Lancia Flavia II cabrio (Chrysler 200 sedan + cabrio)
Re: LANCIA THESIS 2011
Jeszcze jedna uwaga, Fiat zawsze podawał, że Lancie i Chrysler będą się różniły stylistycznie mimo technicznego pokrewieństwa.
Jak ewentualnie będzie w tym wypadku nie wiemy, bo:
- po pierwsze w ogóle nie wiemy czy obecny Chrysler 200 pojawi się jako Lancia
- po drugie Chrysler 200 to de facto tylko facelifting Sebringa, tak na przeczekanie do nowego modelu
Jak ewentualnie będzie w tym wypadku nie wiemy, bo:
- po pierwsze w ogóle nie wiemy czy obecny Chrysler 200 pojawi się jako Lancia
- po drugie Chrysler 200 to de facto tylko facelifting Sebringa, tak na przeczekanie do nowego modelu
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: LANCIA THESIS 2011
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: LANCIA THESIS 2011
tylko, że klasa Sebringa, to nie klasa Thesisa chyba..
Lancia Kappa 2.0 20V
Saab 9-5 2.8 Turbo6 XWD
Saab 9-5 2.8 Turbo6 XWD
Re: Lancia Thesis 2011
Lancia nigdy nie była popularna w USA, ten lud ma kompletnie wypaczony gust i od samochodu oczekuje tylko klimy, automatu, obszernego fotela i olbrzymiego bagażnika. Wysublimowane detale są na tamtym rynku co najmniej niepożądane. Tam liczy się kicz rodem z Krupiówek i mam nadzieje, że lancia nigdy nie zniży się do takiego poziomu.
Re: LANCIA THESIS 2011
Polej pisze:tylko, że klasa Sebringa, to nie klasa Thesisa chyba..
też mi sie wydaje, że raczej Lybry czyli klasy D.
Thesis to już prędzej Chrysler 300, klasa E.
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: LANCIA THESIS 2011
Tomkom pisze:Lancia nigdy nie była popularna w USA, ten lud ma kompletnie wypaczony gust i od samochodu oczekuje tylko klimy, automatu, obszernego fotela i olbrzymiego bagażnika. Wysublimowane detale są na tamtym rynku co najmniej niepożądane. Tam liczy się kicz rodem z Krupiówek i mam nadzieje, że lancia nigdy nie zniży się do takiego poziomu.
Przeczytaj jeszcze raz artykuły o nowym Chrysler 200, położono nacisk właśnie na detale.
Mam nadzieję, że Fiatowi uda się mocniej rozkręcić Chrysler'a na rynku amerykańskim i podnieść prestiż tej marki.
Nowy pojazd będzie oferował lepszą jakość wewnątrz i na zewnątrz, a także wiele innowacyjnych technologii i bogate wyposażenie z zakresu bezpieczeństwa. Grupą docelową mają się więc stać osoby, które cenią styl, wygodę i prestiż. Dlatego też inżynierowie duża wagę przyłożyli do wyglądu zewnętrznego, co ma być głównym atutem tego modelu w bardzo konkurencyjnym segmencie średniej wielkości sedanów.
W rzeczywistości jednak wprawne oko zauważy, że koncepcja nadwozia w rzeczywistości jest zaczerpnięta z modelu Sebring i zdaniem niektórych ludzi z branży, jest to jedynie facelifting. Zmianie uległ wygląd przedniej i tylnej części, pojawiła się nowa atrapa chłodnicy ze skrzydlatym logiem Chryslera oraz tylna pokrywa bagażnika i światła.
Nie zabraknie również nowych jednostek napędowych, a wśród nich 2,4 litrowy silnik benzynowy współpracujący z automatyczną skrzynią biegów. Drugą jednostką będzie silnik V6 o pojemności 3,6 litra. W tej wersji w standardzie będzie dostępnych wiele elementów tuningowych, które mają poprawić geometrię zawieszenia, oraz wyeliminować hałas i wibracje.
Na rynku amerykańskim auto pojawić się ma pod koniec roku, a do Europy zawita w 2011 roku. Produkcja odbywać się będzie w zakładach położonych w Sterling Heights, w stanie Michigan.
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
- Art92
- Klubowicz
- Posty: 1905
- Rejestracja: 25 gru 2007, 0:00
- Imię: Artur
- Lokalizacja: Sierakowice/Słupsk
Re: LANCIA THESIS 2011
Co do stylizacji to wiadomo ze Lancia bedzie miała inna stylistyke dopasowaną do gust Europejczykow, wazniejsza informacja jest to ze bedzie uklad translaxe.
Re: Lancia Thesis 2011
w końcu trochę konkretów, choć finalnej decyzji nie ma.
New Chrysler 200 May be Rebadged as a Lancia in Europe
The main problem is the cost and the fact that the 200 would be sold for less than three years in the European market since the Fiat Group is planning to replace the car with all-new model for both Chrysler and Lancia brands in late 2013. The relatively short sale timeframe would make it difficult for the company to recover the investment.
On that note, industry sources state that the Fiat Group will have to spend around ?50 million ($70 million) to modify the 200 for Europe. This number is said to include adapting the car for diesel engine(s) as well as redesigning certain parts such as bumpers and lights.
If the Fiat Group makes a business case for the Lancia-badged 200, expect to see the car arriving in the market in the second-half of 2011.



