Strona 2 z 3
Re: Kappa 3,0 v6 kolzja tłoków z zaworami
: 23 maja 2010, 14:50
autor: pelasko
Witam ponownie.
odswieżam temat bo ciągle się borykam z naprawa kappy...
z przyczyn materialnych stała rok jak nie lepiej i teraz nadszedł czas na reaktywacje.
głowice są już ściągnięte i zastanawiam się nad naprawa tego a kupnem drugiego silnika na chodzie.
co doradzacie?
poszukuje już zaworów wydechowych ale z marnym skutkiem... znaczy się są ale w cenie 50zl za szt.
pomóżcie podjąć decyzje...
Re: Kappa 3,0 v6 kolzja tłoków z zaworami
: 23 maja 2010, 16:06
autor: argenta67
Coś mi się wydaje, że ta robótka idzie gorzej niż krew z nosa tylko jaki tego powód

, remont takich głowic to max tydzień, no półtora tygodnia to już na leżoncko, no chyba że z kasą trudniej u klienta ale miejsca na parking to ja nie mam :nono:Nie wiem w jakim stanie masz te głowice i gdzie one są ale masz jeszcze taka opcje, wysłać je do mnie, ja je naprawie na gotowe i sobie zamontujesz.
Re: Kappa 3,0 v6 kolzja tłoków z zaworami
: 23 maja 2010, 16:27
autor: pelasko
chodziło o kasę dlatego się za to nie zabierałem. kopiłem autko za 1000 i jezdzilem:)
teraz już kasę dobra zarabiam wiec chce kappe uruchomić bo jest zajefajnym autkiem.
w stanie nie sa tragicznym (chyba) tylko zawory wydechowe sa powyginane...
w warsztacie zdemontowali walki z glowic wiec sa praktycznie gołe...
mam fotki porobione kazdej komory z osobna.
są u mnie w domu i czekaja na speca.
jaka cena jest takiej regeneracji?
Re: Kappa 3,0 v6 kolzja tłoków z zaworami
: 23 maja 2010, 17:39
autor: argenta67
pelasko pisze:chodziło o kasę dlatego się za to nie zabierałem. kopiłem autko za 1000 i jezdzilem:)
teraz już kasę dobra zarabiam wiec chce kappe uruchomić bo jest zajefajnym autkiem.
w stanie nie sa tragicznym (chyba) tylko zawory wydechowe sa powyginane...
w warsztacie zdemontowali walki z glowic wiec sa praktycznie gołe...
mam fotki porobione kazdej komory z osobna.
są u mnie w domu i czekaja na speca.
jaka cena jest takiej regeneracji?
Rożne rzeczy już widziałem, rożne tu tez czytałem i żadna fotka nie odda stanu faktycznego aby można było wycenić robotę, rozbieranie tego silnika też ma duży wpływ na regeneracje i późniejsze złożenie. Sam fakt, że mówisz iż 12szt jest pogięte a ssące nie ruszone?????????????
Re: Kappa 3,0 v6 kolzja tłoków z zaworami
: 23 maja 2010, 17:47
autor: pelasko
powiem tak, widać ze wydechowe odstają a ssące przylegają. nie wiem jak powinno być a jak nie.
może podjadę z tymi głowicami do typków co się zajmują regeneracja i niech obejrzą i powiedzą co i jak. a ja bym zdał ci relacje.
mechanizatorzy którzy to rozbierali powiedzieli ze 12 wydechowych do wymiany i coś o walkach mówili ze mogą być pogięte czy coś.
Powiedz mi ile kasy musiałbym tobie przygotować i jak długo by to trwało.
musiałbym doliczyć jeszcze lawetę... chyba ze ty masz taka opcje by Lucynie przewieź?
Re: Kappa 3,0 v6 kolzja tłoków z zaworami
: 23 maja 2010, 17:52
autor: argenta67
pelasko pisze:powiem tak, widać ze wydechowe odstają a ssące przylegają. nie wiem jak powinno być a jak nie.
może podjadę z tymi głowicami do typków co się zajmują regeneracja i niech obejrzą i powiedzą co i jak. a ja bym zdał ci relacje.
mechanizatorzy którzy to rozbierali powiedzieli ze 12 wydechowych do wymiany i coś o walkach mówili ze mogą być pogięte czy coś.
