Strona 2 z 7

Odp: kappa-uszczelka pod głowicą

: 04 cze 2009, 22:45
autor: sloneczna
Panewki dasz radę od dołu ,tylko uważaj na taki czujnik w misce .Trzeba go przed zdjęciem miski wykręcić .
PS
Jesteś na komercyjnym forum LT może Damian by Ci podpowiedział. ;) ma z tym do czynienia.
Jeżeli chcesz to podam Ci krok po kroku , Nawet główne panewki można wymienić ale to już wprawa robi swoje .

Odp: kappa-uszczelka pod głowicą

: 04 cze 2009, 22:54
autor: przemas81
sloneczna pisze:Panewki dasz radę od dołu ,tylko uważaj na taki czujnik w misce .Trzeba go przed zdjęciem miski wykręcić .
PS
Jesteś na komercyjnym forum LT może Damian by Ci podpowiedział. ;) ma z tym do czynienia.
Jeżeli chcesz to podam Ci krok po kroku , Nawet główne panewki można wymienić ale to już wprawa robi swoje .


jeśli możesz to prosiłbym o dane krok po kroku ,w którym miejscu jest ten czujnik i od czego jest

p.s owszem na komercyjnym forum mógłbym sie damiana zapytać jednakze porady potrzebuję na jutro że tak to ujmę ;)

Odp: kappa-uszczelka pod głowicą

: 04 cze 2009, 23:39
autor: sloneczna
Dotarło PW ?

Odp: kappa-uszczelka pod głowicą

: 05 cze 2009, 9:43
autor: przemas81
sloneczna pisze:Dotarło PW ?
dotarło nawet całkiem przejrzyste tłumaczenie ;) jakby co będę dzwonił-dzięki-oby tylko wał nie był owalny :-?

-- 05 Cze 2009, 21:50 --

no to tak:
silnik rozbebeszony głowica zwalona jutro zobaczymy czy jest prosta
uszczelka walnęła na tej aluminiowej otoczce na piatym cylindrze patrząc od rozrządu.woda dostała sie do cylindra który był cały zalany
w kolektorze ssącym tez było mnóstwo wody-jakim cudem ona tam się dostała???bo nie umiem sobie tego wytłumaczyć
czy trmostat też wymieniać jak sprawdzić czy sie nie roz[pitolił??,mógł wogóle na tym ucirpieć???

Odp: kappa-uszczelka pod głowicą

: 08 cze 2009, 1:07
autor: sloneczna
Termostat sprawdzisz jak postykasz wszystko . Wrazie wadliwego działania zawsze można go wymienić .
Proponuję Ci na rozruch zalać tylko wodą ,potem wymienić na płyn jak wszystko będzie OK.Oblukaj dokładnie głowicę przed planowaniem czy nie pękła .

Odp: kappa-uszczelka pod głowicą

: 08 cze 2009, 1:25
autor: Nat
przemas81 pisze:
sloneczna pisze:Panewki dasz radę od dołu ,tylko uważaj na taki czujnik w misce .Trzeba go przed zdjęciem miski wykręcić .
PS
Jesteś na komercyjnym forum LT może Damian by Ci podpowiedział. ;) ma z tym do czynienia.
Jeżeli chcesz to podam Ci krok po kroku , Nawet główne panewki można wymienić ale to już wprawa robi swoje .


jeśli możesz to prosiłbym o dane krok po kroku ,w którym miejscu jest ten czujnik i od czego jest

p.s owszem na komercyjnym forum mógłbym sie damiana zapytać jednakze porady potrzebuję na jutro że tak to ujmę ;)
przemas81 pisze:
sloneczna pisze:Dotarło PW ?


dotarło nawet całkiem przejrzyste tłumaczenie ;) jakby co będę dzwonił-dzięki-oby tylko wał nie był owalny :-?

Na naszym niekomercyjnym forum dużą wartością jest to, że porady techniczne sa dostępne dla wszystkich... Przecież o to chodzi, by maksymalnie dużo pięknych włoskich cacuszek chodziło jak w zegarku, nieprawdaż? :)

W związku z tym mam ogromną prosbę do obu panów- czy moglibyście, dla pożytku innych posiadaczy Kapp 2,4 ktorych (kto wie?) może spotka podobna przygoda, opublikować to całkiem przejrzyste tłumaczenie? : coto :

thank you from the mountain :!:

Odp: kappa-uszczelka pod głowicą

: 08 cze 2009, 5:50
autor: topcio
przemas81 pisze: uszczelka walnęła na tej aluminiowej otoczce na piatym cylindrze patrząc od rozrządu.woda dostała sie do cylindra który był cały zalany
w kolektorze ssącym tez było mnóstwo wody-jakim cudem ona tam się dostała???bo nie umiem sobie tego wytłumaczyć
czy trmostat też wymieniać jak sprawdzić czy sie nie roz[pitolił??,mógł wogóle na tym ucirpieć???
to normalne, że w tym miejscu, jeśli nie splanujesz głowicy szybko będzie to samo
szczelności głowicy "na oko nie zobaczysz" zawieź do sprawdzenia ciśnieniowego (w L-bn koszt 60 pln)
termostat włóż do gorącej wody i patrz czy się otwiera ale jeśli był sprawny to raczej nic nie powinno mu się stać

