Strona 2 z 3

Re: Mamy odpowiedź: Lancia zostaje w Europie, Chrysler out

: 10 cze 2010, 19:48
autor: tomek
Tomek, już pozamiatane. Co z tego wyjdzie niedługo zobaczymy.

Re: Mamy odpowiedź: Lancia zostaje w Europie, Chrysler out

: 10 cze 2010, 23:12
autor: grzole
tomek pisze:Dealerow Lancii w calej polsce jest baaaardzo malo. Jedynie w Warszawie czy w innych duzych miastach moga miec miejsce takie sytuacje jak opisales.
Nie zgodzę się. To dotyczyć będzie większości miast z dealerami marki Lancia. Wyjątkiem będą tu jedynie województwa opolskie, lubelskie, świętokrzyskie, lubuskie. Zasadniczo sprawa rozchodzi się o stolice województw - we wskazanych imiennie nie ma dublowania się salonów Chrysler oraz Lancia lub nie ma ich wcale w zakresie obu marek (tak jak w woj. opolskim, serio!). Tymczasem w takiej Bydgoszczy czy w Rzeszowie zdublują się i pojawia się pytanie czy oba dadzą radę równolegle istnieć.
Tomzik pisze:Nie pachnie mi to wszystko za ładnie..

Nie chcę żadnych badziewnych Chryslerów.. Jedynie ten 3,6 V6 nadałby się do następcy Thesis, choć na pewno lepszy byłby "ugrzeczniony" V8 4,2 z Quattroporte..

Żadnej Ahmeryki, to na dobre nie wyjdzie..
Jakość powinna być poprawiona w stosunku do wymogów amerykańskich, design też. Pewnie zawieszenie też będzie bardziej pod EU niż pod USA. Niezaprzeczalnym atutem mariażu może być ponowne pojawienie się tylnonapędowej limuzyny i dużych pojemności skokowych w silnikach.

Re: Mamy odpowiedź: Lancia zostaje w Europie, Chrysler out

: 11 cze 2010, 18:04
autor: Tomzik
Może, ale nie musi. A to niestety jedyne atuty, jakie ma motoryzacja made in USA..

Re: Mamy odpowiedź: Lancia zostaje w Europie, Chrysler out

: 11 cze 2010, 19:00
autor: seba07
Czytałem że silniki 2.4 i 3.6 będą też w wersji turbo, tylko niewiem czy w Lancii. Generalnie bardziej mi to odpowiada jak 5.7 czy 6.1.
Co z tego że duża moc skoro w górnym zakresie obrotów i do tego pali to jak T34. Liczy się moment obrotowy, przy jak najniższych obrotach.
Chyba powinienem kupić Diesla :lol: .

Re: Mamy odpowiedź: Lancia zostaje w Europie, Chrysler out

: 11 cze 2010, 19:38
autor: Tomzik
To niewiele da, dopiero jak kupisz turbodiesla będzie jak chcesz. Ale i turbobenzyniak tak potrafi :)

Re: Mamy odpowiedź: Lancia zostaje w Europie, Chrysler out

: 14 lip 2010, 0:00
autor: broker
trochę bardziej precyzyjny artykuł...


Chrysler ? to już oficjalne: zastąpi go Lancia


:link:

Re: Mamy odpowiedź: Lancia zostaje w Europie, Chrysler out

: 14 lip 2010, 0:08
autor: broker
i jeszcze to:

Lancia przejęła Chryslera

:link:

Re: Mamy odpowiedź: Lancia zostaje w Europie, Chrysler out

: 18 sie 2010, 21:59
autor: broker
FIAT + Chrysler = LANCIA :link:

1. Nowe pojazdy które powstaną po przeprowadzeniu konsolidacji będą w Europie kontynentalnej nosiły nazwę Lancia. W Ameryce i na Wyspach Brytyjskich modele będą oferowane jako Chrysler.

