no więc zamontowałem reduktor:
http://images26.fotosik.pl/173/d49150168ba76182m.jpg[/img]
http://images30.fotosik.pl/173/e41b8e0a499e5201m.jpg[/img]
http://images34.fotosik.pl/172/bc64fad4145fb2a3m.jpg[/img]
ciężko go było upchac, ale troche rzeźbienia i sie zmieścił.
dziwne mi było to, że sprzedający starł wszelakie oznaczenia fabryczne pilnikiem i nie dołączył żądnego papierka. ale mniejsza z tym.
po wstępnej regulacji na sonde pojechałem sie przejechac i wreszcie auto odzyskało wigor

sprint do 100 zająl 13,6s. kiedyś mierzyłem to kulała sie w około 21s.
a spalanie spadło, w trybie mieszanym (szybki przejadzd przez trase 120-140 km/h i troche kuśtykania w miescie) wzięła 12,5 litra.
jak dla mnie rewelacja. biorąc pod uwagę że mam mikser rozwiercony na 40mm
przedtem podczas jazdy do 3000obr w mieście i emerycko w trasie brała 14-15,5l.
check przestał mi świecić, z moich doświadczeń wynika że świeci podczas jazdy na LPG gdy jest zbyt uboga mieszanka, a komputer delty nie lubi sie z emulatorami sondy. miałem kiedyś autronica Al-700 , a później oddzielny emulator i check też świecił,
teraz dałem zwykłą śrubę, przełącznik Stag zależny od obrotów, dałem bogatą mieszankę i chodzi super, poza tym, wole żeby spalił więcej niż znowu regenerować głowicę. Poza tym, mogę przełączać od razu na gaz na zimnym, bo przedtem auto dużo benzyny paliło (jeżdze na krótkich trasach zazwyczaj)
pojade jeszcze jutro do znajomego ustawie go dokładnie na analizatorze i nic więcej tylko sie cieszyć
