Strona 2 z 5
Re: Kappa - hamulce w K2,4 z K2,0T20V
: 06 sty 2013, 20:03
autor: volf
Przy sztywnym kole zamachowym to tłumik drgań jest w tarczy sprzęgłowej, zaś w przypadku dwumasy tarcza sprzęgła jest przeważnie "na sztywno". Przy przekładkach i kombinowaniu warto byłoby to wziąć pod uwagę.
Re: Kappa - hamulce w K2,4 z K2,0T20V
: 06 sty 2013, 20:08
autor: topcio
Borek pisze:Dwumasy nie zakłada się "bo nic innego nie pasi" tylko żeby chronić układ napędowy przed szkodliwymi drganiami.

Wszystko pasi, prawie wszystko. "Prawie" ponieważ dwumasa do 20VT jest obecnie nieosiągalna jako nowe

, stąd wszelkie kombinacje .
volf pisze:Przy sztywnym kole zamachowym to tłumik drgań jest w tarczy sprzęgłowej,
O to właśnie chodzi

i układ napędowy jest chroniony

.
Re: Kappa - hamulce w K2,4 z K2,0T20V
: 06 sty 2013, 20:13
autor: kond243
Dlatego pasłem ze róznica jest również w widełkach srzegla na zwyklym kole zamachowym jest sprzęglo pchane na dwumasie sprzeglo ciągniete. jesli mial bym pzreabiać to do zwykłego kola sprzeglo od 2.0 2.4 pchane i wzmocnione lub regenerowane na mocniejszych okładzinach i mocniejszej sprezynie docisku. czyli komplet.
Re: Kappa - hamulce w K2,4 z K2,0T20V
: 06 sty 2013, 20:29
autor: Polej
topcio1 pisze:
Wszystko pasi, prawie wszystko. "Prawie" ponieważ dwumasa do 20VT jest obecnie nieosiągalna jako nowe

, stąd wszelkie kombinacje ..
A szukałeś dwumasa do wolnossącego 2.0/2.4?
Re: Kappa - hamulce w K2,4 z K2,0T20V
: 06 sty 2013, 20:49
autor: kond243
Wedle Epera są inne. Bardziej od jtd bym szukal.
Re: Kappa - hamulce w K2,4 z K2,0T20V
: 06 sty 2013, 21:03
autor: topcio
kond243 pisze:Wedle Epera są inne. Bardziej od jtd bym szukal.
Fakt, podobno trzeba raczej iść w właśnie tym kierunku jednie różnica tkwi w ilości zębów rozrusznika.
Polej pisze:A szukałeś dwumasa do wolnossącego 2.0/2.4?
Nie, nie szukałem.
Zasadniczo jeszcze nic nie szukałem, ponieważ mam sprawne

. Ale ... jako, że wiem od Tomzika o jego nieosiągalności to w wolnych chwilach dumam czym zastąpić dwumasę w razie jej awarii

.
Re: Kappa - hamulce w K2,4 z K2,0T20V
: 06 sty 2013, 21:21
autor: kond243
W razie awarii ja zastąpie zwyklym i mocniejsze sprzegło

Kappa - hamulce w K2,4 z K2,0T20V
: 06 sty 2013, 22:23
autor: tasman3310
Tylko że 2.0 miały inne rozruszniki niż 2.0 20V turbo z tego co się orientuje (chyba że były różne wersje), ciekawi mnie sprawa jak by to wyglądało jak by wziąć sprzęgło od 2.0 16V turbo, bo tu jest odciągane sprzęgło i nie ma dwumasy.
Re: Kappa - hamulce w K2,4 z K2,0T20V
: 06 sty 2013, 22:51
autor: kond243
Re: Kappa - hamulce w K2,4 z K2,0T20V
: 07 sty 2013, 20:16
autor: Lewutek
CZE ...
Strasznie podoba mi się wątek który zapoczątkowałem ... od hamulców BREMBO przez dwumasy, półoski, skrzynie, rozruszniki ... przez Kappy 2,4 ... 2,0 ... JTD ... 2,0T20V ... i do przodu.
WARTO POGADAĆ, bo "Kapeć" fajny jest

Re: Kappa - hamulce w K2,4 z K2,0T20V
: 07 sty 2013, 20:19
autor: topcio
Taaaaak, zwłaszcza 20VT

Re: Kappa - hamulce w K2,4 z K2,0T20V
: 07 sty 2013, 20:30
autor: kond243

Zgadzam się 20vt dajeee dużoooo farjdy z jazdy
Re: Kappa - hamulce w K2,4 z K2,0T20V
: 07 sty 2013, 21:09
autor: Lewutek
CZE ...
Nooooooooooooo ... 2,0T20V ... daje dużo frajdy ... i fajnie ją mieć
Re: Kappa - hamulce w K2,4 z K2,0T20V
: 07 sty 2013, 21:10
autor: stabraf
Potwierdzam

Re: Kappa - hamulce w K2,4 z K2,0T20V
: 07 sty 2013, 21:31
autor: Lewutek
CZE ...
ale Minister Finansów swoją ustawą na 2013 chce zabrać/ukrucić frajdę ... ITD, fotoradary, misiaki, "strażaki" miejskie-wiejskie itp ....

... i frajda zagrożona