Strona 2 z 2

Re: Delta II - problem z centralnym zamkiem na pilota

: 13 lut 2011, 21:52
autor: dr_scott
Najpierw trzeba ustalić czy to fabryczny centralny z pilotem czy też pilot z centralką jest dołożony.
Jeśli jest dołożony to zazwyczaj pod tapicerką nad skrzynką bezpieczników. Można sprawić czy wystawia sygnały (masę) na odpowiednich wyjściach. Taką centralkę zazwyczaj można uczyć nowego pilota jeśli straci w jakiś sposób dane itp.

Poniżej schemat podłączania centralki alarmowej. Jest opisane jak wpiąć się do sterowania centralnym. Szczegół F - złącze L na skrzynce bezpieczników. Tam należy sprawdzać sygnał z centralki sterowanej z pilota.
dedra_alarm1.JPG
dedra_alarm2.JPG

Re: Delta II - problem z centralnym zamkiem na pilota

: 05 paź 2011, 18:10
autor: ZwierZ
Odkopuje, żeby nie tworzyć nowego tematu.

Mam pytanie odnoście alarmy na podczerwień w Delcie 94.
Jak można go całkowicie wyłączyć/odłączyć tak, żeby używać auto np. z kluczyka (może być bez centralnego) natomiast alarm "spał" nie załączał się ?
Gdzie jest w tym modelu jakaś centralka itp. i jak "wyciąć" alarm ?

Ponieważ mam problem z alarmem - jak się załączy to od razu wyje. Kiedyś nieraz się mu zdarzało włączyć. Potem był okres, że nie. Ale od tamtego roku jak mi drzwi wymienili po małej przygodzie to częściej się zdarza mu zadziałać i wyć. Jednak ostatnio było dobrze z tym. Niestety niedawno znów coś nie tak i wyje non stop. Muszę z klemy auto odpinać co nie ejst wygodne ;/.
I teraz próbuję wyciąć alarm, żeby nie wył a ja mógłbym używać samochodu.
Można go wypiąć jakoś ??