faraon pisze:20100501139.jpg
Mam dokładnie taki sam pająk pod kierownicę. Jest do kappy SW - sterowanie tylną wycieraczką. Czy ktoś tu wie (na pewno - nie teoretycznie) czy:
- takie "cóś" można dołożyć do kappy 3,0 24V coupe automat z 1997 roku

Sterowanie gazu jest mechaniczne linką
- takie "cóś" można dołożyć do kappy 2,0 20V SW z 1997 roku

Sterowanie gazu jest mechaniczne linką
- czy założenie tegoż do kappy SW bez fabrycznego tempomatu nie zakłóci "normalnej" pracy sterowanych urządzeń (kierunkowskazy, światła, wycieraczki itd.)
Jak najbardziej.
Nic nie zakłóci.
Cały przełącznik (ale to Ci potwierdze jeszcze poprzez porównanie schematów z SW i Sedana) ma tylko dodatkowe funkcje dla SW (tylny spryskiwacz etc).
Kostka powinna być taka sama, tylko w sedanie będzie miała puste piny.
Tempomat, jeżeli przepustnica jest sterowana elektronicznie, nie wymaga (zapewne) dodatkowych rozwiązań.
W przypadku przepustnicy na lince-> zobacz czy przy uchwycie linki gazu nie masz miejsca na drugą linkę.
U mnie w 2,4 20v, ewidentnie w uchwycie który trzyma pancerz od linki przy przepustnicy, jest dodatkowe puste miejsce.
Plastik/półksiężyc na oście nie uwzględnia dodatkowego miejsca -ale ta blaszka już tak.
kupujesz wtedy "moduł" z linką, np. z opla, sygnały z manetki zasadniczo dla każdego tempomatu są standardowe -
'on', 'set', 'resume' (opcjonalne), '+', ew. '-'.
Do modułu wchodzi sobie sygnał prędkości i przyciski i hajda banana