Odp: kappa-uszczelka pod głowicą

: 08 cze 2009, 9:57
autor: Bany
topcio1 pisze:
przemas81 pisze: uszczelka walnęła na tej aluminiowej otoczce na piatym cylindrze patrząc od rozrządu.woda dostała sie do cylindra który był cały zalany
w kolektorze ssącym tez było mnóstwo wody-jakim cudem ona tam się dostała???bo nie umiem sobie tego wytłumaczyć
czy trmostat też wymieniać jak sprawdzić czy sie nie roz[pitolił??,mógł wogóle na tym ucirpieć???
to normalne, że w tym miejscu, jeśli nie splanujesz głowicy szybko będzie to samo
szczelności głowicy "na oko nie zobaczysz" zawieź do sprawdzenia ciśnieniowego (w L-bn koszt 60 pln)
termostat włóż do gorącej wody i patrz czy się otwiera ale jeśli był sprawny to raczej nic nie powinno mu się stać


Co w momencie kiedy blok jest krzywy w tym miejscu?

Odp: kappa-uszczelka pod głowicą

: 08 cze 2009, 11:46
autor: topcio
bloki przecie się nie krzywią

Odp: kappa-uszczelka pod głowicą

: 08 cze 2009, 17:55
autor: KGB
bloki zeliwne raczej sie nie krzywia - oczywiscie wystepuja w przyrodzie zjawiska ,ktore sie wizjonomom nie snily ,ale to bardzo rzadko

Odp: kappa-uszczelka pod głowicą

: 08 cze 2009, 22:25
autor: przemas81
głowica prosta-sprawdezana-nie popękana,już na swoim miejscu,właściwie większość żecz już na swoim miejscu ,zostałjeszcze tylko złożyc rozrząd i pare pierdołów ale nie wiem czy dam rade czasowo w tym tygodniu choc auto mi potrzebne

Nat pisze:W związku z tym mam ogromną prosbę do obu panów- czy moglibyście, dla pożytku innych posiadaczy Kapp 2,4 ktorych (kto wie?) może spotka podobna przygoda, opublikować to całkiem przejrzyste tłumaczenie?


jak tylko się za to zabiorę to opublikują wszystko ładnie i przejrzyście łaćżnie z fotorelacją obiecuję jednak pewnie w granicach miesiąca będzie to trwać ale zrobie jakiem Przemas

Odp: kappa-uszczelka pod głowicą

: 08 cze 2009, 22:34
autor: Nat
No to trzymam Cię za...

I tu informacja dla Karolci: za słowo. ;)

Odp: kappa-uszczelka pod głowicą

: 08 cze 2009, 22:49
autor: oswald
przemas81 pisze:...jak tylko się za to zabiorę to opublikują wszystko ładnie i przejrzyście łaćżnie z fotorelacją obiecuję jednak pewnie w granicach miesiąca będzie to trwać ale zrobie jakiem Przemas
No to super :D :!: (zacytowałem, żeby nie było ;) :) ), bo jestem żywo zainteresowany, planując tuż przed osiągnięciem 200 tyś. dać drugie życie mojemu 2.4 (na razie 167 tyś., więc tak gdzieś na wiosnę 2010 :roll: ) taka relacja będzie bardzo przydatna, może raczej nie będę robił tego sam, ale będę wiedział, czego wymagać od mechniora :) .

Odp: kappa-uszczelka pod głowicą

: 09 cze 2009, 7:11
autor: topcio
przemas81 pisze:głowica prosta-sprawdezana-nie popękana,już na swoim miejscu,właściwie większość żecz już na swoim miejscu ,zostałjeszcze tylko złożyc rozrząd i pare pierdołów ale nie wiem czy dam rade czasowo w tym tygodniu choc auto mi potrzebne
szybki jesteś, jako, że głowica proszt udało Ci się zrobić tanim kosztem

Odp: kappa-uszczelka pod głowicą

: 09 cze 2009, 7:22
autor: Karolcia
Nat pisze:No to trzymam Cię za...

I tu informacja dla Karolci: za słowo. ;)

Nat dobrze,że napisałeś za co,bo bym sobie cos pomyślała :lol: :lol: :lol:

-- mniej niż minutę temu --
topcio1 pisze:
przemas81 pisze:głowica prosta-sprawdezana-nie popękana,już na swoim miejscu,właściwie większość żecz już na swoim miejscu ,zostałjeszcze tylko złożyc rozrząd i pare pierdołów ale nie wiem czy dam rade czasowo w tym tygodniu choc auto mi potrzebne
szybki jesteś, jako, że głowica proszt udało Ci się zrobić tanim kosztem
szybki nie szybki,fakt jest taki ze znowu czuje sie samotna : beczy : : beczy : a jak sie go cos pytam to na każde pytanie otrzymuje odpowiedz ciekwe czy dobrze to złoże
: gafa :