Strona 2 z 3

Re: Kompromitacja sklepu lanciaczesci.pl

: 24 cze 2010, 20:49
autor: Sebastian
Taz pisze:Sebastian, nie zgadzam się z tobą. Regulamin Allegro mówi:
7.6. Sprzedający i Kupujący powinni nawiązać kontakt nie później niż w terminie siedmiu dni od przybicia albo potwierdzenia przez Kupującego skorzystania z opcji Kup Teraz.
Tutaj kontakt był, ale spławiający. Skoro sami kazali pisać maile (u mnie w pracy też tak robimy, bo po treści maila zostaje ślad, a po rozmowie nie, bo ich nie nagrywamy), to niech na nie odpisują, a nie zlewają temat.
Irek, myślisz że na alledrogo wygra pojedynczy użytkownik vs sprzedawca generujący jakąś tam prowizję dla serwisu?
Kontakt był - jaki o jaki, ale był - czytaj, spełnił wymagania regulaminu.
A co do reszty - w sytuacjach 'wątpliwych' serwis ten zazwyczaj przyjmie wyjaśnienie sprzedającego.
I tyle.
Niestety.

Pozdrawiam.

Re: Kompromitacja sklepu lanciaczesci.pl

: 24 cze 2010, 20:58
autor: Krzysiek82
Po prostu jedna wielka beznadzieja. Myślałem, że w tym tygodniu zrobię wszystko, a tu kupa. No więc kolejny dzień bez odzewu ani paczki, to zadzwoniłem pod ten drugi telefon. A koleś mi mówi, że on mi nie pomoże, bo jest w Wiedniu. Oczywiście poinformował mnie, żebym napisał maila bo cytat "ktoś na niego w końcu odpowie"... :x DNO, DNO i jeszcze raz DNO. Nie mam ani kasy, ani części, ani informacji kiedy pseudo handlarzyki łaskawie wyślą mi to, za co im zapłaciłem już w niedzielę! I to jest nauczka, lepiej szukać części w sklepach stacjonarnych albo w tym ASO, przynajmniej będą na pewno nowe i oryginalne.

Re: Kompromitacja sklepu lanciaczesci.pl

: 24 cze 2010, 21:44
autor: Taz
Sebastian, mam trochę rozeznania. W firmie mamy 6 kont, prawie 14000 komentarzy i prawie 12000 wystawionych aukcji :)

Re: Kompromitacja sklepu lanciaczesci.pl

: 24 cze 2010, 22:01
autor: Gros
Krzysiek82 pisze:Po prostu jedna wielka beznadzieja. Myślałem, że w tym tygodniu zrobię wszystko, a tu kupa. No więc kolejny dzień bez odzewu ani paczki, to zadzwoniłem pod ten drugi telefon. A koleś mi mówi, że on mi nie pomoże, bo jest w Wiedniu. Oczywiście poinformował mnie, żebym napisał maila bo cytat "ktoś na niego w końcu odpowie"... :x DNO, DNO i jeszcze raz DNO. Nie mam ani kasy, ani części, ani informacji kiedy pseudo handlarzyki łaskawie wyślą mi to, za co im zapłaciłem już w niedzielę! I to jest nauczka, lepiej szukać części w sklepach stacjonarnych albo w tym ASO, przynajmniej będą na pewno nowe i oryginalne.
powiem szczerze raz zapłaciłem z góry za towar i nigdy więcej kupuje za pobraniem yrosze drożej ale wiem że przyjdzie :)

Re: Kompromitacja sklepu lanciaczesci.pl

: 24 cze 2010, 22:45
autor: michal1045
Kolega Krzysiek82 chyba nie kupował od kogoś kto ma 200 przedmiotów na aukcjach.
Ochłoń i pomyśl chwilę.
- przelew zrobiłeś w niedzielę,
- teoretycznie doszedł w poniedziałek, ale należy zawsze przyjąć dzień więcej,
- w środę paczka zostałaby w takim razie wysłana a jest raptem czwartek. Jeśli wybrałeś wysyłkę za pośrednictwem poczty polskiej to paczka może iść nawet 5 dni,
- to że jak dzwonisz to im się nie chce poszukać informacji nie oznacza, że nikt się tym nie zajął. Na pewno mają kilka osób od tego i się tworzy bałagan!

