Kappa 2.4 Stag 300 jaki reduktor?
- topcio
- Prezes Lancia Klub Polska
- Posty: 12138
- Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie
Re: Kappa 2.4 Stag 300 jaki reduktor?
Błąd montażowy odpada ponieważ wcześniej samochód jeździł bez problemu. Reduktor jest KME a wtryski takie
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Re: Kappa 2.4 Stag 300 jaki reduktor?
Kolejne pytanie- ile auto ma przebiegu na LPG?Te "wtryskiwacze" padły u mnie po niecałych 30tys.km
Niestety błąd montażowy jest( na zdjęciu tak to wygląda mogłem coś przeoczyć)-Listwy powinny być połączone przy tak sporej mocy i ilości cylindrów,aby tak na pierwszym,jak i na piątym cylindrze gaz dochodził pod prawie jednakowym ciśnieniem.Nie piszesz też nic o komputerze sterującym,o ile to STAG,to trójnik pomiarowy powinien być umieszczony za filtrem fazy lotnej...Nie zauważyłem w którym miejscu gazownik go umieścił...
Niestety błąd montażowy jest( na zdjęciu tak to wygląda mogłem coś przeoczyć)-Listwy powinny być połączone przy tak sporej mocy i ilości cylindrów,aby tak na pierwszym,jak i na piątym cylindrze gaz dochodził pod prawie jednakowym ciśnieniem.Nie piszesz też nic o komputerze sterującym,o ile to STAG,to trójnik pomiarowy powinien być umieszczony za filtrem fazy lotnej...Nie zauważyłem w którym miejscu gazownik go umieścił...
Re: Kappa 2.4 Stag 300 jaki reduktor?
Ja mam OMWL Dream XXI ale coś zaczłą klękać (tak stwierdził gazownik jak byłem u niego - że puszcza) - kupiłem zestaw naprawczy i powymieniałem co się dało powymieniać - teraz jest czasami jeden problem - potrafi przy wysprzęglaniu zgasnąć (zdzarza ię rzadko, ale jednak) - wkurza mnie to i już nie wiem czy go drugi raz nie rozbiorę.
Drugi problem - odcina mi tak gdzieś przy 4800, a na początku to ciągnał na LPG praktycznie do odcinki jak na Pb.
Czy to może być wina że jest gdzieś coś źle złożone po wymianach. Zestaw naprawczy był sygnowany logo OMVL - ale według mnie to membrany były zrobione z trochę grubszej gumki i były jak dla mnie trochę sztwniejsze od tych co wyjąłem.
Drugi problem - odcina mi tak gdzieś przy 4800, a na początku to ciągnał na LPG praktycznie do odcinki jak na Pb.
Czy to może być wina że jest gdzieś coś źle złożone po wymianach. Zestaw naprawczy był sygnowany logo OMVL - ale według mnie to membrany były zrobione z trochę grubszej gumki i były jak dla mnie trochę sztwniejsze od tych co wyjąłem.
- marceli
- Klubowicz
- Posty: 2091
- Rejestracja: 14 cze 2010, 22:12
- Skype: marcin.kasinski82
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Opatów/świętokrzyskie
- Kontakt:
Re: Kappa 2.4 Stag 300 jaki reduktor?
Racja,valteki trzeba czyścić i kalibrować co jakiś czas gdyż zmienia się skok tłoczka i źle podają.Myślę że realne jest 15tys km.Nawet mniej.david_b pisze:Kolejne pytanie- ile auto ma przebiegu na LPG?Te "wtryskiwacze" padły u mnie po niecałych 30tys.km
Też racja choć tutaj ma zasilone dwoma wyjściami z filtra po 2*3cyl więc spadków aż takich nie ma.david_b pisze:Niestety błąd montażowy jest( na zdjęciu tak to wygląda mogłem coś przeoczyć)-Listwy powinny być połączone przy tak sporej mocy i ilości cylindrów,aby tak na pierwszym,jak i na piątym cylindrze gaz dochodził pod prawie jednakowym ciśnieniem.
Jak miałby pojedyncze wtryski to przy mocach <150KM pasuje zasilić z dwóch stron.
To z trójnikiem też racja.
Tak więc wracając do problemu zacząłbym od wtrysków.
Marcin D a po naprawie regulowałeś instalację??
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 53
- Rejestracja: 06 lut 2012, 14:59
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: Kappa 2.4 Stag 300 jaki reduktor?
