
Żródło zdjęcia -->http://www.lanciaklub.pl/forum/viewtopi ... =26&t=4159
Wszystkie wysprzęgliki w Kappie są takie same jeśli chodzi o mocowanie czyli wciśnięte w obręcz i zabezpieczone pierścieniem. Jest różnica w przed/po lifcie i ta różnica polega na prostym(przed) i kątowym(po) wejściu przewodu. Borek masz 2,0T koło dwumasa i sprzęgło ciągnięte.Borek pisze:Oooo, dziękować bardzo, chyba mam dokładnie taki. Dla pewności zerknę ponownie przed zamówieniem, bo wczoraj po zmroku mogłem wziąć ten stelaż za korpus siłownika. Dziękować bardzo jeszcze raz.
Przykręcane były dopiero w Lybrze.Borek pisze:Jakie mam sprzęgło to akurat wiem, serwisówki jakieś tam mam i w nich jest wyjaśnione gdzie było jakie sprzęgło. Problem tylko w tym, że w rzeczonych instrukcjach nie ma nic o różnicy w wysprzęglikach i pompkach i to mnie właśnie zastanawiało. Poza tym przejrzawszy oferty niektórych sklepów byłem przekonany, że jest jakiś model wciskany w skrzynię (i to mnie w ogóle dziwiło) i jest jakiś dokręcany dwiema śrubkami do skrzyni, a nie wciskany w obręcz. Widocznie takie to sklepy albo ja taki niekumaty...