To zjawisko występuje u około 70 % sprzedawców. Ja bym im dał jeszcze tydzień. Mail do obsługi allegro nic nie zrobi, bo oni mają gdzieś szaraków.

Re: Kompromitacja sklepu lanciaczesci.pl

: 24 cze 2010, 23:39
autor: vanisch
Skoro nawet nie odpisują na maile prowadząc w dużej mierze działalność internetową to trudno ich nazwać poważnym sprzedawcą

Re: Kompromitacja sklepu lanciaczesci.pl

: 24 cze 2010, 23:54
autor: paśny
Ostatnio kupowałem części na szybko od sprzedawców z Allegro. Zadzwoniłem, zapytałem czy mają je na składzie i czy mi je wyślą dziś (był to piątek po Bożym Ciele). Jeden sprzedawca nie miał problemu żeby wysłać w piątek na podstawie przesłanego mu potwierdzenia przelewu z mBanku. Drugi sprzedawca miał duży problem, gdyż jak twierdził w temtym dniu kurierzy w Łodzi nie pracowali. Kupiłem tam, gdzie kurierzy jednak pracowali. Dotarło w poniedziałek. Czyli nie ma to jak wcześniej zadzwonić.

Re: Kompromitacja sklepu lanciaczesci.pl

: 25 cze 2010, 7:20
autor: Krzysiek82
michal1045 pisze:Kolega Krzysiek82 chyba nie kupował od kogoś kto ma 200 przedmiotów na aukcjach.
Ochłoń i pomyśl chwilę.
- przelew zrobiłeś w niedzielę,
- teoretycznie doszedł w poniedziałek, ale należy zawsze przyjąć dzień więcej,
- w środę paczka zostałaby w takim razie wysłana a jest raptem czwartek. Jeśli wybrałeś wysyłkę za pośrednictwem poczty polskiej to paczka może iść nawet 5 dni,
- to że jak dzwonisz to im się nie chce poszukać informacji nie oznacza, że nikt się tym nie zajął. Na pewno mają kilka osób od tego i się tworzy bałagan!

To zjawisko występuje u około 70 % sprzedawców. Ja bym im dał jeszcze tydzień. Mail do obsługi allegro nic nie zrobi, bo oni mają gdzieś szaraków.
Wiesz co, ja też sprzedaję na allegro i kupuję u innych sprzedawców, w firmie większość zamawiam przez Internet, więc wiem jak to działa i jak może działać. Dlaczego mam udowadniać, że nie jestem wielbłądem?

- Przelew zrobiłem w niedzielę poprzez płatności Allegro. Przyszedł mail w niedzielę, że płatność dotarła do odbiorcy (około 15 godziny)!
- Nie przyszedł teoretycznie w poniedziałek, tylko praktycznie w niedzielę.
- Zamówiłem kuriera, na stronie piszą, że kuriera wysyłają w poniedziałki, środy i w piątki. Chyba zdążyliby wysłać już dwa razy według tego.
- Tworzy się bałagan? Sorry, ale to nie Kaufland z przedświąteczną promocją i tabunem klientów. To raptem mały sklepik z częściami. Kupowałem i załatwiałem sprawy ze sprzedawcami 100 razy większymi. Więc jeśli tamci działali sprawnie i bez bałaganu, to znaczy że ci nie bardzo umieją działać w tej branży.

Mnie wkur : cenzura : za przeproszeniem coś takiego, że dzwoniąc na 2 (!!!) różne telefony do nich, dostaję informacje, że tylko mail wchodzi w grę. A ja nie mam do dzisiaj żadnej odpowiedzi na wysłane maile zarówno poprzez Allegro jak i bezpośrednio z swojego konta pocztowego.

