Post
autor: Tomzik » 12 sty 2012, 19:49
W tym, że jedno to pewnik, że się obrócisz, bo pozostałe się kręcą.
Jak wszystkie się blokują to jest szansa, że pojedziesz prosto.
Możesz spytać mojego kolegi, który kupił ode mnie Cromę.
Miał niesprawny ABS, jechał sobie wiejską drogą asfaltową, przy dojeździe do prawego zakrętu szły sobie jakieś młodociane laski, więc chłopak dał po heblach- niestety na wewnętrznej był wg gwary motocyklowej tzw. "żwirek na winklu", więc zablokowało mu prawe tylne koło właśnie (z racji słabszej przyczepności) i nawet nie wiedział kiedy znalazł się w rowie na dachu.
Także- na pewno 4 zablokowane koła to stabilniejsza sytuacja niż tylko jedno.
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205