Strona 2 z 2

Re: Kappa 2.4 Stag 300 jaki reduktor?

: 02 sie 2012, 8:49
autor: topcio
Błąd montażowy odpada ponieważ wcześniej samochód jeździł bez problemu. Reduktor jest KME a wtryski takie
P7180102.JPG

Re: Kappa 2.4 Stag 300 jaki reduktor?

: 02 sie 2012, 11:15
autor: david_b
Kolejne pytanie- ile auto ma przebiegu na LPG?Te "wtryskiwacze" padły u mnie po niecałych 30tys.km
Niestety błąd montażowy jest( na zdjęciu tak to wygląda mogłem coś przeoczyć)-Listwy powinny być połączone przy tak sporej mocy i ilości cylindrów,aby tak na pierwszym,jak i na piątym cylindrze gaz dochodził pod prawie jednakowym ciśnieniem.Nie piszesz też nic o komputerze sterującym,o ile to STAG,to trójnik pomiarowy powinien być umieszczony za filtrem fazy lotnej...Nie zauważyłem w którym miejscu gazownik go umieścił...

Re: Kappa 2.4 Stag 300 jaki reduktor?

: 02 sie 2012, 14:54
autor: Marcin_D
Ja mam OMWL Dream XXI ale coś zaczłą klękać (tak stwierdził gazownik jak byłem u niego - że puszcza) - kupiłem zestaw naprawczy i powymieniałem co się dało powymieniać - teraz jest czasami jeden problem - potrafi przy wysprzęglaniu zgasnąć (zdzarza ię rzadko, ale jednak) - wkurza mnie to i już nie wiem czy go drugi raz nie rozbiorę.

Drugi problem - odcina mi tak gdzieś przy 4800, a na początku to ciągnał na LPG praktycznie do odcinki jak na Pb.

Czy to może być wina że jest gdzieś coś źle złożone po wymianach. Zestaw naprawczy był sygnowany logo OMVL - ale według mnie to membrany były zrobione z trochę grubszej gumki i były jak dla mnie trochę sztwniejsze od tych co wyjąłem.

Re: Kappa 2.4 Stag 300 jaki reduktor?

: 02 sie 2012, 16:43
autor: marceli
david_b pisze:Kolejne pytanie- ile auto ma przebiegu na LPG?Te "wtryskiwacze" padły u mnie po niecałych 30tys.km
Racja,valteki trzeba czyścić i kalibrować co jakiś czas gdyż zmienia się skok tłoczka i źle podają.Myślę że realne jest 15tys km.Nawet mniej.
david_b pisze:Niestety błąd montażowy jest( na zdjęciu tak to wygląda mogłem coś przeoczyć)-Listwy powinny być połączone przy tak sporej mocy i ilości cylindrów,aby tak na pierwszym,jak i na piątym cylindrze gaz dochodził pod prawie jednakowym ciśnieniem.
Też racja choć tutaj ma zasilone dwoma wyjściami z filtra po 2*3cyl więc spadków aż takich nie ma.
Jak miałby pojedyncze wtryski to przy mocach <150KM pasuje zasilić z dwóch stron.
To z trójnikiem też racja.

Tak więc wracając do problemu zacząłbym od wtrysków.

Marcin D a po naprawie regulowałeś instalację??

Re: Kappa 2.4 Stag 300 jaki reduktor?

: 02 sie 2012, 20:40
autor: thomas85pl
regaciarz pisze:OMVL HP do 170 koni to lekkie przegięcie, MP wystarczy w zupełności ;) Raz miałem w ręku reduktor( zwykłe "dwie cycki" omvl) mający 180 tyś km w Fiacie z nauki jazdy :) OMVL ma dużą zaletę- nie przenosi cykania na budę, co lubi robić Zavoli.
Chociaż przyznam się bez bicia, że dzisiaj w Lybrze 2,4 założyłem Zavoli zeta S i jak najbardziej wystarcza.
OMVL HP - High Power do 240 KM, OMVL MP - Medium Power do 200KM

Do Valteków też są komplety naprawcze, bardzo łatwo się naprawia - wymieniasz wewnętrzne tłoczki i oringi i są tanie w dodatku

Re: Kappa 2.4 Stag 300 jaki reduktor?

: 02 sie 2012, 21:09
autor: marceli
thomas85pl pisze:Do Valteków też są komplety naprawcze, bardzo łatwo się naprawia - wymieniasz wewnętrzne tłoczki i oringi i są tanie w dodatku
Tylko pasuje je potem skalibrować coby dawka była w miarę jednakowa na każdym.

Re: Kappa 2.4 Stag 300 jaki reduktor?

: 03 sie 2012, 16:07
autor: Marcin_D
marceli pisze: Marcin D a po naprawie regulowałeś instalację??

No właśnie muszę podpiąc pod kompa i ją wyregulować - bo nie jest nic zrobione z regulacją.

Muszę albo podjechać albo kabelek kupić.

Re: Kappa 2.4 Stag 300 jaki reduktor?

: 04 sie 2012, 10:21
autor: topcio
Marcin_D pisze: kupiłem zestaw naprawczy i powymieniałem co się dało powymieniać -
Allegro Taki zestaw tłoczek, gumka i sprężynka czy coś jeszcze?

Re: Kappa 2.4 Stag 300 jaki reduktor?

: 04 sie 2012, 11:06
autor: regaciarz
to wszystko, trzeba tylko dokładnie wymyć całą listwę w środku, szczególnie trzpienie, w których pracyją tłoczki

wcześniej pomyliłem silniki, w Lybrze był silnik 2.0 20v :P

Re: Kappa 2.4 Stag 300 jaki reduktor?

: 11 sie 2012, 13:47
autor: Adisz
Sama regeneracja jest dziecinnie prosta, tyle, że po takim zabiegu każdy wtrysk będzie lał inaczej. Silnik może nie równo chodzić,nie mieć mocy albo dużo palić. A kalibracja kosztuje pewnie z 50 - 100 zł.

Re: Kappa 2.4 Stag 300 jaki reduktor?

: 12 sie 2012, 6:15
autor: david_b
Panowie,tańsza wersja - długofalowo to wymiana valtek'ów na magic jet'y i radość a jazdy-warunek ustawienie ich w PIONIE!W kappie-żaden problem.Dobiegam 100tys km,po 50000 rozebrałem,wyczyściłem i wymieniłem zderzaki(niepotrzebnie-stare po 50000km leżą gotowe do założenia).
Tajemnica chyba tkwi w tym,że magic jet'y w listwach łączonych po 3szt były najbardziej udane.Są oczywiście lepsze i droższe wtryskiwacze,ale...

Re: Kappa 2.4 Stag 300 jaki reduktor?

: 12 sie 2012, 8:37
autor: regaciarz
to masz szczęście, ja o magicach mam bardzo niskie mniemanie, kiedyś u mnie w warsztacie je zakładano i na gwarancji wymieniliśmy prawie wszystkie, montowane w pionie, poziomie, skosie, nie było reguły, padały jak muchy.
Jest tańsza i lepsza opcja- niebieskie OMVl, nie widziałem jeszcze takiego który padłby poniżej 70 tyś km, bardzo czesto wytrzymują ponad 100 tyś km a kosztują paczkę fajek ;) jedynie dość głośno stukają, ale da się z tym żyć.
Jeśli już iść w koszta i montować pojedyńcze wtryski to tylko Hana.