Delta II - 1,6 czerwona kontrolka
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 23
- Rejestracja: 02 maja 2007, 0:00
- Lokalizacja: wrocław
Delta II - 1,6 czerwona kontrolka
spokojnie wyjdzie bez rozbierania wydechu, proponuję tylko przywiązać jakiś sznurek do wtyczki żeby było lepiej wciagnąć końcówkę do góry.
- kretekpodnietek
- Forumowicz/ka
- Posty: 478
- Rejestracja: 11 paź 2007, 0:00
- Lokalizacja: przeworsk
Delta II - 1,6 czerwona kontrolka
nie musisz wiele babrać, sonda jest przed katalizatorem od góry na wierzchu, czyli wchodzisz w kanał, bierzesz klucz 22, i bez problemów odkręcasz.wkręcasz nową i ot, cała filozofia
jeszcze tylko kabelki i wszystko. równie dobrze, kable możesz zrobić przed wkręceniem. góra pół godziny roboty
myśle że u mnie i u Ciebie wydechy są podobne, więc procedura też.

myśle że u mnie i u Ciebie wydechy są podobne, więc procedura też.
Lancia nuova delta 1.8 8v LPG 1994r
Pozdrawiam Łukasz
Pozdrawiam Łukasz
- striff
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 13
- Rejestracja: 10 gru 2007, 0:00
- Lokalizacja: Zielona Góra
Delta II - 1,6 czerwona kontrolka
dzieki wielkie za porady
) , jutro powinna byc sonda a w poniedzialek bede mial wolny podnosnik i biore sie do roboty
)
napisze jak bedzie zrobione.. pozdrawiam serdecznie


napisze jak bedzie zrobione.. pozdrawiam serdecznie

Lancia Delta II 1.6 8v
- striff
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 13
- Rejestracja: 10 gru 2007, 0:00
- Lokalizacja: Zielona Góra
Delta II - 1,6 czerwona kontrolka
witam !!!
wczoraj wymienilem sonde i..... wydaje mi sie ze to byla przyczyna.
dla porownania przedstawiam wyniki z analizy spalin.
G-KAT 2002r. CO: 900obr - 0.02%vol; 3000obr - 0.15%vol
G-KAT 2005r. CO: 900obr - 0.00%vol; 3000obr - 0.01%vol
28.01.2008r. CO: 900obr - 0.78%vol; 3000obr - 2.84%vol
20.02.2008r. CO: 900obr - 0.02%vol; 3000obr - 0.03%vol
poziom HC rowniez sie zmniejszyl:
28.01.2008r. HC: 900obr - 152ppm; 3000obr - 123ppm
20.02.2008r. HC: 900obr - 14ppm; 3000obr - 11ppm
zatankowalem za 50zl, na razie przejechane 50km i paliwo nadal jest
zobaczymy jak dlugo
)
pozdrawiam....
UWAGA! nie warto kupowac oryginalow, do lancii wystarczy uniwersalna sonda bosch'a na przyklad z allegro dokladnie taka sama jak oryginal a nie wydajemy na nia 300zl tylko jedyne 85zl.
wczoraj wymienilem sonde i..... wydaje mi sie ze to byla przyczyna.
dla porownania przedstawiam wyniki z analizy spalin.
G-KAT 2002r. CO: 900obr - 0.02%vol; 3000obr - 0.15%vol
G-KAT 2005r. CO: 900obr - 0.00%vol; 3000obr - 0.01%vol
28.01.2008r. CO: 900obr - 0.78%vol; 3000obr - 2.84%vol
20.02.2008r. CO: 900obr - 0.02%vol; 3000obr - 0.03%vol
poziom HC rowniez sie zmniejszyl:
28.01.2008r. HC: 900obr - 152ppm; 3000obr - 123ppm
20.02.2008r. HC: 900obr - 14ppm; 3000obr - 11ppm
zatankowalem za 50zl, na razie przejechane 50km i paliwo nadal jest


pozdrawiam....
UWAGA! nie warto kupowac oryginalow, do lancii wystarczy uniwersalna sonda bosch'a na przyklad z allegro dokladnie taka sama jak oryginal a nie wydajemy na nia 300zl tylko jedyne 85zl.
Lancia Delta II 1.6 8v
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 6
- Rejestracja: 20 gru 2007, 0:00
- Lokalizacja: Zduńska Wola
Delta II - 1,6 czerwona kontrolka
Witam. U mnie okazała się też uszkodzona sonda lambda. Było zwarcie na niej. Koszt nowej 180 zł. Po za tym walnięty był silnik krokowy, zacinał się. Od razu widać efekty: auto nie jest przymulone i ładnie przyśpiesza
no i kontrolka się nie świeci. Pozdrawiam

