Post
autor: Wilkin » 03 kwie 2016, 20:13
Uszkodzone łożysko wyje podczas jazdy, przeważnie tym intensywniej im bardziej obciążone.
Po za tym wykazuje luzy jak masz podniesione koło.
Sam opór toczenia przy kole podniesionym nie oznacza że masz walnięte łożyska.
Jeśli nie ma luzów bardziej bym obstawiał blokujące klocki

byłe: Delta II 1.6 16V Hpe,Kappa 2.0 20V "Litwin" ,Kappa 2.0 20V "Przemytnik",Delta II bi-colore 2.0 16V Vice miss Sypniewo,Ypsilon 1.3 JTD bi-colore Miss Topornia,Kappa 3.0 Coupe Aut 2vice Zwierzyń, Kappa 2.0 20 VT. Alfa 166 3.0 sportronic.
Obecne
Kappa 3.0 sportronic,Kappa 3.0 SW sportronic, Gamma 2.5 Aut.Tipo 1.4 T-jet SW.Ford expedition 5.4. Volt,126p.
Tak z grubsza
