Delta 2.0 16v coupe...Czy warto gaz???

Problemy, porady i opinie dotyczące LPG w Naszych Lanciach
Awatar użytkownika
bolek
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 489
Rejestracja: 03 sie 2007, 0:00
Imię: Piotr
Lokalizacja: Olsztyn

Delta 2.0 16v coupe...Czy warto gaz???

Post autor: bolek » 21 sty 2008, 20:55

"chamillionaire" pisze:.... i mowi ze na 2 generacji lata ladnie i nie ma czegos takiego jak wystrzaly no chyba ze ktos partacznie zalozy...a no i daje gwarancje
Skoro strzały zależą tylko od fachowości mechanika montującego instalację, to:
niech da ci gwarancję na układ dolotowy na piśmie i zobowiąże się do bezzwłocznej naprawy szkód spowodowanych wystrzałem i wymiany uszkodzonych cześci na nowe oryginały + zwrot kosztów ewentualnej lawety, bez kwękania o zużytych świecach czy przewodach WN lub o winie leżącej po stronie auta.
Skoro ten gazownik uważa, że przy dobrze założonej instalacji II generacji coś takiego jak strzał nie ma prawa się pojawić, powinien bez problemu pójść na wystawienie takiej gwarancji.

Awatar użytkownika
aro
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1998
Rejestracja: 29 mar 2006, 0:00
Imię: Arek
Lokalizacja: Gorzyczki woj. śląskie

Delta 2.0 16v coupe...Czy warto gaz???

Post autor: aro » 21 sty 2008, 21:12

Ja mam instalke 2 generacji już 4 lata i niemiałem żadnych strzałów w kolektor i filtr powietrza mam cały. Chyba mam szczęscie. Chociaż ci gazownicy, którzy zakładali mi LPG maja bardzo dobrą opinie, smiem twierdzic że znają się na swojej robocie.

Boorek

Delta 2.0 16v coupe...Czy warto gaz???

Post autor: Boorek » 21 sty 2008, 21:29

"bolek" pisze:
"chamillionaire" pisze:.... i mowi ze na 2 generacji lata ladnie i nie ma czegos takiego jak wystrzaly no chyba ze ktos partacznie zalozy...a no i daje gwarancje
Skoro strzały zależą tylko od fachowości mechanika montującego instalację, to:
niech da ci gwarancję na układ dolotowy na piśmie i zobowiąże się do bezzwłocznej naprawy szkód spowodowanych wystrzałem i wymiany uszkodzonych cześci na nowe oryginały + zwrot kosztów ewentualnej lawety, bez kwękania o zużytych świecach czy przewodach WN lub o winie leżącej po stronie auta.
Skoro ten gazownik uważa, że przy dobrze założonej instalacji II generacji coś takiego jak strzał nie ma prawa się pojawić, powinien bez problemu pójść na wystawienie takiej gwarancji.
ja jeżdżę juz prawie rok na instalce II gen ale bez silniczka a z zwykłą śróbą i strzał miałem tylko raz... i właśnie wtedy padł mi przepływomierz... Gdybym teraz miał zakładac gaz do auta to niezależnie ile miałbym pojeździć to kupił bym sekwencje


kolego Chamillionaire jeśli masz zamiar sprzedawać auto za nie długo to po co zakładać gaz???? i tak sie nie zwróci... Pozdrawiam

chamillionaire
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 13
Rejestracja: 18 sty 2008, 0:00
Lokalizacja: SZCZECIN

Delta 2.0 16v coupe...Czy warto gaz???

Post autor: chamillionaire » 21 sty 2008, 23:25

Hmm koledzy powiedcie co z tymi silnikami jest czy to sa mechaniczne 16v tak jak w VW do 93 roku robili 16v na mechanicznym wtrysku i one mialey wiekszy poziom zagrozenia strzalem i zajechaniem motoru a potem wyszly 16v na elektronicznym wtrysku i jest slicznie!!Tak jak mowil kolega ktory jezdzi na 2 gen. to sadze ze zalezy od specjalistow a wracajac do tematu z gwarancja to porusze ten temat!!!

A autem bede jezdzil do momentu az zrobie golfa na cacy no chbya zewczescniej zacznie sie sypac i pochlaniac mega koszta...a co do zwrotu to nie zamierzam tak az duzo jezdzic..ale tak jak mowielem wole wiecej pakowac w MK2 a to ma byc tanie w lataniu to tu i tam...

GrzesiekK
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 40
Rejestracja: 13 sty 2007, 0:00
Lokalizacja: Lublin

Re: ...

Post autor: GrzesiekK » 23 sty 2008, 20:52

"larry123" pisze: Jeżeli masz smykałkę mechanika i znasz sie na miernikach itp. sprawach, może uderz w BLOSA.
Podobno cena podobna do instalki II generacji, osiągi do sekwencji
nie zawsze łatwo można wyregulować BLOSA.

