Strona 2 z 5

Re: Kappa - hamulce w K2,4 z K2,0T20V

: 06 sty 2013, 20:03
autor: volf
Przy sztywnym kole zamachowym to tłumik drgań jest w tarczy sprzęgłowej, zaś w przypadku dwumasy tarcza sprzęgła jest przeważnie "na sztywno". Przy przekładkach i kombinowaniu warto byłoby to wziąć pod uwagę.

Re: Kappa - hamulce w K2,4 z K2,0T20V

: 06 sty 2013, 20:08
autor: topcio
Borek pisze:Dwumasy nie zakłada się "bo nic innego nie pasi" tylko żeby chronić układ napędowy przed szkodliwymi drganiami. :-?
Wszystko pasi, prawie wszystko. "Prawie" ponieważ dwumasa do 20VT jest obecnie nieosiągalna jako nowe ;) , stąd wszelkie kombinacje .
volf pisze:Przy sztywnym kole zamachowym to tłumik drgań jest w tarczy sprzęgłowej,
O to właśnie chodzi : ok2 : i układ napędowy jest chroniony :D .

Re: Kappa - hamulce w K2,4 z K2,0T20V

: 06 sty 2013, 20:13
autor: kond243
Dlatego pasłem ze róznica jest również w widełkach srzegla na zwyklym kole zamachowym jest sprzęglo pchane na dwumasie sprzeglo ciągniete. jesli mial bym pzreabiać to do zwykłego kola sprzeglo od 2.0 2.4 pchane i wzmocnione lub regenerowane na mocniejszych okładzinach i mocniejszej sprezynie docisku. czyli komplet.

Re: Kappa - hamulce w K2,4 z K2,0T20V

: 06 sty 2013, 20:29
autor: Polej
topcio1 pisze:
Wszystko pasi, prawie wszystko. "Prawie" ponieważ dwumasa do 20VT jest obecnie nieosiągalna jako nowe ;) , stąd wszelkie kombinacje ..
A szukałeś dwumasa do wolnossącego 2.0/2.4?

Re: Kappa - hamulce w K2,4 z K2,0T20V

: 06 sty 2013, 20:49
autor: kond243
Wedle Epera są inne. Bardziej od jtd bym szukal.

Re: Kappa - hamulce w K2,4 z K2,0T20V

: 06 sty 2013, 21:03
autor: topcio
kond243 pisze:Wedle Epera są inne. Bardziej od jtd bym szukal.
Fakt, podobno trzeba raczej iść w właśnie tym kierunku jednie różnica tkwi w ilości zębów rozrusznika.
Polej pisze:A szukałeś dwumasa do wolnossącego 2.0/2.4?
Nie, nie szukałem.

Zasadniczo jeszcze nic nie szukałem, ponieważ mam sprawne :) . Ale ... jako, że wiem od Tomzika o jego nieosiągalności to w wolnych chwilach dumam czym zastąpić dwumasę w razie jej awarii :roll: .

Re: Kappa - hamulce w K2,4 z K2,0T20V

: 06 sty 2013, 21:21
autor: kond243
W razie awarii ja zastąpie zwyklym i mocniejsze sprzegło ;)

Kappa - hamulce w K2,4 z K2,0T20V

: 06 sty 2013, 22:23
autor: tasman3310
Tylko że 2.0 miały inne rozruszniki niż 2.0 20V turbo z tego co się orientuje (chyba że były różne wersje), ciekawi mnie sprawa jak by to wyglądało jak by wziąć sprzęgło od 2.0 16V turbo, bo tu jest odciągane sprzęgło i nie ma dwumasy.

Re: Kappa - hamulce w K2,4 z K2,0T20V

: 06 sty 2013, 22:51
autor: kond243
Patrzac po eper rozruszniki w 2.0 2.4 oraz 2.0 20v turbo maja ten sam numer 46454211, Roznica jest w skrzyni automatycznej. Od16vt ciezko ma 11zębów a do wyżej wymienionych nawet jak są różne to mają 9 zębów.podejrzewam że są zamienne.Choc pewnosci nie mam. Może jest ktoś na forum kto podmieniał rozruszniki. :?: :?: :?: :?: :?:

Re: Kappa - hamulce w K2,4 z K2,0T20V

: 07 sty 2013, 20:16
autor: Lewutek
CZE ...

Strasznie podoba mi się wątek który zapoczątkowałem ... od hamulców BREMBO przez dwumasy, półoski, skrzynie, rozruszniki ... przez Kappy 2,4 ... 2,0 ... JTD ... 2,0T20V ... i do przodu.

WARTO POGADAĆ, bo "Kapeć" fajny jest :)

Re: Kappa - hamulce w K2,4 z K2,0T20V

: 07 sty 2013, 20:19
autor: topcio
Taaaaak, zwłaszcza 20VT :D :zjezdzam:

Re: Kappa - hamulce w K2,4 z K2,0T20V

: 07 sty 2013, 20:30
autor: kond243
: yesyes : : yesyes : Zgadzam się 20vt dajeee dużoooo farjdy z jazdy

Re: Kappa - hamulce w K2,4 z K2,0T20V

: 07 sty 2013, 21:09
autor: Lewutek
CZE ...

Nooooooooooooo ... 2,0T20V ... daje dużo frajdy ... i fajnie ją mieć

Re: Kappa - hamulce w K2,4 z K2,0T20V

: 07 sty 2013, 21:10
autor: stabraf
Potwierdzam : yesyes : : rotfl :

Re: Kappa - hamulce w K2,4 z K2,0T20V

: 07 sty 2013, 21:31
autor: Lewutek
CZE ...

ale Minister Finansów swoją ustawą na 2013 chce zabrać/ukrucić frajdę ... ITD, fotoradary, misiaki, "strażaki" miejskie-wiejskie itp .... : zolta : : czerwona : ... i frajda zagrożona