podczas hamowania chyba jest odcięcie) bo z boku zawór znów by sie nie sprawdzał w zakretach :?

KME Diego

: 15 gru 2007, 10:31
autor: bolek
no tak, tylko podczas gwałtownego hamowania zapotrzebowanie na gaz jest nieporównywalnie mniejsze niż w czasie ostrego przyspieszania i nawet jeśli wielozawór zaciągnie pary nic się nie dzieje.

KME Diego

: 01 sty 2008, 10:05
autor: piotriix
jak masz wybor to wybierz staga 300, kme ma taki dziwny kniw ze przy pelnym obciazeniu /wtryski otwarte caly czas/ chroni wtryskiwacze gazowe i wywala jak odcinke.a makarony maja krotkie czasy pracy wtryskiwaczy i jest z tym problem.pokazane na zdjeciu magic jety to b.dobre wtryski wydajne i moga pracowac z czasami nawet 2ms ,podobnej jakosci sa czarne matrixy.valteki maja jedna wade sa glosnie a tak spoko choc rewelacji nie ma

...

: 01 sty 2008, 14:00
autor: larry123
takiej bzdury o kme dawno nie słyszałem
: hahaha : : hahaha : : hahaha : : hahaha : : jump :

KME Diego

: 01 sty 2008, 14:52
autor: piotriix
naprawde??czyzbys byl specem od kme?jak tak to gratuluje udanego produktu

...

: 01 sty 2008, 15:47
autor: larry123
nie rozumiem gratulacji :) jestem tylko użytkownikiem KME, nie producentem, w sprawie gratulacji proszę pisać na
kme@kme.com.pl

a co do otwarcia wtrysków to jechałem na A2 luską 220 km/h i nic nie wywalało że wtryski są otwarte, jeżeli pojawia się taki błąd w lancii jest najczęściej spowodowany małymi dyszami lub mało wydajny reduktorem. A twierdzenie że odcina zapłon, to tylko tak się wydaje kiedy przy górnym zakresie obrotów wypadają zapłony ponieważ jest za dużo powietrza z za mało gazu na cykl.

KME Diego

: 01 lut 2008, 6:42
autor: zeppelin
Od dwóch lat jeżdżę na istalacji KME/Valtec, bez zastrzeżeń.
Było już o tym pisane, jeśli się pojawiają problemy, to na 90% wina montażu, niezależnie od rodzaju instalacji.