Strona 2 z 4
Re: Lybra 1.8 16v - czy założyć instalację LPG?
: 17 lip 2013, 23:59
autor: ScreamMyName
Kwestia juz tylko tego jak długo wytrzymaja prowadnice w valtkach

A jak na szare to smigaja juz calkiem sporo - prawdziwe oldboye

) KME nie pamietam, ale chyba nie ma odlewow, tylko ma mozliwosc porzadnej regeneracji. Na to warto zwrocic uwage- czasem taka regeneracja w reduktorach sie nie przyjmuje. A poki co to i u nas Diego całkiem sporo jezdzi

Ja niestety w drugim sprzecie mam BRC, wiec jak cos sie wysypie, to zapewne zaloze jednak AC

Re: Lybra 1.8 16v - czy założyć instalację LPG?
: 18 lip 2013, 15:26
autor: krzy36
Dzięki koledzy za odpowiedzi

Widzę że warto zainwestować w instalację gazową, tylko muszę znaleść fachowców co mi tego nie spieprzą
stabraf pisze:U nas jest gość, który robi to bardzo profesjonalnie i co ważne - daje 5LAT gwarancji
Pomyśl, aby może śmignąć do Sącza jak nie znajdziesz kompetentnych ludzi u siebie

A na ile musiał bym mu zostawić autko może się orientujesz

I on dobrał by mi indywidualnie całą instalację

Re: Lybra 1.8 16v - czy założyć instalację LPG?
: 18 lip 2013, 17:18
autor: kond243
Witam wracajac do AC r-01 to czerwony nadaje sie ale tylko do silników wolnossacych bo silnika 20vt nie obrobi cisnieniowo jest cholerna kicha. Miałem w kappie 3 razy wyminiany na nowy i nic to nie dało, Dopiero KME GOLD TURBO nie ma problemów z tym silnikiem reszta jak koledzy pisza AC r-01 czarny wystarczy spokojnie wtryski AC tez spoko i stag 300 tez spokojnie obrobi całosc.
Re: Lybra 1.8 16v - czy założyć instalację LPG?
: 18 lip 2013, 17:39
autor: stabraf
krzy36 pisze:
A na ile musiał bym mu zostawić autko może się orientujesz

I on dobrał by mi indywidualnie całą instalację

Nie wiem jak to dokładnie wygląda - najlepiej będzie jak dryndniesz i se z gościem pogadasz:

Re: Lybra 1.8 16v - czy założyć instalację LPG?
: 18 lip 2013, 19:05
autor: ScreamMyName
Zastanawia mnie , kond 243, ze masz chyba strasznego pecha, bo zakładam takowe do uturbionych pojazdow typu Saab, Audi itp. i w zyciu nie miałem z tym problemow ...
Re: Lybra 1.8 16v - czy założyć instalację LPG?
: 18 lip 2013, 20:31
autor: kond243
Raczej nie pecha tylko te reduktory takie są. Po pierwsza jakie ciśnienie doładowania ma Saab czy Audi?
W Saabie masz maks 0d 0.4 do 0.7 bara w najmocniejszej dwólitrówce co do 2.3 nie wiem, nie mialem z nim doczynienia. W Kappie jak turbina dmuchnęła więcej jak 0.8 bara to niestety ciśnienie gazu lecialo na leb na szyje a Kappa w peeku ma 1.2 bara. Kolega na forum lpg ma Audi 1,8 t zrobione na 240KM i nawet dwa czerwone nie daly rady i tez cisnienie doladowania 1.2 bara stalego. On założył mocnego prinsa i również problem zniknĄł. A kme nie maja tego problemu tylko niestety termike gorsza. Wychodzi na to ze Ac nielubi wysokiego doładowania.
Re: Lybra 1.8 16v - czy założyć instalację LPG?
: 18 lip 2013, 21:13
autor: bassman
A jesli mozesz to Baracudy szybko sobie odpusc w ogole.... Chyba ze pies ma je apartowac