New Chrysler 200 May be Rebadged as a Lancia in Europe
The main problem is the cost and the fact that the 200 would be sold for less than three years in the European market since the Fiat Group is planning to replace the car with all-new model for both Chrysler and Lancia brands in late 2013. The relatively short sale timeframe would make it difficult for the company to recover the investment.
On that note, industry sources state that the Fiat Group will have to spend around ?50 million ($70 million) to modify the 200 for Europe. This number is said to include adapting the car for diesel engine(s) as well as redesigning certain parts such as bumpers and lights.
If the Fiat Group makes a business case for the Lancia-badged 200, expect to see the car arriving in the market in the second-half of 2011.



Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Lancia Thesis 2011
Jak to niektórzy mówią - "dupy nie urywa". Aktualny (jeszcze) model jest znacznie ładniejszy.
Lancia Kappa Coupe 2.0t '98 - 1584
Hyosung GV650
Jeep Renegade 1.0 GSE Limited
Hyosung GV650
Jeep Renegade 1.0 GSE Limited
Re: Lancia Thesis 2011
Pingvin pisze:Jak to niektórzy mówią - "dupy nie urywa". Aktualny (jeszcze) model jest znacznie ładniejszy.
ale Thesis czy Lybra ?

bo w sumie 200-tka chyba miałaby konkurować w segmencie D a nie E.
proponuje zmiane tytulu watku na Chrysler 200 - Lancia ?
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Chrysler 200/Lancia ???
Pisałem bardziej z zamysłem o Thesis. Niemniej jednak jeśli miałoby to dotyczyć Lybry, to w sumie mam takie samo zdanie 

Lancia Kappa Coupe 2.0t '98 - 1584
Hyosung GV650
Jeep Renegade 1.0 GSE Limited
Hyosung GV650
Jeep Renegade 1.0 GSE Limited
Re: Chrysler 200/Lancia ???
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
- NIKI
- Forumowicz/ka
- Posty: 712
- Rejestracja: 01 sie 2009, 12:18
- Imię: Bartosz
- Lokalizacja: Częstochowa
Re: Chrysler 200/Lancia ???
Równie dobrze może tak być jak było z Lybrą i 156, stylistycznie auta różniły się praktycznie wszystkim. W tym samochodzie silniki będą w europie na pewno Fiatowskie zawieszenie też.


Moje byłe Włoszki
Re: Chrysler 200/Lancia ???
Może taka "Lancia" uratuje tą markę przed upadkiem. A co do samego auta to moim zdaniem jest całkiem przyzwoicie, może przód trochę mało wyrazisty, ale z tyłu jest już naprawdę fajnie, no i ładny dźwięk silnika. Wnętrze również robi dobre wrażenie. Myślę, że Włosi mogą z tego zrobić godną następczynię Lybry 
