Strona 2 z 2

Re: Delta II 1.8 16V GT - silnik zgasł i nie chce odpalić

: 26 mar 2013, 17:07
autor: adas_hpe
adas_hpe pisze:
bassman pisze:Pasek rozrządu to tam jeszcze jest?... Nie chce mi się wierzyć, że rozrusznik "nie zazębia", prawdopodobnie odnosisz tylko takie wrażenie - wciśnięcie sprzęgła nie powinno mieć żadnego wpływu na "zazębianie" rozrusznika.
Sprawdź czy pasek rozrządu jest na swoim miejscu.

Pozdrawiam.
Nawet mnie nie strasz, że to może być rozrząd...:\\\
Zerknąłem przez osłone paska i wygląda na to, że jest tam gdzie jego miejsce, mam tylko nadzieje, że nie poszedł napinacz albo coś tam innego...
Tak czy siak muszę poczekać, aż pogoda będzie bardziej sprzyjająca, bo garaż mam zawalony;/
Pozdrawiam
A i jeszcze zapomniałem wspomnieć, że jak zakręce rozrusznikiem, to nie widać żeby rozrząd się kręcił..

Re: Delta II 1.8 16V GT - silnik zgasł i nie chce odpalić

: 26 mar 2013, 17:16
autor: vanisch
Jak mi raz strzelił rozrząd to najpierw coś zaczęło się tłuc pod maską, auto zgasło. Rozrusznik kręcił jak nigdy.
Z tym, że ja miałem bezkolizyjny silnik 1.6.

Re: Delta II 1.8 16V GT - silnik zgasł i nie chce odpalić

: 30 mar 2013, 21:33
autor: bassman
Nie ma bezkolizyjnego 1,6 w Lancii

Re: Delta II 1.8 16V GT - silnik zgasł i nie chce odpalić

: 30 mar 2013, 21:47
autor: vanisch
Jak to nie? Mi strzelił, znajomemu również w 1.6 ie strzelił i w obu przypadkach wystarczył nowy pasek i jakaś tam rolka.

Re: Delta II 1.8 16V GT - silnik zgasł i nie chce odpalić

: 31 mar 2013, 1:42
autor: GrimlocK
W takim razie mieliście szczęście, bo ten motor nie jest bezkolizyjny pomimo 8 zaworowej głowicy i leciwej konstrukcji ;) Zapewne szansa na totalną mielonkę jest o wiele mniejsza niż w 1.8 16v czy 2.0 ale nadal istnieje.

Re: Delta II 1.8 16V GT - silnik zgasł i nie chce odpalić

: 31 mar 2013, 9:26
autor: vanisch
To nie tylko my dwaj, bo ktoś tu z forum miał taką samą sytuację :D

Re: Delta II 1.8 16V GT - silnik zgasł i nie chce odpalić

: 05 kwie 2013, 11:50
autor: bassman
Jak dobrze myślę to wszystkie silniki napędzane paskiem o tej konstrukcji (chyba od Fiata 127, 128 zaczynając są kolizyjne) i nie ma tu znaczenia ilość zaworów i innych bzdetów.

Pozdrawiam.