Wujek_2000- pomysł super trzymam

, ale jak masz taką ilość gotówki to proponuje iść za ciosem i poszukać 164 Q ( napęd 4wd) najczęściej z silnikiem v6 2.0 t i zabudować to do Kapiszona - dlaczego ?
Generalnie V6 3,0 nie jest wdzięcznym silnikiem do uturbiania ( zdecydowanie łatwiej i bezpieczniej robić to z rzędówką ). Ten silnik ma dośc mocno obciążony układ korbowy i wysoki skok , a i wał nie ma zbyt dużego zapasu - chyba ,że idziecie na tzw. soft turbo czyli pompujemy max 0,4 bara ( audi 100 cygaro miało taki system) jest szansa ,że będzie to w miarę twałe bez konieczności zakuwania całego dołu.
Moc powyżej 220 KM na ośce to przerost formy nad treścią - wykorzystanie trakcji przy takiej nadwyżce KM związane jest z gruntowną przebudową zawieszenia ( progresywne sprężyny, amortyzatory gazowe z regulacją , usunięcie elementów gumowych i zastosowania rozwiązań stricte rajdowych ) fajna sprawa ale troszkę

uciążliwa w jeżdzie codziennej.
Zamontowanie kompletnego napędu od AR daje nieograniczone możliwośći :
-jedyna Kappa z takim rozwiązaniem (może ktoś we Włoszech wpadł na to trzeba by pogrzebać w necie )
- napęd 4wd NIE OGRANICZA dalszych modyfikacji i jesty tańszy od przeróbki obecnego zawieszenia ( o hamulcach i innych pierdółkach nie wspominam ) gotowego do przenoszenia dużo większej mocy.
-zawsze można wrócic do stanu poprzedniego
Według mnie budzet który masz powinien wytarczyć na zakup takiej AR + koszty przepudowy Kappy, problemy takie same tylko efekt o niebo lepszy
Co Pan na to?