2. Nie będzie ujednolicenia stylistycznego sugerującego iż ten sam samochód ma podobać się Amerykanom i Europejczykom. Pojazdy produkowane będą z myślą o danym rynku i wymaganiach odbiorcy.

3. Potencjał technologiczny i specjalizacja obu koncernów spowoduje, że w Aliansie wykorzystane będą ze strony Fiata technologie Common rail , Multiair oraz budowa małych i średnich pojazdów, a ze strony Chryslera budowa dużych limuzyn, wersji Van, SUV i Pick up, jak również silników sześcio i ośmiocylindrowych, oraz hybryd.

4. Zostaną też całkowicie zmienione materiały tapicerskie i wykończenie wnętrz samochodów amerykańskich, tak aby odpowiadały wymaganiom i gustom Europejczyków.

5. Ścisła współpraca produkcyjna zacznie się w roku 2011, a plany zakładają, że do roku 2014 powstanie 34 nowych modeli, a 17 przejdzie gruntowne modernizacje.

Interesująca była też odpowiedź na pytanie jednego z dziennikarzy: - Czy Fiat ma plan B, gdyby zakładany projekt się nie powiódł? Dyrektor Masalski odpowiedział wówczas: - Pytany kilka lat temu o plan B odnośnie przyszłości rozwoju modelowego firmy Fiat, pan Marchionne odpowiedział, że plan B nie istnieje. Okazało się, że faktycznie był zbędny. Teraz plan B również będzie zbędny.

Zważywszy, że podobną sytuację mieliśmy z przejęciem przez Chevroleta koreańskiego Daewoo, co zakończyło się sukcesem, można przypuszczać, że Alians Chryslera z Fiatem ma większe szanse powodzenia niż z niemieckim Daimlerem.

Re: Mamy odpowiedź: Lancia zostaje w Europie, Chrysler out

: 17 wrz 2010, 11:34
autor: broker
Chrysler 200 i inne nowości Amerykanów


:link:

Re: Mamy odpowiedź: Lancia zostaje w Europie, Chrysler out

: 17 wrz 2010, 12:04
autor: broker
Lancia chce oczarować Europę

:link:


Obrazek

Re: Mamy odpowiedź: Lancia zostaje w Europie, Chrysler out

: 17 wrz 2010, 13:02
autor: Nat
broker pisze:Lancia chce oczarować Europę
Po lekturze materiału nie bardzo wiadomo, czym niby miałaby Lancia oczarować tę Europę. Zaledwie trzema i to głównie miejskimi modelami? Karoserią bicolore i skórzanymi siedzeniami?
Typowa wrzutka marketingowa.

Re: Mamy odpowiedź: Lancia zostaje w Europie, Chrysler out

: 17 wrz 2010, 13:20
autor: broker
no niestety musimy jeszcze poczekać.
za rok 5-cio drzwiowa Y a od 2012 (chyba) zupełnie nowe modele, w tym limuzyny na bazie współpracy z Chryslerem.
póki co muszą robić dużo szumu ;)

Re: Mamy odpowiedź: Lancia zostaje w Europie, Chrysler out

: 17 wrz 2010, 13:23
autor: Nat
Czekamy na Lanciowego:
kompakta kombi
limuzynę klasy D+ lub E
vana

Re: Mamy odpowiedź: Lancia zostaje w Europie, Chrysler out

: 17 wrz 2010, 13:37
autor: broker
ja bym chciał jeszcze SUV-a, to stale rosnący segment rynku, nikt poza FIAT-em go nie lekceważy.

Re: Mamy odpowiedź: Lancia zostaje w Europie, Chrysler out

: 17 wrz 2010, 14:40
autor: Skalniak71
Nie rozumiem polityki Fiata. Alfa- brak natępcy 166 (w planach 169 ale brak ciągłości), Lancia- brak następcy Thesis.

Interesują mnie w szczególności większe auta dlatego zwracam uwagę na te większe modele Fiata, a tutaj wybór jest tylko na rynku wtórnym... : czerwona :