Powiedz mi ile kasy musiałbym tobie przygotować i jak długo by to trwało.
musiałbym doliczyć jeszcze lawetę... chyba ze ty masz taka opcje by Lucynie przewieź?
Jeżeli blok siedzi w samochodzie to tak jak pisałem w najgorszym wypadku 10 dni roboczych bo niestety obróbka głowic zajmuje się inny warsztat, z którego usług korzystam od 20 lat i mam pewność, że naprawi głowice ok a ja mogę na pewniaka składać.
Już miałem takie przypadki, ze dostawałem w "worku" rozebrany silnik i jest to niestety dużo trudniejsze składanie a niżeli się to samemu rozkłada
Re: Kappa 3,0 v6 kolzja tłoków z zaworami
: 23 maja 2010, 18:00
autor: pelasko
no silnik jest w aucie ino głowice ściągnięte i reszta gratów w bagażniku.
czyli tak ze 3tyg? a cenowo?
Re: Kappa 3,0 v6 kolzja tłoków z zaworami
: 23 maja 2010, 18:07
autor: argenta67
pelasko pisze:no silnik jest w aucie ino głowice ściągnięte i reszta gratów w bagażniku.
czyli tak ze 3tyg? a cenowo?
10 dni to nie 3 tygodnie, nie mam parkingu a uszczelki wszystkie masz?
Re: Kappa 3,0 v6 kolzja tłoków z zaworami
: 23 maja 2010, 18:18
autor: pelasko
nie mam nic jak na razie. wolałbym by ktoś kto się zna na tym kupił wszystko albo zrobił listę co kupić. ale jak ja we wrocku a ty tak daleko to lista nie zda egzaminu.
Re: Kappa 3,0 v6 kolzja tłoków z zaworami
: 23 maja 2010, 18:57
autor: Przemek
pelasko pisze:musiałbym doliczyć jeszcze lawetę...
Wrocław - Warszawa = 900,-zł dla Klubowicza
Pozdr.
Re: Kappa 3,0 v6 kolzja tłoków z zaworami
: 24 maja 2010, 6:30
autor: facio
Odezwij się do mnie to może coś poradzimy u nas we wrocku przerabiałem już taki temat .

Re: Kappa 3,0 v6 kolzja tłoków z zaworami
: 24 maja 2010, 21:43
autor: pelasko
HA!! w końcu wszystko nabrało tempa.
znalazłem kolesia który mi zrobi głowice za 600zł + części.
znalazł się tez facet który mi to poskłada za 800zł razem z uszczelkami.
mało tego kuzyn założy mi gaziwo sekwencyjne za 2tyś:))
dziękuję wszystkim za pomoc i rady.
jesteście Big!
na bieżąco będę relacjonował postępy.
a jak coś to będę tez prosił o komentarze do wydziwień mechaników:)
Facio, spikniemy się na tel jak będę miał chwile czasu. praca i pogoń za kasiorą sprawiają ze czasu brak...
Re: Kappa - 3,0V6 - kolzja tłoków z zaworami
: 28 maja 2010, 17:48
autor: pelasko
witam wszystkich:)
ktoś mi powie jaki rozrząd kupić do Lucyny?
jakąś firmę czy w servisie pytać?
Re: Kappa 3.0 V6 - kolizja tłoków z zaworami
: 04 cze 2010, 17:50
autor: pelasko
podziękowania dla kolegi Facio!! pokierował mnie do speca co za 800zl zrobi mi głowice na zicher:)
w poniedziałek do odbioru:)
pytanie do kolegi Argenta, jaki pasek ma być w tym silniku? bo są 2 rodzaje... dluzszy czy krótszy?
Re: Kappa 3.0 V6 - kolizja tłoków z zaworami
: 04 cze 2010, 20:41
autor: argenta67
pelasko pisze:
pytanie do kolegi Argenta, jaki pasek ma być w tym silniku? bo są 2 rodzaje... dluzszy czy krótszy?
Tak są dwa rodzaje bo w jednej opcji jest jedno kółko więcej i musi być dłuższy pasek. Jak zrobisz foto to będę wiedział, 4 wałki, 2 rolki, napinacz i kółko zębate/lub nic. 95 powinien być ten z kółkiem czyli dłuższy.