Kappa - coś stuka w silniku
: 27 lis 2008, 21:41
wega skoro tak mocno się starła to nie mogło to się stać odrazu musiało wcześniej dawać jakieś oznaki brudny olej (zapchane kanały olejowe) lub jakieś stuki itp
Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia
https://forum.lanciapolska.org/
"Egon" pisze:głowica i planowanie nic do tego nie mają musisz zdjac miske i odkrecic korby by zobaczyc jak wygladaja panewki"artur1" pisze:zawsze rozgrzewam motor przed jazda a poza tym wczesniej zrobiłem nia 20 km wiec napeno olej był ciepły
panewki w inter carsie ok 150 zł komplet
planowanie głowicy 50zł
uszczelka głowicy ok 100zł
nie wiem co z wałem czy bedzie planowanie czy nie
jak zdejmę miske bede wiedział ze to panewka jak olej spuszcze?
czy moze byc to wina sfoznia tłokowego
Napewno stało się to tak nagle ?? nie było wczśniej żadnych objaw ??
k"Rafako" pisze:Ludzie, radzicie gościowi, jakby kbył co najmniej patentowanym "mechaniorem"!!! Jeśli gość nie ma pojęcia co mu może stukać i pierwsze co robi, to pyta w carsie ile tam biorą za uszczelkę pod głowicą a jednocześnie na forum pyta co to może być, to te kretyńskie rady typu: zdejmij miskę olejową, mogą mu tylko zaszkodzić. Bo niby co osiągnie jak zdejmie michę??? Spodziewacie się, że będzie w niej leżała zaczarowana panewka, która krok po kroku opowie mu jak zrobić remont motoru k
??? A Ty kolego arturze lepiej weź to auto na linę i zaciągnij do warsztatu gdzie sprawdzą co i jak, w samym Legionowie i okolicach warsztatów jest pewnie ze 30, więc masz w czym wybierać (niekoniecznie Józwik czy polmozbyt albo łaszcz, bo oni raczej są nie najtańsi)! A jeżeli miałbyś jakieś problemy, to pisz na priv, w poniedziałek mogę spróbować znaleźć Ci jakiś warsztat niedaleko, który ma pojęcie i nie zedrze z Ciebie ostatniej koszuli.
Serdecznie pozdrawiam.
dobre"Rafako" pisze:Ludzie, radzicie gościowi, jakby kbył co najmniej patentowanym "mechaniorem"!!! Jeśli gość nie ma pojęcia co mu może stukać i pierwsze co robi, to pyta w carsie ile tam biorą za uszczelkę pod głowicą a jednocześnie na forum pyta co to może być, to te kretyńskie rady typu: zdejmij miskę olejową, mogą mu tylko zaszkodzić. Bo niby co osiągnie jak zdejmie michę??? Spodziewacie się, że będzie w niej leżała zaczarowana panewka, która krok po kroku opowie mu jak zrobić remont motoru k
??? A Ty kolego arturze lepiej weź to auto na linę i zaciągnij do warsztatu gdzie sprawdzą co i jak, w samym Legionowie i okolicach warsztatów jest pewnie ze 30, więc masz w czym wybierać (niekoniecznie Józwik czy polmozbyt albo łaszcz, bo oni raczej są nie najtańsi)! A jeżeli miałbyś jakieś problemy, to pisz na priv, w poniedziałek mogę spróbować znaleźć Ci jakiś warsztat niedaleko, który ma pojęcie i nie zedrze z Ciebie ostatniej koszuli.
Serdecznie pozdrawiam.
