Strona 2 z 2
Re: Jak sprawdzić stan automatycznej skrzyni biegów?
: 03 sie 2012, 13:57
autor: Heathen
Nie wiem czy mogę się podpiąć pod temat.
Gdzieś po głowie chodzi mi Fiat stilo abarth...2,4 pb...silnik znany , ale przeraża mnie ten cały selespeed..
Bać się tego czy nie? Doczytałem tylko że ten SS nie jest do końca taki sam jak w AR, i ma jakieś rozwiązania stosowane w Ferrari/Maserati, dzieki czemu jest trwalszy....ale i droższy w naprawach.
Miał ktoś z SS do czynienia?
Re: Jak sprawdzić stan automatycznej skrzyni biegów?
: 03 sie 2012, 15:34
autor: FXX
Zanim kupiłem Alfę, też myślałem nad Stilo Abarth i z tego co udało mi się zorientować po rozmowach z ludźmi znającymi się na rzeczy, to Selespeed a AR i w Stilo jest nieco inny, a przede wszystkim w Stilo jest o wiele bardziej trwały i stwarza mniej problemów.
Ponadto jeśli chcesz, bez problemu można tam wcisnąć zwykły manual.
Inna sprawa, że imho lepszym rozwiązaniem jest kupno 1,9JTDm, chip i dostajesz Stilo jeżdżące lepiej od Abartha i bez problematycznego SS. Ba, nawet fabryczne JTDm (przynajmniej na papierze) idzie niemal tak samo jak Abarth.
Inną bajką jest również dość wrażliwy 5-cio cylindrowy benzyniak, znany chociażby z Kappy.
Re: Jak sprawdzić stan automatycznej skrzyni biegów?
: 03 sie 2012, 19:18
autor: Heathen
Czyli potwierdzasz to co doczytałem (o trwalosci SS w Stilo)
Co do silnika....kurde spodziewałem sie ze ten silnik w Abarth jest juz troszkę trwalszy...muszę poszukać info pod kątem panewek itd,
Diesel mnie nie interesuje (10k roczny przebieg glownie miasto)
Poza tym jedynie wersja Abarth robi na mnie wrażenie, wersje inne (schumacher etc. troche mniej) a jesli sie nie myle ta nie występowała z Jtd
Re: Jak sprawdzić stan automatycznej skrzyni biegów?
: 04 sie 2012, 0:03
autor: FXX
Z rozmów z ludźmi i opinii innych - tak, jednakże sam nie miałem

Co do silnika, to niestety, ale częstym problemem są panewki niestety i raczej nie jest on zmieniony za wiele w stosunku do Kappy.
Owszem Abarth nie występował z Dieslem, ale widywałem wersje tak samo wyposażone i z pakietem Abartha, tyle, że bez Selespeeda. Z resztą poza skrzynią i silnikiem Abarth od zwykłego Stilo w Dieslu mechanicznie się nie za wiele różni.