Fiat Freemont
- Seth
- Klubowicz
- Posty: 1906
- Rejestracja: 22 maja 2007, 0:00
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Warszawa-WI/WN/WPI
Re: Fiat Freemont
na tej "białej" wizji kojarzy mi się z seatem, nie wiedzieć czemu - ten pomarańczowy jest w miarę sensowny

http://www.autogaleria.pl; http://www.exoticcars.pl
były: Ford Granada 2.0 '79, Ford Sierra 1.8 '89, Lancia Delta 2.0 '93, Ford Escort 1.8TD '95, Lancia Lybra SW 2.0 '01, Fiat Stilo MW 1.9 JTD
na co dzień: Szkodnik Oktawian 1.4 TSI '14; obecnie: moje
Re: Fiat Freemont
Jeszcze takie coś, całkiem udana wersja. I kilka faktów z artykułu:
- debiut Genewa
- w salonach od czerwca
- silniki 140 lub 170 KM 2.0 Multijet i 135 lub 170 KM 1.4 MultiAir
- opcja napędu 4x4
- produkcja w Meksyku


- debiut Genewa
- w salonach od czerwca
- silniki 140 lub 170 KM 2.0 Multijet i 135 lub 170 KM 1.4 MultiAir
- opcja napędu 4x4
- produkcja w Meksyku


Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
- solarzmr
- Moderator
- Posty: 2669
- Rejestracja: 01 mar 2008, 0:00
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
Re: Fiat Freemont
Fiat pokazał oficjalne zdjęcia nowego modelu, razem z informacją o premierze w Genewie i sprzedaży od połowy roku.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
WR7- fotografia motoryzacyjna
Lanciastory - czyli wszystko o Lancii
Jest:Lancia Delta 1.6 HF Turbo 1991 r.
Alfa Romeo Mito 1.6 JTDM 2010 & Alfa Romeo 159 2.0 JTDM 2011
Była:Lancia Lybra 2,4 JTD Intensa 2002 r.
Lancia Lybra 2,4 JTD 2000 r.
Lanciastory - czyli wszystko o Lancii
Jest:Lancia Delta 1.6 HF Turbo 1991 r.
Alfa Romeo Mito 1.6 JTDM 2010 & Alfa Romeo 159 2.0 JTDM 2011
Była:Lancia Lybra 2,4 JTD Intensa 2002 r.
Lancia Lybra 2,4 JTD 2000 r.
- Seth
- Klubowicz
- Posty: 1906
- Rejestracja: 22 maja 2007, 0:00
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Warszawa-WI/WN/WPI
Re: Fiat Freemont
mało tych zmian, oj mało
ciekawe czy wnętrze będzie coś jeszcze zmodyfikowane w stosunku do Dodge'a


http://www.autogaleria.pl; http://www.exoticcars.pl
były: Ford Granada 2.0 '79, Ford Sierra 1.8 '89, Lancia Delta 2.0 '93, Ford Escort 1.8TD '95, Lancia Lybra SW 2.0 '01, Fiat Stilo MW 1.9 JTD
na co dzień: Szkodnik Oktawian 1.4 TSI '14; obecnie: moje
- tomek
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 6852
- Rejestracja: 16 cze 2003, 0:00
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Brodnica
- Kontakt:
Re: Fiat Freemont
www.fiatpress.pl

