
Kappa - problemy ze stacyjką
Odp: Kappa - problemy ze stacyjką
Wy tu sobie kluczyki wyjmujecie, a niech się Wam kierownica zblokuje w trakcie jazdy 

-
- Forumowicz/ka
- Posty: 64
- Rejestracja: 21 kwie 2009, 14:52
- Skype: Zubrania
- Lokalizacja: Mensk, Białoruś
- Kontakt:
Odp: Kappa - problemy ze stacyjką
Gdy troche mowisz lub rozumiesz po rosyjsky - to ci dopomoze. Miesiac temu z kolega napravili go stacyjku.
>http://www.alfa-lancia.com/smf/index.ph ... #msg261373
Pozdrawiam
>http://www.alfa-lancia.com/smf/index.ph ... #msg261373
Pozdrawiam
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 3
- Rejestracja: 29 maja 2009, 7:15
- Lokalizacja: Manduria
Odp: Kappa - problemy ze stacyjką
dzięki...spróbuję sobie przypomnieć nieco rosyjski...dam znać o efektach...
)

Odp: Kappa - problemy ze stacyjką
Jak to mówią kłopoty chodzą parami 
Stało się zablokowana stacyjka
wyjechałem z garażu zgasiłem zamknąłem garaż i niestety nie mogę przekręcić kluczyka
Mam zamiar zawieźć ją do speca od zamków itp ale podpowiedzcie mi jak wyjąc stacyjkę oczywiście z Kappy?

Stało się zablokowana stacyjka


Mam zamiar zawieźć ją do speca od zamków itp ale podpowiedzcie mi jak wyjąc stacyjkę oczywiście z Kappy?
Alfa 155 1.7 8v + LPG - była
Kappa 2.0 20v + LPG - była
Kappa 2.0 20v VIS + LPG - była
Musa Multijet 1.3 - jest
Musa Multijet 1.6 - jest
Kappa 2.0 20v + LPG - była
Kappa 2.0 20v VIS + LPG - była
Musa Multijet 1.3 - jest
Musa Multijet 1.6 - jest
Odp: Kappa - problemy ze stacyjką
W Themie 2 razy przerabiałem temat ze stacyjką
za pierwszym razem ułamane bolce wkładki, za drugim razem ułamany kluczyk
w obu przypadkach rozwiercałem wkładkę 



Odp: Kappa - problemy ze stacyjką
przerabiałem temat pod koniec zeszłego roku... musisz rozebrać obudowę, wyciągnąć zegary (parę śrubek ) od góry zobaczysz śrubę antyzłodziejską (ja ją odkręciłem przecinakiem z delikatnym użyciem młotka) Jak już odkręcisz tą śrubę to można powiedzieć że jesteś w domualfik pisze:Jak to mówią kłopoty chodzą parami
Stało się zablokowana stacyjkawyjechałem z garażu zgasiłem zamknąłem garaż i niestety nie mogę przekręcić kluczyka
![]()
Mam zamiar zawieźć ją do speca od zamków itp ale podpowiedzcie mi jak wyjąc stacyjkę oczywiście z Kappy?

U mnie w mieście za naprawę stacyjki gościu wziął 100 zł... za demontaż + montaż z dojazdem liczył sobie 250 zł + koszty naprawy


Odp: Kappa - problemy ze stacyjką
Tak jak pisze goldixll demontaż można wykonać samemu i dobra instrukcje podaje
probowałem bez zdejmowania zegarów i niestety ciężko rozpiąć kostkę. 
W moim przypadku pojechałem ze stacyjka do fachowca i stwierdził ze jet OK natomiast klucze wyrobione (ogryzki) i po dorobieniu nowego klucza stacyjka się kreci
I co ważne w tym przypadku już się nie da wyjąć kluczyka ze stacyjki jak jest auto zapalone.


W moim przypadku pojechałem ze stacyjka do fachowca i stwierdził ze jet OK natomiast klucze wyrobione (ogryzki) i po dorobieniu nowego klucza stacyjka się kreci

I co ważne w tym przypadku już się nie da wyjąć kluczyka ze stacyjki jak jest auto zapalone.
Alfa 155 1.7 8v + LPG - była
Kappa 2.0 20v + LPG - była
Kappa 2.0 20v VIS + LPG - była
Musa Multijet 1.3 - jest
Musa Multijet 1.6 - jest
Kappa 2.0 20v + LPG - była
Kappa 2.0 20v VIS + LPG - była
Musa Multijet 1.3 - jest
Musa Multijet 1.6 - jest
Odp: Kappa - problemy ze stacyjką
W jakiej W-wie ty szukałeś tego specaAparat pisze:No i zaczely sie schody1 z najlepszych specow w Wawie na Lancia Kappa zareagowal o Jezu!!! powiedzial ze lepiej zrobic z 2 jedna niz naprawiac tamten elem. starej bo raczej nie przyniesie to oczekiwanych skutkow. Narazie to nikt nawet nie chce mi tego wyjac

