http://allegro.pl/item873413245_wtryski ... icjet.html
Masz na myśli te wtryskiwacze? Komplet kosztowałby mnie 340zl... są to z oporem 2ohm, moje mają 3...
Moje wtryskiwacze to rzeczywiście Valtek Rail...
Przy kupnie nie było z tym problemu, działał identycznie jak na benzynie, ostatnio dopiero coś się spieprzyło.
Może kwestia regulacji...oby, bo na nowe póki co nie moge sobie pozwolić.
Dzięki KGB, o taką odpowiedź mi chodziło!
Kappa - V6 - Engine Control System Failure
- Skalniak71
- Forumowicz/ka
- Posty: 501
- Rejestracja: 20 gru 2009, 9:56
- Lokalizacja: Oleśnica
Re: Kappa - V6 - Engine Control System Failure
tak to sa magicjety
valteci potrafia sie rozkalibrowac po 20kkm i trzeba je na nowo ustawic
valteci potrafia sie rozkalibrowac po 20kkm i trzeba je na nowo ustawic
Re: Kappa - V6 - Engine Control System Failure
Ja bym zaczął od czujnika temp cieczy chłodzącej... Przerabiałem ten problem. Podmieniałem przepływomierz - nic to nie dało. Dopiero jak podłączyłem pod kompa pokazało mi BŁĄD CZUJNIKA TEMP PŁYNU CHŁODNICZEGO. Auto samo ,,wchodzi na obroty" bo komp myśli, że silnik jest zimny i zwiększa mu obroty. Nie wykluczamy też oczywiście wcześniej wspomnianej przepływki chociaż gdyby była uszkodzona przepływka to na zimnym silniku nie chciałby wchodzić płynnie na obroty.
- Skalniak71
- Forumowicz/ka
- Posty: 501
- Rejestracja: 20 gru 2009, 9:56
- Lokalizacja: Oleśnica
Re: Kappa - V6 - Engine Control System Failure
O problemie zapomniałem i dopiero kolega Sorian "odgrzał"Skalniak71 pisze:Witam, od jakiegoś czasu pojawia mi się powyższy komunikat, dosłownie na parę minut po czym znika.
Zauważyłem, że silnik (3.0 V6 Kappa) na gazie chodzi gorzej niż na benzynie. Nie chodzi o samą moc
bo w tej kwestii nie ma najmniejszej różnicy ale o dźwięk pracy silnika na wolnych obrotach.
Na benzynie chodzi cichutko, z pełną kulturą, na gazie słychac mechaniczne zgrzytanie, jakby tarcie
które powtarza się cyklicznie... jakby co ruch tłoków...po przełączeniu na benzynę momentalnie
znika ten dźwięk, aż do ponownego włączenia podtlenku LPG![]()

Jeśli chodzi o wtryskiwacze - obijały się podczas pracy o pokrywę zaworów

Tutaj na kanale okazało się, że to dziura w tłumiku, stąd bardzo irytujący gwizd przy schodzeniu z obrotów.Skalniak71 pisze:Drugą kwestią na którą szukam odpowiedzi jest dźwięk silnika wydawany podczas jazdy gdy schodzi z obrotów.
Dzięki za próbę pomocySORIAN pisze:Ja bym zaczął od czujnika temp cieczy chłodzącej... Przerabiałem ten problem. Podmieniałem przepływomierz - nic to nie dało. Dopiero jak podłączyłem pod kompa pokazało mi BŁĄD CZUJNIKA TEMP PŁYNU CHŁODNICZEGO. Auto samo ,,wchodzi na obroty" bo komp myśli, że silnik jest zimny i zwiększa mu obroty. Nie wykluczamy też oczywiście wcześniej wspomnianej przepływki chociaż gdyby była uszkodzona przepływka to na zimnym silniku nie chciałby wchodzić płynnie na obroty.
