Strona 2 z 7
Odp: kappa-uszczelka pod głowicą
: 04 cze 2009, 22:45
autor: sloneczna
Panewki dasz radę od dołu ,tylko uważaj na taki czujnik w misce .Trzeba go przed zdjęciem miski wykręcić .
PS
Jesteś na komercyjnym forum LT może Damian by Ci podpowiedział.

ma z tym do czynienia.
Jeżeli chcesz to podam Ci krok po kroku , Nawet główne panewki można wymienić ale to już wprawa robi swoje .
Odp: kappa-uszczelka pod głowicą
: 04 cze 2009, 22:54
autor: przemas81
sloneczna pisze:Panewki dasz radę od dołu ,tylko uważaj na taki czujnik w misce .Trzeba go przed zdjęciem miski wykręcić .
PS
Jesteś na komercyjnym forum LT może Damian by Ci podpowiedział.

ma z tym do czynienia.
Jeżeli chcesz to podam Ci krok po kroku , Nawet główne panewki można wymienić ale to już wprawa robi swoje .
jeśli możesz to prosiłbym o dane krok po kroku ,w którym miejscu jest ten czujnik i od czego jest
p.s owszem na komercyjnym forum mógłbym sie damiana zapytać jednakze porady potrzebuję na jutro że tak to ujmę

Odp: kappa-uszczelka pod głowicą
: 04 cze 2009, 23:39
autor: sloneczna
Dotarło PW ?
Odp: kappa-uszczelka pod głowicą
: 05 cze 2009, 9:43
autor: przemas81
sloneczna pisze:Dotarło PW ?
dotarło nawet całkiem przejrzyste tłumaczenie

jakby co będę dzwonił-dzięki-oby tylko wał nie był owalny
-- 05 Cze 2009, 21:50 --
no to tak:
silnik rozbebeszony głowica zwalona jutro zobaczymy czy jest prosta
uszczelka walnęła na tej aluminiowej otoczce na piatym cylindrze patrząc od rozrządu.woda dostała sie do cylindra który był cały zalany
w kolektorze ssącym tez było mnóstwo wody-jakim cudem ona tam się dostała???bo nie umiem sobie tego wytłumaczyć
czy trmostat też wymieniać jak sprawdzić czy sie nie roz[pitolił??,mógł wogóle na tym ucirpieć???
Odp: kappa-uszczelka pod głowicą
: 08 cze 2009, 1:07
autor: sloneczna
Termostat sprawdzisz jak postykasz wszystko . Wrazie wadliwego działania zawsze można go wymienić .
Proponuję Ci na rozruch zalać tylko wodą ,potem wymienić na płyn jak wszystko będzie OK.Oblukaj dokładnie głowicę przed planowaniem czy nie pękła .
Odp: kappa-uszczelka pod głowicą
: 08 cze 2009, 1:25
autor: Nat
przemas81 pisze:sloneczna pisze:Panewki dasz radę od dołu ,tylko uważaj na taki czujnik w misce .Trzeba go przed zdjęciem miski wykręcić .
PS
Jesteś na komercyjnym forum LT może Damian by Ci podpowiedział.

ma z tym do czynienia.
Jeżeli chcesz to podam Ci krok po kroku , Nawet główne panewki można wymienić ale to już wprawa robi swoje .
jeśli możesz to prosiłbym o dane krok po kroku ,w którym miejscu jest ten czujnik i od czego jest
p.s owszem na komercyjnym forum mógłbym sie damiana zapytać jednakze porady potrzebuję na jutro że tak to ujmę

przemas81 pisze:sloneczna pisze:Dotarło PW ?
dotarło nawet całkiem przejrzyste tłumaczenie

jakby co będę dzwonił-dzięki-oby tylko wał nie był owalny

Na naszym niekomercyjnym forum dużą wartością jest to, że porady techniczne sa dostępne dla wszystkich... Przecież o to chodzi, by maksymalnie dużo pięknych włoskich cacuszek chodziło jak w zegarku, nieprawdaż?
W związku z tym mam ogromną prosbę do obu panów- czy moglibyście, dla pożytku innych posiadaczy Kapp 2,4 ktorych (kto wie?) może spotka podobna przygoda, opublikować to całkiem przejrzyste tłumaczenie?
thank you from the mountain

