
Lybra 1.9 JTD - zawór na pompie - kompatybilność
- Ramzes_II
- Odszedł od nas na zawsze
- Posty: 2543
- Rejestracja: 02 lis 2009, 0:06
- Imię: Dominik
- Lokalizacja: Dębica, podkarpackie
Re: Lybra 1.9 JTD - zawór na pompie - kompatybilność
Nie no, w porządku, ale Hubert wiesz - Piotr musi zrobić logi z jazdy na tym regulatorze, a w szczególności: ogólna dawka paliwa, mierzone i oczekiwane cisnienie Rail, obroty silnika i położenie pedału gazu, by jednoznacznie potwierdzić ze ten regulator działa tak, jak sterownik tego chce.


Tuning oraz diagnostyka JTD, JTDm, TDI, CDI, HDI ... i HGW
>>>>>>>>>>>>>>>>>>tel: 661-104-166<<<<<<<<<<<<<<<<<<

>>>>>>>>>>>>>>>>>>tel: 661-104-166<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Re: Lybra 1.9 JTD - zawór na pompie - kompatybilność
Regulatory są zamienne. 243 to stary typ zastąpiony przez 488. Siateczka była i w jednym i w drugim. Jeśli jej nie masz, to masz uwalony regulator.
Oringu ma nie być.
Oringu ma nie być.
Pozdrowienia z ziemi Połczyńskiej
Lybra SW '99 1.9 jtd,
Lybra SW '99 1.9 jtd,
Re: Lybra 1.9 JTD - zawór na pompie - kompatybilność
No i co sobie jaja robicie z mojej biednej osoby
To że doszedłem do takiej wprawy że przekręcenie zaworu zajmuje mi 20min,
to nie znaczy że chciałbym się jeszcze w tym
gruntownie umacniać
Naprawdę moim marzeniem jest już to zrobić i zapomnieć o jakiś naprawach itp itd.
A tu jeszcze tarcze do zmiany, tylne szczeki, jakaś poduszka pod silnikiem, uszczelka dekla zaworów i tak dalej i dalej.
Jeszcze coś z tylnym zawieszeniem, bo jakby tył pływał, po padnięciu w dziurę - jadę dziś to sprawdzić.
I tak w nieskończoność.
No, logi z jazdy zrobię jakoś na weekend, bo to trzeba mieć suchą drogę i silnik nagrzany, a dziś
taka mżawka padała że ledwo udało mi się poruszać z prędkością 50km/h. Oczywiście ja jechałem najwolniej, wszyscy mnie
wyprzedzali, chyba nie zdając sobie sprawy że ulica była pokryta warstwą lodu. Bo taki mistrz kierownicy, chcąc zatrzymać się przed czerwonym światłem przeleciał na hamplu całe skrzyżowanie, a jakby zamiast czerwonego światła wyjechało auto albo dziecko/człowiek wszedł na przejście ? ech....
Dobra Hubert, zrobię te logi Dominik oceni i załatwimy sprawę do końca.
Pozdro



To że doszedłem do takiej wprawy że przekręcenie zaworu zajmuje mi 20min,
to nie znaczy że chciałbym się jeszcze w tym
gruntownie umacniać

Naprawdę moim marzeniem jest już to zrobić i zapomnieć o jakiś naprawach itp itd.
A tu jeszcze tarcze do zmiany, tylne szczeki, jakaś poduszka pod silnikiem, uszczelka dekla zaworów i tak dalej i dalej.
Jeszcze coś z tylnym zawieszeniem, bo jakby tył pływał, po padnięciu w dziurę - jadę dziś to sprawdzić.
I tak w nieskończoność.
No, logi z jazdy zrobię jakoś na weekend, bo to trzeba mieć suchą drogę i silnik nagrzany, a dziś
taka mżawka padała że ledwo udało mi się poruszać z prędkością 50km/h. Oczywiście ja jechałem najwolniej, wszyscy mnie
wyprzedzali, chyba nie zdając sobie sprawy że ulica była pokryta warstwą lodu. Bo taki mistrz kierownicy, chcąc zatrzymać się przed czerwonym światłem przeleciał na hamplu całe skrzyżowanie, a jakby zamiast czerwonego światła wyjechało auto albo dziecko/człowiek wszedł na przejście ? ech....
Dobra Hubert, zrobię te logi Dominik oceni i załatwimy sprawę do końca.
Pozdro

