Strona 2 z 2
Kappa - air bags
: 12 maja 2007, 18:08
autor: robert199
ja juz pisalem o tym post, ale u mnie jest problem z wykasowaniem bledu poduszki, problem z podłączeniem, probowano kts-em 550 i euroscanem, bez rezultatow.
moje poduszki napewno maja wiecej jak 10 lat.
moze juz ktos kasowal blad poduszki??
Kappa - air bags
: 12 maja 2007, 23:34
autor: jul
Co prawda nigdy nie kasowałem w lancii ale robiłem to już hmm parę razy

Czy w serwisie autoryzowanym próbował się Pan podłączyć pod komputer? Jeśli tak to jaki był wynik. Poduszki można sprawdzić omomierzem ( prosze pamiętać żeby wyjąć zworkę - to najpewniej lub odizolować jedną nóżkę). Prawidłowa wartość to zdaje się, że 1,8 - 2,6 ohma. Jeśli będzie się mieściła w tych granicach, znaczy poduszka jest sprawna. W najgorszym przypadku mam znajomych którzy na pewno to zrobią ale trzeba tam pojechać samochodem (sprawdzą wszystkie wyjścia ze sterownika), uzbroić się w cierpliwość i wziąć ze soba troche kaski
Pozdr.
Jul
P.S.
Proszę pamiętać żeby przed rozpięciem poduszki zawsze wyłączyć akumulator, a po podpięciu air bagu i podłączeniu akumulatora, przy pierwszym przekręceniu kluczyka nie nachlać się na poduszką. Tak na wszelki wypadek

Kappa - air bags
: 14 maja 2007, 7:58
autor: lukasz22i
kiedys widzialem jak testowali air-bag w mercedesie S-klasse z 85r, chcieli sprawdzić czy w 20letnim aucie poduszka zadziała tak jak powinna, rozpedzili merola do 50km/h i łup w ściane, poduszka wystrzeliłą normalnie i spełniła swoja rolę, nie wiem jak to wygląda w Lanciach ale wlasciciele 10-letnich meroli mogą spać spokojnie:)