Odp: kappa-uszczelka pod głowicą
: 08 cze 2009, 5:50
autor: topcio
przemas81 pisze:
uszczelka walnęła na tej aluminiowej otoczce na piatym cylindrze patrząc od rozrządu.woda dostała sie do cylindra który był cały zalany
w kolektorze ssącym tez było mnóstwo wody-jakim cudem ona tam się dostała???bo nie umiem sobie tego wytłumaczyć
czy trmostat też wymieniać jak sprawdzić czy sie nie roz[pitolił??,mógł wogóle na tym ucirpieć???
to normalne, że w tym miejscu, jeśli nie splanujesz głowicy szybko będzie to samo
szczelności głowicy "na oko nie zobaczysz" zawieź do sprawdzenia ciśnieniowego (w L-bn koszt 60 pln)
termostat włóż do gorącej wody i patrz czy się otwiera ale jeśli był sprawny to raczej nic nie powinno mu się stać
Odp: kappa-uszczelka pod głowicą
: 08 cze 2009, 9:57
autor: Bany
topcio1 pisze:przemas81 pisze:
uszczelka walnęła na tej aluminiowej otoczce na piatym cylindrze patrząc od rozrządu.woda dostała sie do cylindra który był cały zalany
w kolektorze ssącym tez było mnóstwo wody-jakim cudem ona tam się dostała???bo nie umiem sobie tego wytłumaczyć
czy trmostat też wymieniać jak sprawdzić czy sie nie roz[pitolił??,mógł wogóle na tym ucirpieć???
to normalne, że w tym miejscu, jeśli nie splanujesz głowicy szybko będzie to samo
szczelności głowicy "na oko nie zobaczysz" zawieź do sprawdzenia ciśnieniowego (w L-bn koszt 60 pln)
termostat włóż do gorącej wody i patrz czy się otwiera ale jeśli był sprawny to raczej nic nie powinno mu się stać
Co w momencie kiedy blok jest krzywy w tym miejscu?
Odp: kappa-uszczelka pod głowicą
: 08 cze 2009, 11:46
autor: topcio
bloki przecie się nie krzywią
Odp: kappa-uszczelka pod głowicą
: 08 cze 2009, 17:55
autor: KGB
bloki zeliwne raczej sie nie krzywia - oczywiscie wystepuja w przyrodzie zjawiska ,ktore sie wizjonomom nie snily ,ale to bardzo rzadko
Odp: kappa-uszczelka pod głowicą
: 08 cze 2009, 22:25
autor: przemas81
głowica prosta-sprawdezana-nie popękana,już na swoim miejscu,właściwie większość żecz już na swoim miejscu ,zostałjeszcze tylko złożyc rozrząd i pare pierdołów ale nie wiem czy dam rade czasowo w tym tygodniu choc auto mi potrzebne
Nat pisze:W związku z tym mam ogromną prosbę do obu panów- czy moglibyście, dla pożytku innych posiadaczy Kapp 2,4 ktorych (kto wie?) może spotka podobna przygoda, opublikować to całkiem przejrzyste tłumaczenie?
jak tylko się za to zabiorę to opublikują wszystko ładnie i przejrzyście łaćżnie z fotorelacją obiecuję jednak pewnie w granicach miesiąca będzie to trwać ale zrobie jakiem Przemas
Odp: kappa-uszczelka pod głowicą
: 08 cze 2009, 22:34
autor: Nat
No to trzymam Cię za...
I tu informacja dla Karolci: za słowo.

Odp: kappa-uszczelka pod głowicą
: 08 cze 2009, 22:49
autor: oswald
przemas81 pisze:...jak tylko się za to zabiorę to opublikują wszystko ładnie i przejrzyście łaćżnie z fotorelacją obiecuję jednak pewnie w granicach miesiąca będzie to trwać ale zrobie jakiem Przemas
No to super

(zacytowałem, żeby nie było

), bo jestem żywo zainteresowany, planując tuż przed osiągnięciem 200 tyś. dać drugie życie mojemu 2.4 (na razie 167 tyś., więc tak gdzieś na wiosnę 2010

) taka relacja będzie bardzo przydatna, może raczej nie będę robił tego sam, ale będę wiedział, czego wymagać od mechniora

.
Odp: kappa-uszczelka pod głowicą
: 09 cze 2009, 7:11
autor: topcio
przemas81 pisze:głowica prosta-sprawdezana-nie popękana,już na swoim miejscu,właściwie większość żecz już na swoim miejscu ,zostałjeszcze tylko złożyc rozrząd i pare pierdołów ale nie wiem czy dam rade czasowo w tym tygodniu choc auto mi potrzebne
szybki jesteś, jako, że głowica proszt udało Ci się zrobić tanim kosztem
Odp: kappa-uszczelka pod głowicą
: 09 cze 2009, 7:22
autor: Karolcia
Nat pisze:No to trzymam Cię za...
I tu informacja dla Karolci: za słowo.

Nat dobrze,że napisałeś za co,bo bym sobie cos pomyślała
-- mniej niż minutę temu --
topcio1 pisze:przemas81 pisze:głowica prosta-sprawdezana-nie popękana,już na swoim miejscu,właściwie większość żecz już na swoim miejscu ,zostałjeszcze tylko złożyc rozrząd i pare pierdołów ale nie wiem czy dam rade czasowo w tym tygodniu choc auto mi potrzebne
szybki jesteś, jako, że głowica proszt udało Ci się zrobić tanim kosztem
szybki nie szybki,fakt jest taki ze znowu czuje sie samotna

a jak sie go cos pytam to na każde pytanie otrzymuje odpowiedz
ciekwe czy dobrze to złoże
