Nic nie szkodzistabraf pisze:Ramzes_II pisze:... temat czyszczenia zaworku = bzdura bo nie posiadasz takowego...
przepraszam

Tyle będzie w peak-u. Nominalnie przez dłuższy czas ma utrzymać 1 bar.FXX pisze:Nie wiem akurat jakie powinno być w tym silniku, ale u ojca w tym motorze maksymalne waha się w okolicach 2200-2300 mbar. U Ciebie jest niewiele ponad ciśnienie atmosferyczne.husky83 pisze:jutro zrobię replay z testu, teraz jak jechałem do pracy, to autko szło jak burza w porównaniu z tym co było rano (i w czasie testów)... I ewidentnie było czuć, że turbina żyje i czuje się dobrze (szczególnie w momencie przekroczenia 2000 rpm).
A z ciekawości - jakie powinno (orientacyjnie) być ciśnienie przy włączonej turbinie?
Nie wiem jak tego dokonałeś Marcin, ale Twój log wygląda jak góry stołowe. Obroty silnika 0 co chwile, jeszcze naprzemiennie z doładowaniem? Wygląda jakbyś miał problem z stabilnością kabla.
Zrób log uczciwy. A najlepiej podjedz do Piotra (Bronx) i zrobi Ci log jak należy.
Zrób log jak wczesniej, ale zaznacz tylko:
!) Engine speed
2) measured boost pressure
3) Intake Air Quantity
I nic wiecej.
Zapodaj log.