A wiecie co jest najgorsze? Że ktoś w domu musi czekać na przesyłkę, bo kurierzy rzadko kiedy dzwonią tłumacząc się prywatnymi telefonami. I kiedy ja mam być gotowy na tego kuriera jak do tej pory nie wiem? A przecież ja też pracuję...

Re: Kompromitacja sklepu lanciaczesci.pl

: 25 cze 2010, 7:21
autor: Krzysiek82
psadow2 pisze:Ostatnio kupowałem części na szybko od sprzedawców z Allegro. Zadzwoniłem, zapytałem czy mają je na składzie i czy mi je wyślą dziś (był to piątek po Bożym Ciele). Jeden sprzedawca nie miał problemu żeby wysłać w piątek na podstawie przesłanego mu potwierdzenia przelewu z mBanku. Drugi sprzedawca miał duży problem, gdyż jak twierdził w temtym dniu kurierzy w Łodzi nie pracowali. Kupiłem tam, gdzie kurierzy jednak pracowali. Dotarło w poniedziałek. Czyli nie ma to jak wcześniej zadzwonić.
Owszem, ale ja naprawdę dzwoniłem już dwa razy...

Re: Kompromitacja sklepu lanciaczesci.pl

: 25 cze 2010, 7:42
autor: Sebastian
Taz pisze:Sebastian, mam trochę rozeznania. W firmie mamy 6 kont, prawie 14000 komentarzy i prawie 12000 wystawionych aukcji :)
Czyli stoisz po drugiej strony barykady ;)

Pozdrawiam

Re: Kompromitacja sklepu lanciaczesci.pl

: 25 cze 2010, 9:53
autor: krymol
Ja miałem u nich problem z przednią szybą do lucyny używką ,zadzwoniłem czy mają wszystko było ok szyba 600zł więc następnego dnia rano dzwonie zeby ich poinformowac ze jade po tą szybe a on mi wyskoczyli ze dzis juz ta szyba kosztuje 800zł i musiałem ich olac jednym słowem i kupiłem od chłopaków za Bielskiem za 400zł

Re: Kompromitacja sklepu lanciaczesci.pl

: 25 cze 2010, 14:12
autor: Krzysiek82
Napisałem trzecią wiadomość, ale już ze słownictwem mocniejszym delikatnie mówiąc i nagle... przyszła odpowiedź. Jak to w Polsce, nie zrobisz dymu, to się nie doczekasz. I dowiedziałem się, że towar zostanie wysłany 29 czerwca. I pytanie za 100 punktów: nie można było tak od razu tylko dopiero po moim ostrym mailu? To znaczy, że czytają maile, tylko odpowiadają wybiórczo albo jak ktoś zrobi awanturę...

Re: Kompromitacja sklepu lanciaczesci.pl

: 25 cze 2010, 17:41
autor: Sebastian
Czyli tak jak myślałem - 'firma' z samej definicji swojego działania mało uczciwa i kuriozalna.
Ot, taki typowy giełdowy sprzedawczyk części - jak się robi "ciepło" to reaguje, a nuż po raz kolejny jakoś udobrucha klienta i będzie ok.
Słowem - omijać z daleka.

Pozdrawiam.

Re: Kompromitacja sklepu lanciaczesci.pl

: 25 cze 2010, 18:05
autor: Rafako
Największą wadą tej firmy, są moim zdaniem ceny oferowanych przez nich części. Gdy kupowałem poduszkę pod silnik do przemytnika, znalazłem u nich "używkę w idealnym stanie". Coś mnie jednak tknęło i zadzwoniłem do p. Andrzeja (taniegofiata)...
...tym sposobem nabyłem nową oryginalną poduszkę...
...o 8 złotych drożej, niż ich używka :D
Od tej pory unikam ofert tej firmy.
Serdecznie pozdrawiam.

Re: Kompromitacja sklepu lanciaczesci.pl

: 26 cze 2010, 16:37
autor: bargaw3181
A mimo wszystko, mimo że tylu jest nie zadowolonych klientów ruch u Nich jak w Rzymie :D