Galeria:Fiat Freemont, światowa prapremiera
Podczas najbliższego Salonu Samochodowego w Genewie zadebiutuje Nowy Fiat Freemont, który do salonów sprzedaży Fiata trafi w połowie roku.
Fiat Freemont powstał na bazie modelu Dodge Journey i jest pierwszym modelem Fiata, który zrodził się jako owoc współpracy włoskiej spółki z Chrysler Group. Produkowany będzie w meksykańskim zakładzie w Toluca, w tym samym, w którym produkowany jest model 500, przeznaczony na rynek amerykański.
Już sama nazwa Freemont przywołuje na myśl poczucie wolności i swobody, wyraża przyjemność przebywania w otwartej przestrzeni, jak również odczucia związane z przygodą. Ponadto daje nam uczucie, że możemy stawić czoła każdej sytuacji, która może nas spotkać w codziennym życiu.
Fiat Freemont to doprawdy wszechstronny pojazd zaprojektowany tak, by odpowiadać wszelkim wymogom stawianym przez rodziny oraz przez osoby, które poszukują pojazdu przestrzennego, wygodnego oraz uniwersalnego, który wykorzystywany jest zarówno w pośpiesznym rytmie codziennego życia, jak również w wolnym czasie weekendowym.
Nowy model łączy elastyczność i funkcjonalność z oryginalnym i wyróżniającym się stylem. Wymiary wynoszą: długość 489 cm, szerokość 188 cm, wysokość 172 cm, gwarantują poczucie komfortu w kabinie, także dzięki rozstawowi osi, największemu w tej kategorii (289 cm).
Uniwersalny Fiat Freemont zapewnia maksymalną przestrzeń i wygodę, a to dzięki 7 standardowym miejscom z trzecim rzędem obszernych foteli, które dzięki otwieraniu się drzwi pod kątem 90° są bardzo łatwo dostępne. Jeden prosty ruch sprawia, iż siedzenia w trzecim rzędzie można złożyć tak, by zniknęły całkowicie pod podłogą i utworzyć w ten sposób przestrzeń bagażową. Siedzenia w drugim rzędzie są zamontowane wyżej w stosunku do przednich, a trzeci rząd jest podwyższony w odniesieniu do drugiego: co zapewnia wszystkim pasażerom maksymalne pole widzenia.
Ponadto drugi rząd został wyposażony w innowacyjny system ?child booster?, który dzięki podwyższającym poduszkom siedziska, pozwala dzieciom na zachowanie poprawnej pozycji siedzącej, optymalizując geometrię pasów bezpieczeństwa, zwiększając jednocześnie ochronę, funkcjonalność i komfort.
Komfort jazdy ponadto jest gwarantowany przez wysokie ustawienie kierownicy, nowe przestronne i ergonomiczne siedzenia, liczne schowki, obszerny dzielony bagażnik oraz płaską powierzchnię załadunkową o całkowitej pojemności do 1.461 litrów.
Model wyróżnia się na tle innych poprzez bardzo charakterystyczny design, który proponuje muskularne i wyraźnie zarysowane linie, wyrażone przez przód z nowymi zderzakami i nową osłoną chłodnicy. W odnowionej tylnej części zastosowano nowe zderzaki i światła LED.
Całkowicie nowe wnętrze kabiny o nowoczesnym designie wykonane jest z miękkich i przyjemnych w dotyku materiałów. Na uwagę zasługują: deska rozdzielcza z chromowanymi elementami, nowa tablica przyrządów, zaprojektowana z estetycznym wyczuciem środkowa konsola oraz innowacyjny system telematyczny z dużym kolorowym ekranem dotykowym.
Aby uprościć proces dokonywania wyboru i zakupu przewidziano tylko dwa rodzaje wyposażenia przeznaczone dla różnego typu klientów. W obydwu przypadkach poziom wyposażenia jest nad wyraz kompletny, a wszystkie podstawowe elementy montowane są seryjnie.
W obydwu wersjach jest 7 miejsc, trójstrefowa automatyczna klimatyzacja, system keyless entry, tempomat, zaawansowany komputer pokładowy, system monitoringu ciśnienia powietrza w oponach (TMPS), światła przeciwmgielne i radio z kolorowym ekranem dotykowym i sterowaniem przy kierownicy. W wersji typowo miejskiej należy wspomnieć o aluminiowych obręczach 17?, radioodtwarzaczu z dotykowym ekranem o przekątnej 8,4?, czytnikiem DVD i kart SD, systemie bluetooth, tylnych czujnikach parkowania, lusterkach wstecznych składanych, automatycznie, przyciemnionej szybie tylnej, oraz relingach dachowych.
Freemont posiadać będzie napęd przedni z turbodoładowanym silnikiem Diesla (silnik 2.0 Multijet o mocy 140 KM lub 170 KM) połączony z ręczną skrzynią biegów. W późniejszym okresie zaproponowane zostaną także wersje 4x4 z silnikiem 2.0 Multijet o mocy 170 KM i 3.6 benzynowym V6 o mocy 276 KM, obydwie z automatyczną skrzynią biegów. Z wyjątkiem silnika 3,6 litrowego z rodziny Pentastar wywodzącego się z Grupy Chrysler i związanej z nim automatycznej skrzyni biegów, wszystkie zespoły napędowe są produkowane i opracowane przez FPT- Fiat PowerTrain.
Parametry pojazdu zostały poprawione dzięki zabiegowi inżynierskiemu specjalistów Fiata, którzy przemodelowali zawieszenie i układ kierowniczy, który jest teraz bardziej precyzyjny i bezpośredni. Komfort jazdy jest dodatkowo zapewniony dzięki odpowiedniemu wyciszeniu kabiny.
Na najwyższym poziomie zadbano także o bezpieczeństwo pasażerów dzięki 7 poduszkom powietrznym, systemowi zapobiegania blokowaniu się kół podczas hamowania (ABS) wyposażonemu w układ wspomagania hamowania (Brake Assist), elektroniczną kontrolę stabilności pojazdu (ESP) z Hill-Holderem (system ułatwiający ruszanie na wzniesieniach), systemowi przeciwdziałającemu przewróceniu się pojazdu (ERM), w standardowym wyposażeniu we wszystkich wersjach.

Re: Fiat Freemont
Wygląda potężnie jak porządna niemiecka maszyna a nawet lepiej
VW ma się czego obawiać
Zaskoczyli mnie tymi potężnymi zderzakami.
Co do wnętrza, nowy Journey ma je całkiem przyjemne (patrz post nr 1).

