Grodek ale co mam na kanale sprawdzić ?
Napisz mi jak możesz łopatologicznie, weź brechę i narywaj tym i tym w tym i tym miejscu.
Wracając z pracy podjechałem do jeszcze jeden SKP, ale i tam, nic nie znaleźli a i amorki miały taki sam wynik.
Na długiej prostej dlem jej na 3 w podłogę i chyba było delikatne ściąganie w lewo co by wskazywało na wahacze. W domu podniosłem koła i żadnych luzów pionowych ani poziomych nie znalazłem.
Jedynie co wzbudziło moje zainteresowanie to dziwne zachowanie układu kierowniczego kiedy ruszałem kołem poziomo. Zachowywało się jakby wszystko było "gumowe", każde mocniejsze naciśniecie koła (ruch prawo lewo) powodowało jakby się "jeszcze wciskało", zerknąłem więc na kierownicę i z każdym takim dociśnięciem kierownica w aucie wykonywała ruch - czy tak ma być?
Tylko koledzy nie piszcie mi że mam jechać do mechanika, jak ostatni raz u niego byłem to dowiedziałem się że nie będzie sprawdzał zawieszenia bo ma mniej siły jak takie szarpaki i nic nie wyczai.
No chyba że ktoś ma do polecenie kogoś kumatego w Gliwicach ?
Rafako piszesz geometria, kilka postów wyżej dałem wyniki pomiarów które zrobili mi dziś rano,
czy ma sens w tym grzebać?
Jeśli stawialibyście na tylny amorek to wymiana/podmiana na próbę w tym przypadku nie jest problemowa- ok 30-40min na wymianę, a pewnie dostałbym, coś od Huberta do testów.
Wielkie dzięki wszystkim za pomysły wskazówki i pomoc w poszukiwaniu usterki.
EDIT
A może ktoś z Rybnika lub Gliwic obyty w mechanice poświęcił by kilka min, mógłbym podjechać przejechałby się i łatwiej by było diagnozować, a i osobiście byśmy się poznali