OMVL HP - High Power do 240 KM, OMVL MP - Medium Power do 200KMregaciarz pisze:OMVL HP do 170 koni to lekkie przegięcie, MP wystarczy w zupełnościRaz miałem w ręku reduktor( zwykłe "dwie cycki" omvl) mający 180 tyś km w Fiacie z nauki jazdy
OMVL ma dużą zaletę- nie przenosi cykania na budę, co lubi robić Zavoli.
Chociaż przyznam się bez bicia, że dzisiaj w Lybrze 2,4 założyłem Zavoli zeta S i jak najbardziej wystarcza.
Do Valteków też są komplety naprawcze, bardzo łatwo się naprawia - wymieniasz wewnętrzne tłoczki i oringi i są tanie w dodatku
- marceli
- Klubowicz
- Posty: 2091
- Rejestracja: 14 cze 2010, 22:12
- Skype: marcin.kasinski82
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Opatów/świętokrzyskie
- Kontakt:
Re: Kappa 2.4 Stag 300 jaki reduktor?
Tylko pasuje je potem skalibrować coby dawka była w miarę jednakowa na każdym.thomas85pl pisze:Do Valteków też są komplety naprawcze, bardzo łatwo się naprawia - wymieniasz wewnętrzne tłoczki i oringi i są tanie w dodatku
Re: Kappa 2.4 Stag 300 jaki reduktor?
marceli pisze: Marcin D a po naprawie regulowałeś instalację??
No właśnie muszę podpiąc pod kompa i ją wyregulować - bo nie jest nic zrobione z regulacją.
Muszę albo podjechać albo kabelek kupić.
- topcio
- Prezes Lancia Klub Polska
- Posty: 12138
- Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie
Re: Kappa 2.4 Stag 300 jaki reduktor?
Allegro Taki zestaw tłoczek, gumka i sprężynka czy coś jeszcze?Marcin_D pisze: kupiłem zestaw naprawczy i powymieniałem co się dało powymieniać -
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 188
- Rejestracja: 05 kwie 2012, 19:52
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: Kappa 2.4 Stag 300 jaki reduktor?
to wszystko, trzeba tylko dokładnie wymyć całą listwę w środku, szczególnie trzpienie, w których pracyją tłoczki
wcześniej pomyliłem silniki, w Lybrze był silnik 2.0 20v
wcześniej pomyliłem silniki, w Lybrze był silnik 2.0 20v

Re: Kappa 2.4 Stag 300 jaki reduktor?
Sama regeneracja jest dziecinnie prosta, tyle, że po takim zabiegu każdy wtrysk będzie lał inaczej. Silnik może nie równo chodzić,nie mieć mocy albo dużo palić. A kalibracja kosztuje pewnie z 50 - 100 zł.
Re: Kappa 2.4 Stag 300 jaki reduktor?
Panowie,tańsza wersja - długofalowo to wymiana valtek'ów na magic jet'y i radość a jazdy-warunek ustawienie ich w PIONIE!W kappie-żaden problem.Dobiegam 100tys km,po 50000 rozebrałem,wyczyściłem i wymieniłem zderzaki(niepotrzebnie-stare po 50000km leżą gotowe do założenia).
Tajemnica chyba tkwi w tym,że magic jet'y w listwach łączonych po 3szt były najbardziej udane.Są oczywiście lepsze i droższe wtryskiwacze,ale...
Tajemnica chyba tkwi w tym,że magic jet'y w listwach łączonych po 3szt były najbardziej udane.Są oczywiście lepsze i droższe wtryskiwacze,ale...
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 188
- Rejestracja: 05 kwie 2012, 19:52
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: Kappa 2.4 Stag 300 jaki reduktor?
to masz szczęście, ja o magicach mam bardzo niskie mniemanie, kiedyś u mnie w warsztacie je zakładano i na gwarancji wymieniliśmy prawie wszystkie, montowane w pionie, poziomie, skosie, nie było reguły, padały jak muchy.
Jest tańsza i lepsza opcja- niebieskie OMVl, nie widziałem jeszcze takiego który padłby poniżej 70 tyś km, bardzo czesto wytrzymują ponad 100 tyś km a kosztują paczkę fajek
jedynie dość głośno stukają, ale da się z tym żyć.
Jeśli już iść w koszta i montować pojedyńcze wtryski to tylko Hana.
Jest tańsza i lepsza opcja- niebieskie OMVl, nie widziałem jeszcze takiego który padłby poniżej 70 tyś km, bardzo czesto wytrzymują ponad 100 tyś km a kosztują paczkę fajek

Jeśli już iść w koszta i montować pojedyńcze wtryski to tylko Hana.