LANCIA DELTA II 1,6
Delta II - 1,6 czerwona kontrolka
u mnie kontrolka tez zaczela ostatnio swiecic. przyczyna: uszkodzony potencjometr przepustnicy. jak na koniec tygodnia nie bede polmartwy to wymienie 

Delta II - 1,6 czerwona kontrolka
no to może mi ktoś powie jaka jest prawidłowa temperatura dla silnika? bo mi po przejechaniu ok. 3-4 km wchodzi na 70* i tak się utrzymuje bez względu na prędkość ..."striff" pisze: termostat mam sprawny w 100%, po przejechaniu ok 3-4km mam juz 90* i tak sie utrzymuje bez wzgledu na predkosc itp.
Pepe le Pew
Lybra SW 2.4 jtd / była Thema i.e. turbo i 2x Delta II HPE 1.8 GT
Lybra SW 2.4 jtd / była Thema i.e. turbo i 2x Delta II HPE 1.8 GT
- kretekpodnietek
- Forumowicz/ka
- Posty: 478
- Rejestracja: 11 paź 2007, 0:00
- Lokalizacja: przeworsk
Delta II - 1,6 czerwona kontrolka
90 stopni ma być. być może masz uszkodzony czujnik temperatury. u mnie u mnie tak było.
Lancia nuova delta 1.8 8v LPG 1994r
Pozdrawiam Łukasz
Pozdrawiam Łukasz
Delta II - 1,6 czerwona kontrolka
nie sądzę - przy pompowaniu sprzęgłem szybko skacze mi do 90* i odpala wiatrak, po wydostaniu się z korków z powrotem dość szybko schodzi do 70* ..."kretekpodnietek" pisze:90 stopni ma być. być może masz uszkodzony czujnik temperatury. u mnie u mnie tak było.
Pepe le Pew
Lybra SW 2.4 jtd / była Thema i.e. turbo i 2x Delta II HPE 1.8 GT
Lybra SW 2.4 jtd / była Thema i.e. turbo i 2x Delta II HPE 1.8 GT
Delta II - 1,6 czerwona kontrolka
"pew" pisze:nie sądzę - przy pompowaniu sprzęgłem szybko skacze mi do 90* i odpala wiatrak, po wydostaniu się z korków z powrotem dość szybko schodzi do 70* ..."kretekpodnietek" pisze:90 stopni ma być. być może masz uszkodzony czujnik temperatury. u mnie u mnie tak było.
Według mnie masz walniety termostat i nie zamyka do końca. bynajmniej u mbie było tak ze w korkach szybko do 90 dochodził a w trasie ledwo 50 było
Była
Lancia Delta II '94 1.8 - R.I.P. 17.05.11
Jest
Lancia Lybra LX 1,9 JTD '01
Phedra 2.0 JTD '04
Musa 1.9jtd '07
Lancia Delta II '94 1.8 - R.I.P. 17.05.11
Jest
Lancia Lybra LX 1,9 JTD '01
Phedra 2.0 JTD '04
Musa 1.9jtd '07
- kretekpodnietek
- Forumowicz/ka
- Posty: 478
- Rejestracja: 11 paź 2007, 0:00
- Lokalizacja: przeworsk
Delta II - 1,6 czerwona kontrolka
a skoro tak, to termostat, wiele razy o tytm było. częsta przypadłosc włoszek :d
Lancia nuova delta 1.8 8v LPG 1994r
Pozdrawiam Łukasz
Pozdrawiam Łukasz
Delta II - 1,6 czerwona kontrolka
No i widzicie koledzy a 3 mechaników juz mi mówiło że jeśli trzyma te 70 stopni to termostat jest OK ...
Pepe le Pew
Lybra SW 2.4 jtd / była Thema i.e. turbo i 2x Delta II HPE 1.8 GT
Lybra SW 2.4 jtd / była Thema i.e. turbo i 2x Delta II HPE 1.8 GT
Delta II - 1,6 czerwona kontrolka
obstawiam niezamykajacy/domykajacy sie termostat i byc moze walniety czujnik temp plynu dajacy sygnal dla ECU.
U mnie temp w czasie skacze miedzy okolo 70 a 90. nigdy nie ma tak aby temp stala na 70 niezaleznie od temp, stylu jazdy itp.
U mnie temp w czasie skacze miedzy okolo 70 a 90. nigdy nie ma tak aby temp stala na 70 niezaleznie od temp, stylu jazdy itp.