Larry daj spokój i nie powtarzaj głupot zasłyszanych w sieci, w moim 2.0 16V miałem i BLOS'a i mam teraz sekwencje STAG300 z wtryskami planijet, to dwa różne światy, nie ma co porównywać, zreszta spytaj Nikosia co myśli na temat BLOS'a ;]

Jesli ktoś zakłada w tej chwili instalacje do tego typu silnika to nie ma co sie zastanawiac i tylko wtrysk gazu ladować, nieduża różnica w cenie a kultura jazdy na lpg i osiagi bez porównania.

pzdr. Grzesiek
FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE + STAG300, reduktor wydumka Nikosia, PlaniJet 2,4mm@1,2bar, Bilstein B6 Sport.

Nie sztuką jest kupić szybkie auto, sztuką jest je sobie zbudować ....

Plan na ten rok: Sedici + 836 A2.000

FORUM LPG KME STAG ZENIT

chamillionaire
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 13
Rejestracja: 18 sty 2008, 0:00
Lokalizacja: SZCZECIN

Delta 2.0 16v coupe...Czy warto gaz???

Post autor: chamillionaire » 23 sty 2008, 23:55

dobra panowie jedno ostateczne pytanie czy jest werja 2,0 16v z mechanicznym wtryskiem i wersja 2,0 16v na elektroniczym wtrysku??
Teraz o to mi tylko chodzi!!!

Awatar użytkownika
bolek
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 489
Rejestracja: 03 sie 2007, 0:00
Imię: Piotr
Lokalizacja: Olsztyn

Delta 2.0 16v coupe...Czy warto gaz???

Post autor: bolek » 24 sty 2008, 0:35

Wtrysk jest elektroniczy, gdyby był mechaniczny nikt nie pisałby o sekwencjach, bo do mechanicznego się ich nie zakłada.
Co do podobienstw z silnikiem panzerwagena to są przynajmnie dwie identyczne rzeczy - obydwa silnika mają 4 cylindry i 16 zaworów ;)
Swoją droga nie znam biegle wersji silnikowych coupe, a w eperze stoi: produkcja modelu od 1997,
wersje silnikowe: 2,0 16V Turbo, 2,0 20V Turbo, 2,4 ie i 3,0 V6.

Boorek

Delta 2.0 16v coupe...Czy warto gaz???

Post autor: Boorek » 24 sty 2008, 8:46

"bolek" pisze:Wtrysk jest elektroniczy, gdyby był mechaniczny nikt nie pisałby o sekwencjach, bo do mechanicznego się ich nie zakłada.
Co do podobienstw z silnikiem panzerwagena to są przynajmnie dwie identyczne rzeczy - obydwa silnika mają 4 cylindry i 16 zaworów ;)
Swoją droga nie znam biegle wersji silnikowych coupe, a w eperze stoi: produkcja modelu od 1997,
wersje silnikowe: 2,0 16V Turbo, 2,0 20V Turbo, 2,4 ie i 3,0 V6.
o kurcze a to w delcie chodziło 3.0 v6 ?? : yesyes : Jesli sie nie mylę to to sa wersje coupe Kappy, a kolega ma delte ktorą nazywa coupe a to pewnie 3 drzwiowa wersja jest. Pozdrawiam

chamillionaire
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 13
Rejestracja: 18 sty 2008, 0:00
Lokalizacja: SZCZECIN

Delta 2.0 16v coupe...Czy warto gaz???

Post autor: chamillionaire » 24 sty 2008, 9:39

Hmm to ciekawe co kolega napisal..chodz wiedze tu juz Heaterski tekst "pancerwagen" a ciekawe czemu???Przeciez kazdy lubi to co lubi...
Ale wracajac do meritum sprawy to tu mnie zaskoczono bo albo to sa sprzeczne informacje albo nprawde LANCIA jest nie z tej bajki!!!
Gdyz w rodzinie VW jesli ktos ma silnik na 1 punktowym lub wielo punktowym wtrysku to elegancko lata na 2 gen. i jesli ma 2.0 16v na tak zwanym digifancie (elektronicznie regulowane wtryski)to tez smialo moze latac na 2gen.ale oczywiscie dla dobra motoru sugeruje gazownik sekwecje by oszczedzic w ten sposob zywotnosc slinika!!!
A w przypadku mechanicznego wtrysku wszyscy mowia o sekwenci gdyz jak sie jezdzi na 2 gen. to silnik umiera bo przy mechanicznym wtrysku potrzeba jest paliwka by sie wyryski ustawialy...W przypadku gazu zacieraja sie szybko i bardzo czesto ma sie wystrzaly o ktorych juz tu wspominano!!
A tu jednak u wlochow z tego co tu napisano jest calkiem innaczej...Ciekawe!!!!
Jesli jest elektronicznie regilowane to zaryzykuje z 2 gen.

POZDRAWIAM

Awatar użytkownika
bolek
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 489
Rejestracja: 03 sie 2007, 0:00
Imię: Piotr
Lokalizacja: Olsztyn

Delta 2.0 16v coupe...Czy warto gaz???

Post autor: bolek » 24 sty 2008, 9:44

"Boorek" pisze:(....) a kolega ma delte ktorą nazywa coupe a to pewnie 3 drzwiowa wersja jest. Pozdrawiam
eh no rzeczywiście :), co za nieuwaga. Przeszukiwałem sobie info o Kappie Coupe i jak zobaczyłem w poście że chodzi o coupe, to jakoś umknęło mi że chodzi o Deltę :).
Poza wersjami silnikowymi resztę podtrzymuję

Boorek

Delta 2.0 16v coupe...Czy warto gaz???