Re: Lybra 1.9 JTD - zawór na pompie - kompatybilność
Sharuga pisze:Regulatory są zamienne. 243 to stary typ zastąpiony przez 488. Siateczka była i w jednym i w drugim. Jeśli jej nie masz, to masz uwalony regulator.
Oringu ma nie być.
Nie bardzo bym się zgodził, w linkach sa pokazane regulatoru z numerem 243 i żaden z nich nie posiada siateczki.
Miałem z rękach 3 pompy z CF2 z regulatorm typu 234 i żaden nie miał siateczki.
Rozmawiałem z kolegą z drugiego forum i również nie miał siateczki (CF2). Więc mało prawdopodobne aby na 4 pompy wszystkie miały uwaloną siateczkę. Oznaczał by to defekt fabryczny.
Natomiast dlaczego piszesz że nie ma być uszczelki?
Oba regulatory częścią stykającą się z obudową niczym się nie różnią?
Jak juz wspomniałem każdy regulator typu 243 wyciągany miał uszczelkę.
- Ramzes_II
- Odszedł od nas na zawsze
- Posty: 2543
- Rejestracja: 02 lis 2009, 0:06
- Imię: Dominik
- Lokalizacja: Dębica, podkarpackie
Odp: Lybra 1.9 JTD - zawór na pompie - kompatybilność
To czy oring jest czy go nie ma, to nie przeszkadza. Uszczelnia dodatkowo ew. Wycieki na zewnatrz.Sharuga pisze:Regulatory są zamienne. 243 to stary typ zastąpiony przez 488. Siateczka była i w jednym i w drugim. Jeśli jej nie masz, to masz uwalony regulator.
Oringu ma nie być.
Regulatory byly bez siateczki takze.
Wysłane z kalkulatora Citazen with Tapatalk
Tuning oraz diagnostyka JTD, JTDm, TDI, CDI, HDI ... i HGW
>>>>>>>>>>>>>>>>>>tel: 661-104-166<<<<<<<<<<<<<<<<<<

>>>>>>>>>>>>>>>>>>tel: 661-104-166<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Re: Lybra 1.9 JTD - zawór na pompie - kompatybilność
Wydaje mi się, że ja mam 243 i w moim siateczka jest na pewno. Jutro będę wymieniał regulator, to zdam sprawę jak jest u mnie.
Pozdrowienia z ziemi Połczyńskiej
Lybra SW '99 1.9 jtd,
Lybra SW '99 1.9 jtd,
Re: Lybra 1.9 JTD - zawór na pompie - kompatybilność
Wymieniłem i: miałem jednak 488. Siateczka jest, oringu nie ma. Podrążyłem google i wychodzi, że faktycznie 243 nie miał siateczki. Za wprowadzenie w błąd przepraszam, ale sam żyłem w błędzieSharuga pisze:Wydaje mi się, że ja mam 243 i w moim siateczka jest na pewno. Jutro będę wymieniał regulator, to zdam sprawę jak jest u mnie.

Zastanawia mnie jednak ten oring - powinien być czy nie? Ma ktoś rysunek pompy???
Zapomniałem dodać - po wymianie regulatora silnik działa wyśmienicie. Kamień z serca

Pozdrowienia z ziemi Połczyńskiej
Lybra SW '99 1.9 jtd,
Lybra SW '99 1.9 jtd,
- Ramzes_II
- Odszedł od nas na zawsze
- Posty: 2543
- Rejestracja: 02 lis 2009, 0:06
- Imię: Dominik
- Lokalizacja: Dębica, podkarpackie
Re: Lybra 1.9 JTD - zawór na pompie - kompatybilność
Gdy oring dasz, a go nie było to w niczym nie przeszkadza !
Jesli go założysz to datkowo uszczelni od zewnątrz połączenie korpus pompy-zawór.
Jak go nie dasz też będzie tak samo jezdzić, gdyby był założony.
To po prostu dodatkowe uszczelnienie !
Ale ponieważ powierzchnie montazowe i w korpusie i w zaworze są szlifowane, wiec i tak będzie szczelne połączenie jakby tego oringu nie było.
Jesli go założysz to datkowo uszczelni od zewnątrz połączenie korpus pompy-zawór.
Jak go nie dasz też będzie tak samo jezdzić, gdyby był założony.
To po prostu dodatkowe uszczelnienie !
Ale ponieważ powierzchnie montazowe i w korpusie i w zaworze są szlifowane, wiec i tak będzie szczelne połączenie jakby tego oringu nie było.
Tuning oraz diagnostyka JTD, JTDm, TDI, CDI, HDI ... i HGW
>>>>>>>>>>>>>>>>>>tel: 661-104-166<<<<<<<<<<<<<<<<<<

>>>>>>>>>>>>>>>>>>tel: 661-104-166<<<<<<<<<<<<<<<<<<