Odp: Lybra - koszty utrzymania
: 26 paź 2009, 22:17
Rafako tym POGROMCĄ LAWET po prostu mnie rozwaliłeś - rewelacja 

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia
https://forum.lanciapolska.org/
Vectra 2.0 DTI 101KM 2001r.Rafako pisze:Co do Passata, jeździłem b5, zdecydowanie bardziej usterkowy niż Kappa. Co do opli w dieslu po 2000 roku, to jak się sypnie pompa (a lubi) to jest płacz i bicie głową w klepisko (nie podlega regeneracji) koszt naprawy to minimum 3700 zł. Sprzęgło z kołem dwumasowym do oplowskich cdti to wydatek dla detalisty ok. 3500 zł-4000 zł + robocizna (używane odrzucam, bo chcesz mieć sprawny samochód a nie pogromcę lawet), w przypadku lybry jtd, te elementy (dwumas i sprzęgło) to dla detalisty wydatek poniżej 1800 zł + robocizna. Wnioski wyciągniesz sama![]()
Serdecznie pozdrawiam.
Ale w zwykłej Astrze G czy H lub Vectrze C w niektórych dieslach nie jest, bo (jak oczywiście wiesz, sądząc z wypowiedzi), są tam montowane silniki: 1,7 TD (X17DTL); 1,7 DTI (Y17DT); 1,7 CDTi (Z17DTL); 2,0 DI (X20DTL lub Y20DTL); 2,0 DTI (Y20DTH) 2,2 DTI (Y22DTR); 1,9 CDTI (Z19DT, Z19DTH) i inne, toteż mój (i Twój) błąd polega na uogólnieniu. Toteż się poprawiam:kaeres pisze:Vectra 2.0 DTI 101KM 2001r.Rafako pisze:Co do Passata, jeździłem b5, zdecydowanie bardziej usterkowy niż Kappa. Co do opli w dieslu po 2000 roku, to jak się sypnie pompa (a lubi) to jest płacz i bicie głową w klepisko (nie podlega regeneracji) koszt naprawy to minimum 3700 zł. Sprzęgło z kołem dwumasowym do oplowskich cdti to wydatek dla detalisty ok. 3500 zł-4000 zł + robocizna (używane odrzucam, bo chcesz mieć sprawny samochód a nie pogromcę lawet), w przypadku lybry jtd, te elementy (dwumas i sprzęgło) to dla detalisty wydatek poniżej 1800 zł + robocizna. Wnioski wyciągniesz sama![]()
Serdecznie pozdrawiam.
Pompa jest jak najbardziej do regeneracji z gwarancją półroczną (po 1,5 roku nadal śmiga) - koszt 1500zł.
Dwumas to chyba masz na myśli jakieś najnowsze skoro takimi cenami rzucasz.
Myślałem, że na tym forum nie będę wyczytywał takich skrajnych i poddanych wątpliwości opinii.
kaeres pisze:Vectra 2.0 DTI 101KM 2001r.Rafako pisze:Co do Passata, jeździłem b5, zdecydowanie bardziej usterkowy niż Kappa. Co do opli w dieslu po 2000 roku, to jak się sypnie pompa (a lubi) to jest płacz i bicie głową w klepisko (nie podlega regeneracji) koszt naprawy to minimum 3700 zł. Sprzęgło z kołem dwumasowym do oplowskich cdti to wydatek dla detalisty ok. 3500 zł-4000 zł + robocizna (używane odrzucam, bo chcesz mieć sprawny samochód a nie pogromcę lawet), w przypadku lybry jtd, te elementy (dwumas i sprzęgło) to dla detalisty wydatek poniżej 1800 zł + robocizna. Wnioski wyciągniesz sama![]()
Serdecznie pozdrawiam.
Pompa jest jak najbardziej do regeneracji z gwarancją półroczną (po 1,5 roku nadal śmiga) - koszt 1500zł.
Dwumas to chyba masz na myśli jakieś najnowsze skoro takimi cenami rzucasz.
Myślałem, że na tym forum nie będę wyczytywał takich skrajnych i poddanych wątpliwości opinii.
Lybrą jak dotąd przejechałem zaledwie kilka kilometrów ale już chcę ją kupićEleni pisze:Bardzo dziękuję za wszelkie porównania i mam jeszcze jedno małe pytanie:
Jak porównujecie komfort prowadzenia tej Lancii do innych modeli jakimi mieliście możliwość jeździć?
Koszt rozrządu do 1.9 i 2.4 jest praktycznie taki sam, w tysiaku zawiera się koszt części + robociznaEleni pisze:Wybacz dociekliwość jednakże chciałabym wiedzieć jaki byłby koszt całkowity (jako porównanie) wykonanie na nowych częściach? Która wersja jest lepsza (wiem, że często zamienniki bywają lepsze od oryginałów stąd pytanie).