Post autor: Boorek » 24 sty 2008, 10:18

"chamillionaire" pisze:Hmm to ciekawe co kolega napisal..chodz wiedze tu juz Heaterski tekst "pancerwagen" a ciekawe czemu???Przeciez kazdy lubi to co lubi...
Ale wracajac do meritum sprawy to tu mnie zaskoczono bo albo to sa sprzeczne informacje albo nprawde LANCIA jest nie z tej bajki!!!
Gdyz w rodzinie VW jesli ktos ma silnik na 1 punktowym lub wielo punktowym wtrysku to elegancko lata na 2 gen. i jesli ma 2.0 16v na tak zwanym digifancie (elektronicznie regulowane wtryski)to tez smialo moze latac na 2gen.ale oczywiscie dla dobra motoru sugeruje gazownik sekwecje by oszczedzic w ten sposob zywotnosc slinika!!!
A w przypadku mechanicznego wtrysku wszyscy mowia o sekwenci gdyz jak sie jezdzi na 2 gen. to silnik umiera bo przy mechanicznym wtrysku potrzeba jest paliwka by sie wyryski ustawialy...W przypadku gazu zacieraja sie szybko i bardzo czesto ma sie wystrzaly o ktorych juz tu wspominano!!
A tu jednak u wlochow z tego co tu napisano jest calkiem innaczej...Ciekawe!!!!
Jesli jest elektronicznie regilowane to zaryzykuje z 2 gen.

POZDRAWIAM
Witam! prosze pokaż mi jakikolwiek silnik 1.8 16v lub 2.0 16v KR z mechanicznym wtryskiem (K-jetronic) który byłby zasilany sekwencja. Z tego co ja sie orientuję to do tych silników montuje sie TYLKO I i II generacje, ewentualnie blosa bo nie ma tam kompa który sterował by wtryskami... kolega ma Toledo 18 16v Gt z takim właśnie wtryskiem :wink:

Awatar użytkownika
bolek
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 489
Rejestracja: 03 sie 2007, 0:00
Imię: Piotr
Lokalizacja: Olsztyn

Delta 2.0 16v coupe...Czy warto gaz???

Post autor: bolek » 24 sty 2008, 10:59

"Boorek" pisze:Z tego co ja sie orientuję to do tych silników montuje sie TYLKO I i II generacje, ewentualnie blosa bo nie ma tam kompa który sterował by wtryskami...
To jest "oczywista oczywistosć", nie da się założyć sekwencji, bo nie ma czym jej zasterować. Po prostu. Problem był nawet z zamontowaniem tzw. 3 generacji (niesekwencyjnej, podanie regulowanej ciągłej strugi gazu), z uwagi na brak liniowego sygnału czujnika położenia przepustnicy, który był tam bardzo istotnym sygnałem

Boorek

Delta 2.0 16v coupe...Czy warto gaz???

Post autor: Boorek » 24 sty 2008, 11:11

"bolek" pisze:
"Boorek" pisze:Z tego co ja sie orientuję to do tych silników montuje sie TYLKO I i II generacje, ewentualnie blosa bo nie ma tam kompa który sterował by wtryskami...
To jest "oczywista oczywistosć", nie da się założyć sekwencji, bo nie ma czym jej zasterować. Po prostu. Problem był nawet z zamontowaniem tzw. 3 generacji (niesekwencyjnej, podanie regulowanej ciągłej strugi gazu), z uwagi na brak liniowego sygnału czujnika położenia przepustnicy, który był tam bardzo istotnym sygnałem
właśnie, wiec dlaczego kolega Chamilionaire pisze że przy wtrysku mechanicznym tylko sekwencja?? Kurcze albo cos tu jest nie tak, albo muszę potrenować czytanie ze zrozumieniem... :? Pozdrawiam

chamillionaire
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 13
Rejestracja: 18 sty 2008, 0:00
Lokalizacja: SZCZECIN

Delta 2.0 16v coupe...Czy warto gaz???

Post autor: chamillionaire » 24 sty 2008, 21:51

Najmocniej przepraszam i chyle przed wszystkimi czola...Mieliscie calkowita racje...Doczytalem na necie chodz na przykladzie mercedesa ale tam wlasnie wystepowaly silniki na mechanicznym wtrysku!!!Niewiem co mi sie ubzduralo ze mozna jak katygorycznie odmawia sie zakadania gazu do silnikow z mech wtryskie!!!
Jeszcze raz mocno przepraszam za upieranie sie przy swoim bez podstawnie!!!

Pozdrawiam

Apropo sadze ze temat zamkniety bo dowiedzialem sie co chcialem...
A reszta czyli koszta takiego auta w exploatacji i jego trwalosc wyjdzie w trakcie mojego uzytkowania...

Dziekuje wszystkim zgromadzonym

chamillionaire

ODPOWIEDZ

Wróć do „::: LPG :::”