Możesz to jakoś sensownie uzasadnić?
Pozdrawiam.
Re: Lybra 1.8 16v - czy założyć instalację LPG?
: 28 lip 2013, 19:43
autor: krzy36
A co koledzy sądzicie o instalacji marki BRC?
Re: Lybra 1.8 16v - czy założyć instalację LPG?
: 28 lip 2013, 20:07
autor: cysiek
krzy36 pisze:A co koledzy sądzicie o instalacji marki BRC?
Bardzo droga instalacja w serwisowaniu
Re: Lybra 1.8 16v - czy założyć instalację LPG?
: 28 lip 2013, 21:53
autor: bassman
Kolego, ten silnik nie jest jakąś wyrafinowaną maszynerią. Pojedzie na wszystkim - warunkiem jest prawidłowy montaż. Chcesz inwestować w droższe BRC, inwestuj, możesz w tańsze polskie podzespoły, które w niczym nie ustępują zachodnim.
Trafiony dobór komponentów i prawidłowy montaż - to jest ważne, a nie to czy to BRC, czy Stag.
Pozdrawiam.
Re: Lybra 1.8 16v - czy założyć instalację LPG?
: 28 lip 2013, 22:07
autor: cysiek
Ja sobie chwalę staga. Przy dobrym "pałowaniu" na trasie spalanie ok 12l
Re: Lybra 1.8 16v - czy założyć instalację LPG?
: 04 sie 2013, 0:56
autor: ScreamMyName
Po prostu, drodzy koledzy, pracujac w gazie kilka lat, wiem co jest dobre a co lepsze.
Czemu nie Barracudy ? Bo zakladam lepsze. A tych na palcach policze za kilka lat jak pracuje.
Wiec skoro sa takie dobre (zakladam ze zaopatrujecie sie na allegro), to czemu duzy serwis, a jakos ich nie ustrzelilem ?
A z kolega Bassmanem sie zgodze.
Dobry montaz, podstawowa wiedza i dobry dobor komponentow. Tylko tyle trzeba. Nic wiecej. A czy to bedzie stag czy BRC to jeden pieron.
Pracuje przy stagu i go polecam.
A osobiscie zakupilem Kappe Coupe z BRC i jezdze.
Tylko jak sie posypie, to ja wymienie na staga, bo jest tani, dobry i ogolnodostepny.
Tak tylko dla przykladu, policz 4 wtryski BRC do kompletnej listwy staga.
Nic dodac nic ujac, brc sprzet dobry ale pieronsko drogi, a i juz teraz malo kto go serwisuje.
A co do Barracud i innych cudów... Zauwaz jedna rzecz, instalacje gazowe sa roprowadzane regionami.
Czemu na slasku montuje takie centrale, a w malopolsce i swietokrzyskim robia wielkie oczy ?
Bo tak dzialaja przedstawiciele, i tak jest z zenitem, brc czy innymi wynalazkami.
Re: Lybra 1.8 16v - czy założyć instalację LPG?
: 11 wrz 2013, 15:12
autor: krzy36
Witam po wizycie u mechanika zajmujacego się wyłącznie inst. gazowymi . Sytuacja cenowo kreśli się następująco BRC 2800 , inst. Staga 2400. I Teraz mam dylemat wiadomo gość namawiał na droższą instalację że sam jeżdzi na BRC i jest git:) I chyba jednak zdecyduję się na tego BRC , 2 miechy a jak narazie spotykam się z pozytywnymi opiniami na temat tych inst.
Re: Lybra 1.8 16v - czy założyć instalację LPG?
: 11 wrz 2013, 15:18
autor: cysiek
krzy36 pisze:Witam po wizycie u mechanika zajmujacego się wyłącznie inst. gazowymi . Sytuacja cenowo kreśli się następująco BRC 2800 , inst. Staga 2400. I Teraz mam dylemat wiadomo gość namawiał na droższą instalację że sam jeżdzi na BRC i jest git:) I chyba jednak zdecyduję się na tego BRC , 2 miechy a jak narazie spotykam się z pozytywnymi opiniami na temat tych inst.
Drogo, drogo i jeszcze raz drogo.
Wrzuć polskiego Staga i będziesz latał
Re: Lybra 1.8 16v - czy założyć instalację LPG?
: 11 wrz 2013, 15:35
autor: krzy36
cysiek pisze:
Drogo, drogo i jeszcze raz drogo.
Wrzuć polskiego Staga i będziesz latał
A Cena za Staga 2300-2400 również uważasz za drogą?
Kurczę jakoś byłem przekonany do inst. BRC ale skoro Stag również by się dobrze sprawdził to nie jest warte przepłacać.