"wega" pisze:Wcześniej jeździłem różnymi samochodami, nigdy beemą ani golfem, bo nie mam żadnych spodni w paski. Sprawa z motorem tego forumowicza wygląda na dość poważną, toteż doradzanie mu metodą wiejskiego znachora, jest mocno niestosowne i może być szkodliwe dla jego portfela, może Ty lub drugi kolega, miskę olejową zdejmujecie co niedziela, zaś korby odkręcacie w 3 minuty i 17 sekund. Jak wynika z wypowiedzi Artura, on niekoniecznie ma o tym pojęcie. Stąd moim zdaniem takie rady to "niedźwiedzia przysługa", zacznie grzebać i będzie miał jeszcze gorzej niż jest. Stąd aż 2 ostre cenzury w jednym moim poście..."Rafako" pisze:Ludzie, radzicie gościowi, jakby kbył co najmniej patentowanym "mechaniorem"!!! Jeśli gość nie ma pojęcia co mu może stukać i pierwsze co robi, to pyta w carsie ile tam biorą za uszczelkę pod głowicą a jednocześnie na forum pyta co to może być, to te kretyńskie rady typu: zdejmij miskę olejową, mogą mu tylko zaszkodzić. Bo niby co osiągnie jak zdejmie michę??? Spodziewacie się, że będzie w niej leżała zaczarowana panewka, która krok po kroku opowie mu jak zrobić remont motoru k
??? A Ty kolego arturze lepiej weź to auto na linę i zaciągnij do warsztatu gdzie sprawdzą co i jak, w samym Legionowie i okolicach warsztatów jest pewnie ze 30, więc masz w czym wybierać (niekoniecznie Józwik czy polmozbyt albo łaszcz, bo oni raczej są nie najtańsi)! A jeżeli miałbyś jakieś problemy, to pisz na priv, w poniedziałek mogę spróbować znaleźć Ci jakiś warsztat niedaleko, który ma pojęcie i nie zedrze z Ciebie ostatniej koszuli.
Serdecznie pozdrawiam.
Przykro mi jeśli to uraziło wyrafinowane poczucie dobrego smaku, szkoda że udzielanie innym mało praktycznych rad, nie razi nikogo na forum.
Serdecznie pozdrawiam.
kk
dobry jesteś. Jeździłeś wcześniej Beemką? czy golfem?
Zimny prysznic powiadasz? Czy to nie Ty przypadkiem doradzałeś mu żeby zdjął miskę i odkręcił korby? Z jego pierwszego postu wynika jasno, że pojęcia o mechanice zbyt wielkiego nie ma. Albo ja nie potrafię czytać ze zrozumieniem albo Ty nie potrafisz sprecyzować swoich myśli i przekuć ich logicznie w słowo pisane..."Egon" pisze:Rafako pomyśl następnym razem zanim coś napiszesz albo weż zimny prysznic, a jak ktoś nie ma pojecia o mechanice to chyba normalne żeby sie sam za to nie brał
Potrafisz czytać,ale zrozumiałeś to bardzo dosłownie!"Rafako" pisze:Zimny prysznic powiadasz? Czy to nie Ty przypadkiem doradzałeś mu żeby zdjął miskę i odkręcił korby? Z jego pierwszego postu wynika jasno, że pojęcia o mechanice zbyt wielkiego nie ma. Albo ja nie potrafię czytać ze zrozumieniem albo Ty nie potrafisz sprecyzować swoich myśli i przekuć ich logicznie w słowo pisane..."Egon" pisze:Rafako pomyśl następnym razem zanim coś napiszesz albo weż zimny prysznic, a jak ktoś nie ma pojecia o mechanice to chyba normalne żeby sie sam za to nie brał
Serdecznie pozdrawiam.
Luz zapewne powstał w wyniku walenia tłoka o głowicę. Ja miałem "rozklepaną" końcówkę tłoka. Jak poleci panewka to tłok lata jak szmata."artur1" pisze:Był u mnie dzis mechanik odkrecił swiece 5 szt i włozył metalowy pret w miejsce tam gdzie była swieca tak zeby oparł on sie na tłoku i na 2 tyłoku mam skok (luz prawdopodobnie jest na sfoznu tłokowym) ale na 100% bede wiedział jak odkręcą głowiece i miske i sie okaze
narazie nie wiadomo dokładnie co poszło ."wega" pisze:Luz zapewne powstał w wyniku walenia tłoka o głowicę. Ja miałem "rozklepaną" końcówkę tłoka. Jak poleci panewka to tłok lata jak szmata."artur1" pisze:Był u mnie dzis mechanik odkrecił swiece 5 szt i włozył metalowy pret w miejsce tam gdzie była swieca tak zeby oparł on sie na tłoku i na 2 tyłoku mam skok (luz prawdopodobnie jest na sfoznu tłokowym) ale na 100% bede wiedział jak odkręcą głowiece i miske i sie okaze