Re: Delta II 1,8 VVT termostat - wymienny wkład?
: 18 mar 2012, 19:50
Przepraszam jeśli Cię uraziłem. Nie chciałem abyś myślał, że mam jakieś pretensje.
Do rzeczy:
Jeśli jesteś pewien, że przed montażem lpg było tak samo z temperaturą wewnątrz auta, to pozostaje tylko czyszczenie/wymiana nagrzewnicy, sprawdzenie poprawności działania klapy zimnego powietrza o raz sprawdzenie poprawności działania kranika nagrzewnicy.
Co do parownika, to jest zamontowany "dla wygody" instalatora lpg. Niestety pokutą tego są baaaardzo dłuuugie węże cieczy wpięte przed nagrzewnicą. Nie wiem pod które węże są podłączone i w którym miejscu, to też ma znaczenie. Czasem przy nieodpowiednim wpięciu całą temperaturę zabiera parownik, a nagrzewnica jest chłodna.
Pozdrawiam.
Do rzeczy:
Jeśli jesteś pewien, że przed montażem lpg było tak samo z temperaturą wewnątrz auta, to pozostaje tylko czyszczenie/wymiana nagrzewnicy, sprawdzenie poprawności działania klapy zimnego powietrza o raz sprawdzenie poprawności działania kranika nagrzewnicy.
Co do parownika, to jest zamontowany "dla wygody" instalatora lpg. Niestety pokutą tego są baaaardzo dłuuugie węże cieczy wpięte przed nagrzewnicą. Nie wiem pod które węże są podłączone i w którym miejscu, to też ma znaczenie. Czasem przy nieodpowiednim wpięciu całą temperaturę zabiera parownik, a nagrzewnica jest chłodna.
Pozdrawiam.