Lybra 2.0 154KM - mruga kontrolka ciśnienia oleju

Awatar użytkownika
marceli
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2091
Rejestracja: 14 cze 2010, 22:12
Skype: marcin.kasinski82
Imię: Marcin
Lokalizacja: Opatów/świętokrzyskie
Kontakt:

Re: Lybra 2.0 154KM - mruga kontrolka ciśnienia oleju

Post autor: marceli » 07 lis 2012, 17:37

Objawy które opisujesz wskazują tylko i wyłącznie na nieszczelność czyt.gdzieś jest duży luz/pasowanie,i gęsty olej jak jest to starcza a wraz z nagrzewaniem pompa nie nastarcza go tyle podać i masz brak ciśnienia.
Niestety musisz rozebrać silnik i sprawdzić wszystko raz jeszcze dokładnie,nie ma wyjścia.
dwa cztery benzyna..ale zjadająca LPG :)
Obrazek
Moja Kappa
Obrazek

thomas85pl
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 53
Rejestracja: 06 lut 2012, 14:59
Imię: Tomek
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Re: Lybra 2.0 154KM - mruga kontrolka ciśnienia oleju

Post autor: thomas85pl » 07 lis 2012, 19:03

co do pompy, to jest nowa oryginalna, zamówiłem z serwisu Lancii z Włoch, co dziwne, w Polsce żaden serwis Lancii nie miał na stanie tej pompy, co świadczy o braku awaryjności. Teraz mechanik wie że popełnił błąd, naprawia wszystko na swój koszt ale dalej nie wie co jest nie tak. I zabrać nie mogę tego samochodu i sprzedać go też nie mogę. Bardziej chyba się opłaca kupić inny a ten puścić na części niż w niego jeszcze wkładać. Co do włochów, to może źle napisałem, jezdziłem Fiatami z małymi prostymi silnikami 1.0, 1.5 i nigdy nie zawiodły. Miałem Mercedesa, Opla, VW, służbówki już nie będę wymieniał i nigdy takiego problemu nie miałem. Niestety, trafił się szrot
Ostatnio zmieniony 07 lis 2012, 19:13 przez thomas85pl, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
marceli
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2091
Rejestracja: 14 cze 2010, 22:12
Skype: marcin.kasinski82
Imię: Marcin
Lokalizacja: Opatów/świętokrzyskie
Kontakt:

Re: Lybra 2.0 154KM - mruga kontrolka ciśnienia oleju

Post autor: marceli » 07 lis 2012, 19:04

Poczekaj ,niech rozbierze,znajdzie błąd i będzie ok.Nie martw się na zapas.
dwa cztery benzyna..ale zjadająca LPG :)
Obrazek
Moja Kappa
Obrazek

thomas85pl
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 53
Rejestracja: 06 lut 2012, 14:59
Imię: Tomek
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Re: Lybra 2.0 154KM - mruga kontrolka ciśnienia oleju

Post autor: thomas85pl » 07 lis 2012, 19:15

marceli pisze:Poczekaj ,niech rozbierze,znajdzie błąd i będzie ok.Nie martw się na zapas.
weź i się nie martw jak samochód od lutego stoi :D mnie już bardziej to śmieszy niż dołuje

adamM20
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3355
Rejestracja: 28 lip 2012, 9:56

Re: Lybra 2.0 154KM - mruga kontrolka ciśnienia oleju

Post autor: adamM20 » 07 lis 2012, 20:52

... słowa otuchy rzeczywiście nie mają większego sensu ale zgadzam się z Marcelim jeszcze chwila cirpliwości i wszystko może być jasne. Jak to czasem bywa w życiu może okazać się, że to jakaś "bzdeta" w postaci (kto wie) braku lub uszkodzenia uszczelki na pompie oleju .....
Czy mechanik w końcu chwyci się za motor? może niech chociaż zrzuci miskę oleju....? Daj znać jak już wszystko się wyjaśni a kolejne słowa otuchy to takie, że może będzie to już "naszą" wspólną wiedzą wcześniej niż luty.

Głowa do góry!

pzdr.
adamM20

thomas85pl
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 53
Rejestracja: 06 lut 2012, 14:59
Imię: Tomek
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Re: Lybra 2.0 154KM - mruga kontrolka ciśnienia oleju

Post autor: thomas85pl » 07 lis 2012, 21:58

nawet jak ten mechanik powiedział - pracuję ileś lat w tej branży, miałem setki samochodów z poważnymi usterkami, ale jak znajdę tą usterkę w tym samochodzie, to będzie dla mnie nauczka i doświadczenie.

Więc jak będzie zrobiony, to i na forum będzie podpowiedź

Zolf
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 2
Rejestracja: 06 lis 2014, 17:29
Imię: Grzegorz
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: Lybra 2.0 154KM - mruga kontrolka ciśnienia oleju

Post autor: Zolf » 06 lis 2014, 18:04

Witam.
Odgrzebuję, bo bardzo ciekawi mnie efekt końcowy całego zamieszania.
Udało się zdiagnozować co było powodem zmniejszającego się ciśnienia?
Mechanik poradził sobie z naprawą?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”