Strona 2 z 2

Thema-maglownica TRW-jak rozebrać?- SUKCES!!!

: 01 lip 2008, 9:07
autor: Kondziu
Widzę, że kolega sobie poradził, gratuluje :!:

Thema-maglownica TRW-jak rozebrać?- SUKCES!!!

: 01 lip 2008, 19:27
autor: Piszczyk
No i jednak można przy naszych lucynkach zrobic coś samemu

Czy wiesz, co było przyczyną tego niedomagania po pierwszej akcji?
na wałku zaworu dystrybucyjnego (ten krótki wchodzący) jeden z uszczelniaczy pomiędzy sekcjami został skręcony i ścięty w trakcie wciskania wałka do cylindra - za mało dałem oleju na gładzi...
podmniłem usczelniacz na drugi - złożyłem i jest OK

a tego zdania Kondziu nie rozumię:
A jak masz jakieś uwagi o książce to najpierw przejżyj forum a potam pisz, takie komentarze to sobie zostaw dla siebie.
masz do mnie pretensje że nie lecę z każdą pier : cenzura : dołą do serwisu? jakie komentarze?

Re: Thema-maglownica TRW-jak rozebrać?- SUKCES!!!

: 28 wrz 2010, 21:25
autor: Lukasz_TG
Może odgrzebie temat, orientuje się ktoś czy ten zestaw naprawczy (chodzi o uszczelnienia) jest jeszcze w sprzedaży.

Moja maglownica powoli się już kończy, lekko burczy i traci olej ma drążku.

Pozdrawiam

Re: Thema-maglownica TRW-jak rozebrać?- SUKCES!!!

: 08 lis 2010, 21:09
autor: marceli
Prawdpodobnie w Kappie bez serwa występuje taka sama maglownica TRW.

Ja taką mam i dziś po ok 10 h męczarni wyjąłem ją z auta.
Cieknie mi olej z góry z przekładni ,nie z listw.
Piszczyk w tym zestawie uszczelek to co jest??? Jutro muszę dzwonić tam i zamawiać.

Re: Thema-maglownica TRW-jak rozebrać?- SUKCES!!!

: 12 lis 2010, 12:01
autor: Piszczyk
zdjęcia:

fotosik

Re: Thema-maglownica TRW-jak rozebrać?- SUKCES!!!

: 13 lis 2010, 7:35
autor: topcio
Fotki : ok2 : , jeszcze opis :D i będzie super.

Re: Thema-maglownica TRW-jak rozebrać?- SUKCES!!!

: 13 lis 2010, 10:59
autor: marceli
Ze zdjęć wynika ,że Kappa ma inną budowe maglownicy.
Bynajmniej wałek dystrybucyjny(stamtąd) mi ciekło ma inaczej zbudowany i uszczelniony.
Jak poskładam to postaram się opisać co i jak.

Re: Thema-maglownica TRW-jak rozebrać?- SUKCES!!!

: 04 maja 2011, 11:55
autor: Lukasz_TG
Witam

Troche odświeże temat, czy do wersji benzynowej będzie pasowała przekładnia z Diesla 2,5 TD, taka jak na tej aukcji.


:link:

Re: Thema-maglownica TRW-jak rozebrać?- SUKCES!!!

: 09 maja 2011, 10:51
autor: Windforce
Jestem na 99% pewien ze będzie pasować. Ale poczekaj jeszcze na potwierdzenia kolegów.

pozdrawiam

Re: Thema-maglownica TRW-jak rozebrać?- SUKCES!!!

: 20 maja 2011, 10:54
autor: Lukasz_TG
Witam

Po wstępnych oględzinach mam problem z jedną śrubą trzymającą obejme maglownicy, na foto poniżej zaznaczona na czerwono. Może ktoś pamięta jakim typem klucza ją odkręcił.
maglownica.jpg

Re: Thema-maglownica TRW-jak rozebrać?- SUKCES!!!

: 20 maja 2011, 16:56
autor: Windforce
Juz nie pamietam ale to chyba byla 17.
Mam nadzieje ze odkrecasz maglownice od gory. Pamietam ze od dolu jest zludzenie jakby to wlasnie od tej strony sie odkrecalo ale jest to tak jakby przyspawana sruba z drogiej strony.
Ogolnie to odkreca sie to dosc latwo tak ze dziwie ze ze masz z tym problem ale w sumie nie pamietam jaki byl dostep do nich.

Pozdrawiam

Re: Thema-maglownica TRW-jak rozebrać?- SUKCES!!!

: 21 maja 2011, 21:46
autor: Piszczyk
od spodu faktycznie są dospawane do ramy podsilnikowej nakrętki (trzy zgrzewy na nakrętkę)
nakrętka na klucz 16
ja zarwałem ją od dołu (nasadka + dobra przedłużka) i od góry zablokowałem 17tkę a od dołu kręciłem zerwaną już 16tką
tak przerobiłem potem wszystkie śruby (złożyłem potem na nowych na klucz 17 samokątrujące)
dzięki temu demontaż od dołu i wyciągnięcie maglownicy w bok trwało jakieś 1,5h (a nie 6 od góry)

Re: Thema-maglownica TRW-jak rozebrać?- SUKCES!!!

: 21 maja 2011, 23:16
autor: Lukasz_TG
Piszczyk pisze:od spodu faktycznie są dospawane do ramy podsilnikowej nakrętki (trzy zgrzewy na nakrętkę)
nakrętka na klucz 16
ja zarwałem ją od dołu (nasadka + dobra przedłużka) i od góry zablokowałem 17tkę a od dołu kręciłem zerwaną już 16tką
tak przerobiłem potem wszystkie śruby (złożyłem potem na nowych na klucz 17 samokątrujące)
dzięki temu demontaż od dołu i wyciągnięcie maglownicy w bok trwało jakieś 1,5h (a nie 6 od góry)
Dzieki za odpowiedz :)

Prawde mówiąc miałem problem z dopasowaniem odpowiedniego kluczy żeby dojść o tej śruby. Z maglownicy dosłownie sikał ciurkiem olej. miałem do przejechania pare km po mieście, no i skończyły się zapasy oleju ATF wiec dolałem silnikowy 10W / 40 :) Teraz nie wiem czy miało to jakiś wpływ na pompe wspomagania, jak narazie pompa chodzi ok nie szumi, nie wydaje dziwnych dzwięków przy max skręcie. Teraz już nie wiem czy pompe też wymienić?

Pozdrawiam

Re: Thema-maglownica TRW-jak rozebrać?- SUKCES!!!

: 22 maja 2011, 7:53
autor: Piszczyk
ja bym tylko dobrze przepłukał - powinno byc jeśli wcześniej nie była przytarta od braku oleju