VW ma się czego obawiać

Co do wnętrza, nowy Journey ma je całkiem przyjemne (patrz post nr 1).
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Fiat Freemont
Tak się bardziej wczytałem i wyposażenie seryjne wygląda całkiem ciekawie z punktu widzenia kupującego. Duży van stylizowany na SUV-a, z opcją napędu 4x4 plus wszystko co poniżej. Teraz wszystko zależy od ceny.
Całkowicie nowe wnętrze kabiny o nowoczesnym designie wykonane jest z miękkich i przyjemnych w dotyku materiałów. Na uwagę zasługują: deska rozdzielcza z chromowanymi elementami, nowa tablica przyrządów, zaprojektowana z estetycznym wyczuciem środkowa konsola oraz innowacyjny system telematyczny z dużym kolorowym ekranem dotykowym.
Aby uprościć proces dokonywania wyboru i zakupu przewidziano tylko dwa rodzaje wyposażenia przeznaczone dla różnego typu klientów. W obydwu przypadkach poziom wyposażenia jest nad wyraz kompletny, a wszystkie podstawowe elementy montowane są seryjnie.
W obydwu wersjach jest 7 miejsc, trójstrefowa automatyczna klimatyzacja, system keyless entry, tempomat, zaawansowany komputer pokładowy, system monitoringu ciśnienia powietrza w oponach (TMPS), światła przeciwmgielne i radio z kolorowym ekranem dotykowym i sterowaniem przy kierownicy. W wersji typowo miejskiej należy wspomnieć o aluminiowych obręczach 17?, radioodtwarzaczu z dotykowym ekranem o przekątnej 8,4?, czytnikiem DVD i kart SD, systemie bluetooth, tylnych czujnikach parkowania, lusterkach wstecznych składanych, automatycznie, przyciemnionej szybie tylnej, oraz relingach dachowych.
Freemont posiadać będzie napęd przedni z turbodoładowanym silnikiem Diesla (silnik 2.0 Multijet o mocy 140 KM lub 170 KM) połączony z ręczną skrzynią biegów. W późniejszym okresie zaproponowane zostaną także wersje 4x4 z silnikiem 2.0 Multijet o mocy 170 KM i 3.6 benzynowym V6 o mocy 276 KM, obydwie z automatyczną skrzynią biegów. Z wyjątkiem silnika 3,6 litrowego z rodziny Pentastar wywodzącego się z Grupy Chrysler i związanej z nim automatycznej skrzyni biegów, wszystkie zespoły napędowe są produkowane i opracowane przez FPT- Fiat PowerTrain.
Parametry pojazdu zostały poprawione dzięki zabiegowi inżynierskiemu specjalistów Fiata, którzy przemodelowali zawieszenie i układ kierowniczy, który jest teraz bardziej precyzyjny i bezpośredni. Komfort jazdy jest dodatkowo zapewniony dzięki odpowiedniemu wyciszeniu kabiny.
Na najwyższym poziomie zadbano także o bezpieczeństwo pasażerów dzięki 7 poduszkom powietrznym, systemowi zapobiegania blokowaniu się kół podczas hamowania (ABS) wyposażonemu w układ wspomagania hamowania (Brake Assist), elektroniczną kontrolę stabilności pojazdu (ESP) z Hill-Holderem (system ułatwiający ruszanie na wzniesieniach), systemowi przeciwdziałającemu przewróceniu się pojazdu (ERM), w standardowym wyposażeniu we wszystkich wersjach.
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
- tomek
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 6852
- Rejestracja: 16 cze 2003, 0:00
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Brodnica
- Kontakt:
Re: Fiat Freemont
Dokladnie, zalezy jaka bedzie cena!broker pisze: Teraz wszystko zależy od ceny.
Interesuje mnie zwlaszcza ta pierwsza:
W późniejszym okresie zaproponowane zostaną także wersje 4x4 z silnikiem 2.0 Multijet o mocy 170 KM i 3.6 benzynowym V6 o mocy 276 KM, obydwie z automatyczną skrzynią biegów.
Re: Fiat Freemont
Cena hmm, cos mi sie wydaje ze Freemont bedzie startowal od jakis 95tys zl.
ps. Im dluzej patrze na ten samochod, tym bardziej mi sie podoba
ps. Im dluzej patrze na ten samochod, tym bardziej mi sie podoba

Pozdrawiam, Michał
Re: Fiat Freemont
cóż jeśli tak mają wyglądać nowe Lancie przerobione z Chryslerów to śmiało można powiedzieć że Lancia umarła ['] a autko całkiem sympatyczne, zwłaszcza z przodu
- tomek
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 6852
- Rejestracja: 16 cze 2003, 0:00
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Brodnica
- Kontakt:
Re: Fiat Freemont
Wiec w podstawie Fiat będzie zapewne droższyNIKI pisze:Dodge kosztował koło 100 tys. zł

Szkoda.
- NIKI
- Forumowicz/ka
- Posty: 712
- Rejestracja: 01 sie 2009, 12:18
- Imię: Bartosz
- Lokalizacja: Częstochowa
Re: Fiat Freemont
Auto dalej oferowane w Polsce.tomek pisze:Wiec w podstawie Fiat będzie zapewne droższyNIKI pisze:Dodge kosztował koło 100 tys. zł
Szkoda.
Tu cennik

Moje byłe Włoszki